Pracowników biura miejskiego rzecznika konsumentów będzie można zasypać pytaniami w galerii Wisła w trzy kolejne grudniowe piątki.
Mamy dobrą wiadomość dla tych, którzy z zakupami radzą sobie jako tako, ale już w gąszczu przepisów prawnych odnośnie praw i obowiązków konsumenta gubią się zupełnie. Jak informuje Rartusz, w trzy kolejne piątki począwszy od najbliższego, na parterze galerii Wisła miejski rzecznik konsumentów wraz z pracownikami biura będą udzielać porad prawnych w zakresie reklamacji towarów i usług. Podczas tych dyżurów rzecznik pomoże także rozwiązać problemy z przedsiębiorcami.
Dyżury zaplanowano 7, 14 oraz 21 grudnia w godzinach 12.00 - 15.30.
Kłopot z zakupami? Dyżur rzecznika w galerii
Opublikowano:
Autor: MR
Przeczytaj również:
WiadomościPracowników biura miejskiego rzecznika konsumentów będzie można zasypać pytaniami w trzy kolejne grudniowe piątki w galerii Wisła.
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE