reklama

Czy zapłacimy więcej za bilety na basen?

Opublikowano:
Autor:

Czy zapłacimy więcej za bilety na basen? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW związku z przekształceniami, które doprowadziły do powstania nowej spółki sportowej, do naszej redakcji dotarły głosy zaniepokojonych płocczan, że czekają nas podwyżki za bilety na obiekty sportowe. Przy okazji dowiedzieliśmy się, jak będzie wyglądał schemat organizacyjny nowej spółki.

W związku z przekształceniami, które doprowadziły do powstania nowej spółki sportowej, do naszej redakcji dotarły głosy zaniepokojonych płocczan, że czekają nas podwyżki za bilety na obiekty sportowe. Przy okazji dowiedzieliśmy się w Ratuszu, jak będzie wyglądał schemat organizacyjny nowej spółki.

W połowie stycznia zapytaliśmy w Ratuszu o utworzoną spółkę, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, która powstała w miejsce Centrum Widowisko-Sportowego Orlen Arena oraz Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych. Jeszcze zanim trwały rozmowy w sprawie jej powstania, pojawiły się obawy, że czekają nas podwyżki za wejścia na obiekty sportowe.

- Trwa analiza cen biletów, ponieważ bilety na płockie baseny są tanie, ale to oczywiście w porównaniu z innymi miastami – zastrzega Hubert Woźniak z zespołu prasowego Ratusza. - To zarazem nie oznacza automatycznego wejścia podwyżek w życie. Dziś możemy powiedzieć tylko tyle, że zastanawiamy się nad zmianą cen biletów. Niewykluczone, że ich stawka będzie uzależniona od godziny wejścia na basen.

Obecnie podawana w cenniku stawka dotyczy pierwszych 60 minut korzystania, za kolejne minuty płaci się dodatkowo.

Stanowiska kierownicze w nowej spółce

A jak wygląda schemat organizacyjny nowej spółki? Poza prezesem Marcinem Jeżewskim, MOSiR ma także dwóch dyrektorów. - Dyrektorem biura zarządzania obiektami sportowymi jest Piotr Gwóźdź, dyrektorem ds technicznych i inwestycji został Marek Chludziński – dodaje Hubert Woźniak. - Przed powstaniem spółki MOSiR w MZOS było dwóch dyrektorów i 10 kierowników, z kolei w CWS było dwóch dyrektorów i dwóch kierowników. Łącznie 16 stanowisk kierowniczych. Poza tym zatrudniamy 11 kierowników oraz jednego zastępcę dyrektora. Łącznie 14 stanowisk kierowniczych - wylicza.

O nowym prezesie i wiceprezesie pisaliśmy tutaj:

[ZT][/ZT]

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo