Reklama

Reklama

Audioriver odkrywa karty. Kolejne nowości

Opublikowano: śr, 29 sty 2014 13:35
Autor:

Audioriver odkrywa karty. Kolejne nowości - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Organizatorzy Audioriver ujawnili pierwszych wykonawców tegorocznej edycji festiwalu. Poinformowali też o nowej inicjatywie – Audioriver Fashion Day.

Reklama

Organizatorzy Audioriver ujawnili pierwszych wykonawców tegorocznej edycji festiwalu. Poinformowali też o nowej inicjatywie – Audioriver Fashion Day.

Pierwsze gwiazdy, o których poinformowali organizatorzy Audioriver 2014, to: Booka Shade live, Loco Dice, Dom & Roland, Max Cooper live oraz Special Request. Troje z piątki wykonawców gra muzykę z pogranicza techno i house. Każdy jednak ma specyficzny, zindywidualizowany styl.

Miękkie. Melodyjne brzmienie to wyróżnik Booka Shade, twórcy hitów „Body Language” i „White Rooms”. Od ponad dekady Loco Dice określany jest jako siła napędowa sceny house i techno. Czaruje publiczność niesamowitym didżejskim wyczuciem i świetną techniką. Max Cooper jest specjalistą od produkcji minimalowych, chociaż ma skłonności do muzycznych poszukiwań i eksperymentów.

Kolejną, po Sun /Day, nowością tegorocznego festiwalu będzie Audioriver Fashion Day. Okolice Zalewu Sobótka mają być wykorzystane jako miejsce prezentacji polskiej mody niezależnej.

– Mamy kilkadziesiąt zapytań rocznie od mniej lub bardziej znanych młodych projektantów, którzy chcieliby pokazać swoje kolekcje na naszym festiwalu – powiedział rzecznik prasowy Audioriver Łukasz Napora. – Do tej pory nie mieliśmy dla nich. Postanowiliśmy jednak po prostu je przygotować.

Audioriver Fashion Day odbędzie się w sobotę (w ciągu dnia). Organizatorzy planują ustawienie stoisk kilkudziesięciu projektantów. Oczywiście, nie obędzie się również bez akcentów muzycznych. Przygotowana zostanie scena, na której prezentowana będzie lekka, plażowa od downtempo po deep house.

Trzydniowe karnety na Audioriver rozeszły się w niespełna 24 godziny od momentu rozpoczęcia ich sprzedaży. Organizatorzy przygotowali 1,5 tysdiąca wejściówek na trzy dni.

– Ta liczba wynika z pojemności miejsca, w którym zorganizujemy trzeci dzień imprezy, czyli Audioriver Sun/Day – tłumaczył Łukasz Napora. – Nie będzie ani dodatkowej puli trzydniowych karnetów, ani biletów jednodniowych na niedzielę. Jedyna szansa, by dostać się na Audioriver Sun/Day, to przyjście w trakcie trwania imprezy i liczenie, że będzie jeszcze trochę wolnej przestrzeni. Będziemy wówczas reagować i sprzedawać bilety na miejscu. Jakie to będzie miejsce, niech nadal pozostanie tajemnicą.

Fot. Tomasz Miecznik/Portal Płock

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (4)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.