Zamknij
REKLAMA

Malarz konstrukcji stalowych

Nr oferty: StPr/20/0949Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: przygotowanie powierzchni zgodnie z technologią malowania na mokro elementów stalowych, kontrolowanie podstawowych parametrów w procesie malowania, kontrolowanie stanu czystości powierzchni przygotowanej do malowania, malowanie elementów ściśle wg instrukcji produkcyjnych, załadunek i rozładunek elementów - obsługa urządzeń dźwigowych z poziomu roboczego, bbanie o urządzenia lakiernicze i przestrzeganie zasad BHP. Praca w Płocku w godz. 6-14.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.10.2020
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Zawód:
    • Malarz-lakiernik konstrukcji i wyrobów metalowych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
      Uprawnienia:
      • zaangażowanie w pracy
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • rzetelność
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe w malowaniu natryskowym.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: Laser-Met Sp. z o.o.
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
        Osoba do kontaktu: Halina Marcinkowska
        Numer telefonu: 695 899 331
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: cv
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
        Umiejętnosci wypełniania CMR. Obsługa GPS. Dbanie o mienie pracodawcy, nie spóźnianie się na załadunek, rozładunek, możliwe wyjazdy w delegacje. Praca dla wykonawców kontrahentów Ukraińskich.
        StPr/20/0813
        data rozpoczęcia pracy od 27.10.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Szycie odzieży damskiej - bluzki. Praca na maszynie stebnówka płaska.
        StPr/20/0814
        data rozpoczęcia pracy od 28.10.2020
        wynagrodzenie od 2 600 - 3 000 PLN

        Szycie odzieży damskiej - bluzki. Praca na maszynie overlock.
        StPr/20/0815
        data rozpoczęcia pracy od 28.10.2020
        wynagrodzenie od 2 600 - 3 000 PLN

        Pomocniczy robotnik budowlany – wykonuje proste i rutynowe prace na różnych etapach budowy albo rozbiórki. Nosi cegły i zaprawę murarską, pomaga stawiać rusztowania, kopie i wypełnia doły, przewozi materiały itd.
        StPr/20/0812
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Stylizacja rzęs, klejenie, przedłużanie itp.
        StPr/20/0809
        data rozpoczęcia pracy od 26.10.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Rozładowywanie towaru, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, pakowanie, prace porządkowe. Praca wśród obcokrajowców-Ukraińcy.
        StPr/20/0802
        data rozpoczęcia pracy od 02.11.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Prowadzenie pojazdów do 3.5t, przewóz osób lub towarów, usuwanie usterek w pojazdach, przestrzeganie przepisów ustawy " Prawo o ruchu drogowym". Przewóz osób do miejsca zleceń pracodawcy, przewóz osób ze wschodu do miejsca zleceń pracodawcy. Praca wśród obcokrajowców.
        StPr/20/0804
        data rozpoczęcia pracy od 02.11.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
        StPr/20/0805
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
        StPr/20/0806
        data rozpoczęcia pracy od 23.10.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
        StPr/20/0807
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2020
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN