Zamknij
REKLAMA
Pomocniczy robotnik budowlany – wykonuje proste i rutynowe prace na różnych etapach budowy albo rozbiórki. Nosi cegły i zaprawę murarską, pomaga stawiać rusztowania, kopie i wypełnia doły, przewozi materiały itd.
StPr/20/0812
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Stylizacja rzęs, klejenie, przedłużanie itp.
StPr/20/0809
data rozpoczęcia pracy od 26.10.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Rozładowywanie towaru, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, pakowanie, prace porządkowe. Praca wśród obcokrajowców-Ukraińcy.
StPr/20/0802
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Prowadzenie pojazdów do 3.5t, przewóz osób lub towarów, usuwanie usterek w pojazdach, przestrzeganie przepisów ustawy " Prawo o ruchu drogowym". Przewóz osób do miejsca zleceń pracodawcy, przewóz osób ze wschodu do miejsca zleceń pracodawcy. Praca wśród obcokrajowców.
StPr/20/0804
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
StPr/20/0805
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
StPr/20/0806
data rozpoczęcia pracy od 23.10.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
StPr/20/0807
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2020
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Prace biurowe, obsługa klienta (kasa fiskalna, terminal kart), współpraca z bankami, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń pracowniczych, obsługa floty samochodowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
StPr/20/0967
data rozpoczęcia pracy od 26.10.2020
wynagrodzenie od od 4 100 PLN

Prace spawalnicze. Praca w godz. 6.15-14.15.
StPr/20/0965
data rozpoczęcia pracy od 22.10.2020
wynagrodzenie od od 2 800 PLN

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania księgowości, obiegu dokumentów, sporządzanie deklaracji ZUS, US, rocznych sprawozdań i bilansów.
StPr/20/0799
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2020
wynagrodzenie od od 2 800 PLN