Zamknij
REKLAMA

Pozycjonować stronę swojej firmy we własnym zakresie, czy wynająć agencję SEO? Zobacz, który wariant jest bardziej opłacalny

11:03, 28.11.2019 | artykuł partnera
Skomentuj

Mówi się, że najważniejszymi kołami zamachowymi dla gospodarki oraz rozwoju są przedsiębiorczość oraz konkurencja. Rynkowa rywalizacja o klienta przybiera najróżniejsze formy, a dziś głównym frontem tej walki jest internet. Konsumenci zaglądają do sieci, żeby poznać opinie o różnych produktach, porównać ceny, znaleźć określoną firmę w pobliżu swojego miejsca pobytu... Te wszystkie czynności mają jeden wspólny mianownik: kluczową rolę odgrywają w nich wyniki wyszukiwania z serwisu Google.

Żeby pozycjonowanie stron przynosiło optymalne efekty, trzeba być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami

Skoro witryny z pierwszej strony SERP mają nieporównywalnie większy współczynnik wejść, to przebicie się do ścisłej czołówki rankingów stanowi podstawowy cel działań z zakresu e-marketingu. Rzecz jasna atrakcyjnych miejsc jest zwykle mniej niż firm chętnych do ich zajęcia. Dlatego pozycjonowanie stron staje się z roku na rok coraz bardziej złożoną dziedziną. Trzeba robić więcej i lepiej niż konkurencja, żeby przebić się na czołowe miejsca, a później jeszcze utrzymać się na nich jak najdłużej.

Eksperci z agencji SEO AFTERWEB wyjaśniają, że podstawowym elementem determinującym długofalowy sukces jest dokładna znajomość zaleceń Google. Wytyczne jakościowe dla stron www są na bieżąco aktualizowane, specjaliści dokładnie wiedzą, które metody pozycjonowania przynoszą najlepsze efekty. Niektóre „sprawdzone sposoby” z przeszłości znalazły się bowiem w katalogu czynności zabronionych przez amerykańskiego giganta. Strony, które nie spełniają obowiązujących norm, są odfiltrowywane z wyników wyszukiwania i praktycznie niewidoczne dla użytkowników.

Podkreślenie lokalizacji Twojego biznesu sprawi, że Google zacznie wyświetlać firmową stronę wyżej

W pozycjonowaniu istotny okazuje się także dobór słów kluczowych. Trzeba dokładnie przemyśleć, co w wyszukiwarkę wpisują potencjalni klienci – kierowanie się własną intuicją to zdecydowanie za mało. Trzeba korzystać z zaawansowanych narzędzi informatycznych, tak jak robią to fachowcy zatrudnieni w AFTERWEB. Na przykład przedsiębiorcy działający na lokalnym rynku powinni wyraźnie zaznaczyć, na jakim obszarze prowadzą swoją działalność. Jeżeli główną siedzibą firmy jest np. Wrocław, a jej oddziały znajdują się jeszcze w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze, to każda pojedyncza filia powinna mieć własną podstronę na internetowej wizytówce całej korporacji. Umieszczenie adresu, informacji kontaktowych, metadanych w strukturze strony www oraz drobiazgowe przygotowanie opisu w serwisie Google Moja Firma ułatwią wyszukiwarce indeksowanie witryny pod frazy używane przez osoby, które realnie mogą być zainteresowane ofertą.

REKLAMA
()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone