Zamknij
REKLAMA

Top 4 powodów dla których stojaki reklamowe są wciąż popularne.

13:41, 31.05.2019 | materiał partnera
REKLAMA
Skomentuj

Nie jest tajemnicą, że naprawdę skuteczna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, wciąż przynoszą satysfakcjonujące efekty w promowaniu towarów czy usług. Ten doskonały sposób na dojście do szerszego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie dobrym rozwiązaniem. Jak dystrybuować ulotki, czy katalogi? Tutaj najlepsze okazują się właśnie stojaki handlowe. Jednak to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że sposób jest jeszcze więcej. Jeśli Twój biznes potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż masz wątpliwości, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 kluczowe zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!

1. Dobierz styl ekspozytorów do swoich potrzeb

Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub doprecyzowując - formę. Zapewne znasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to dobre produkty, które przede wszystkim zwracają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:

łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do swoich wymagań (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o dużych rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych staje się naprawdę efektywna.

Spośród czego możesz wybrać? Wiele zależy tutaj od tego, gdzie ma stanąć stojak reklamowy i jaki jest sam promowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli organizujesz wydarzenie. Tego typu ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i zrobić śmieszną fotografię - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak również imprez okolicznościowych (np. wesele).

Ekspozytor handlowy będzie znakomitym wsparciem zarówno w codziennej sprzedaży, jak również podczas targów, konferencji - dzięki niemu efektownie zaprezentujesz swoją ofertę.

Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie powiedzą światu o Twojej pracy i aktualnej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. I taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego sklepu i reklama dokładnie taka, jakiej wymagasz. Co więcej, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie zrealizowany stojak reklamowy. Taką interesującą opcję oferuje np. firma BROOKLYN.

2. Niezwykle skuteczna reklama

Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te rozwiązania? Zarówno skuteczność, jak i atrakcyjna cena. Trzeba w tym miejscu podkreślić, że skuteczność stojaków, jako formy reklamy, jest rzeczywiście wysoka - nie tylko z łatwością, ale także efektywnie dotrzesz do dużego grona klientów. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i perfekcyjne wykonanie gwarantują, że taka forma reklamy będzie przyciągać wzrok i przyciągać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie niezapomniany. Klienci będą także zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.


Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że ulotki nie staną się po chwili tylko makulaturą. Jednocześnie ich cena okazuje się naprawdę niska. Wystarczy porównać oferty wiodących firm specjalizujących się w realizacji tego typu rozwiązań.

3. Mnogość zastosowań stojaków reklamowych

Wśród zalet stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, bezwzględnie trzeba wymienić szerokie możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak również w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie bezspornie niezastąpione podczas różnego typu wydarzeń (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Różnorodność form, wzorów i wielkości pozwala dopasować reklamę np. do wielkości pomieszczenia, w których staną stojaki. Całkowita odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy również na zewnątrz. Co równie ważne, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich doświadczy Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.

4. Trwałe i odporne na warunki atmosferyczne

Stojak reklamowy to rozwiązanie na wiele lat i inwestycja, która zdecydowanie się opłaca. Jedyny warunek to wybór rozwiązania najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem w takim wypadku zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego typu z sukcesem posłuży przez bardzo długi czas.

(materiał partnera )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone