Zamknij
REKLAMA

Śmierć na drodze. Samochód osobowy uderzył w rowerzystę

09:53, 18.01.2020 | M.S
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Tomasz Miecznik

Do tragicznego zdarzenia doszło w sobotę rano w miejscowości Osiek Włostybory. W wypadku zginął 55-letni mężczyzna.

Do wypadku doszło po godz. 5 rano na drodze powiatowej w miejscowości Osiek Włostybory w gminie Zawidz w powiecie sierpeckim. Kierujący fiatem seicento - z nieznanych obecnie przyczyn - potracił rowerzystę, który zmarł na miejscu.

Na miejsce szybko zostali wezwani m.in. strażacy z OSP Zawidz. Była też straż pożarna z Sierpca oraz policja i karetka pogotowia.

- Usuwanie skutków wypadku trwało prawie cztery godziny. Trasa jest już przejezdna - poinformował nas dyżurny Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu.

Trwa ustalanie okoliczności tragedii.

(M.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (33)

RowerowyRowerowy

37 6

Rozumiem, że kierujący rowerem miał włączone światła i odblaski, a może i kamizelkę odblaskową, 10:46, 18.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sdssds

8 0

...no i był trzeźwy. 22:05, 18.01.2020


wiecej szczegółówwiecej szczegółów

21 15

"Usuwanie skutków wypadku trwało prawie cztery godziny. " - to co on został przejechany na PLACKA i zbierali go przez 4 godziny? a może w międzyczasie była przerwa śniadaniowa?

HYDROZAGADKA? 11:41, 18.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WPL WPL

15 2

Myślisz że prokurator to przyjeżdża w 5 minut? 12:11, 18.01.2020


RalfRalf

51 2

Jeździłem kiedyś jako kierowca piekarni po wsiach w okolicach Sierpca. Dziurawe, wąskie drogi bez pobocza oraz poruszający się niemal środkiem szosy rowerzyści bez najmniejszego odblasku przy ubraniu czy rowerze, prawie zawsze ubrani na czarno. Czy tak trudno o trochę wyobraźni, założenie kamizelki czy kupienie na bazarze lamki do roweru za 5 zł? To samo z pieszymi... Żal człowieka, ale wielu tragedii można uniknąć stosując podstawowe zasady bezpieczeństwa. Chcesz być widoczny z daleka to zadbaj o to sam. Wystarczy zwykła kamizelka i oświetlenie roweru. To już nie czasy kiedy lampki rowerowe działały na dynamo i trzeba było wysiłku, żeby oświetlić rower czy drogę. Teraz to zwykłe lenistwo i głupota. 12:30, 18.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

No No

25 1

Niestety, taka jest prawda. Na wsiach rowerzyści są królami wsi.
Jeżdżą jak chcą, a później są takie efekty. 12:37, 18.01.2020


Juluan7Juluan7

17 0

Ralf 100 procentach zgadzam się z Tobą sam jestem rowerzysta i nie rozumiem tych ludzi na pytanie czemu nie załącza odblaskowej kamizelki słyszę że to obciach ja im że obciach to zginąć przez głupotę ja osobiście nie wyobrażam jeżdżenia bez tej kamizelki jak i oświetlenie nawet mam oświetlenie kół nawet jeśli jezdzem ścieżkami rowerowymi 18:40, 18.01.2020


koleskoles

0 0

Pewnie sam *%#)!& i nie stosujesz się do znaków elo 14:41, 22.01.2020


WW

9 18

Ludzie opanujcie się, rowerzysta był oświetlony a kierowca jechał zbyt szybko i na łuku zjechał na przeciwny pas ruchu po czym doszło do zderzenia czołowego! Wystarczy spojrzeć na auto, człowiek, który był przy wypadku powiedział, ze jeszcze nie widział tak uszkodzonego auta w zderzeniu z rowerzysta a był już przy kilku takich wypadkach. Trzeba ograniczyć brawurę kierowców na drogach wiejskich, bo dzisiaj warunki pogodowe nie były sprzyjające. Każdy pisze o oświetleniu rowerzysty a ciekawe czy kierowca w tym czasie może dodatkowo nie korzystał z telefonu? Tego się nie dowiemy, bo oczywiście wie o tym tylko kierowca, który powie tylko to co go usprawiedliwia. 18:22, 18.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MMMMMM

9 2

Widać że ktoś tu był bezpośrednio na miejscu wypadku i widział ile było na liczniku. A osoba która "niby"widziała samochód to naprawde chyba nie widział zmasakrowanych i uszkodzonych aut. A brawure Miejskich kierowców też należy ograniczyć. A oświetlenia rowerzysta nie miał! 21:47, 18.01.2020


WW

5 2

Oczywiście, ze są zmasakrowane auta, ale nie przy zderzeniu czołowym z rowerzysta. Droga jest od tego, żeby trzymać się swojego pasa a nie wymyślać, ze akurat w momencie uderzenia w rowerzystę wyskoczyło zwierze. Coś powiedzieć trzeba, żeby uniknąć kary. 23:49, 18.01.2020


Julian7Julian7

22 5

Uwaga kierowcy my też mamy prawo jeździć uważajcie na nas i proszę o szacunek do nas rowerzystów 18:31, 18.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Kierowca Kierowca

5 2

Oczywiście, z tym że też zgodnie z przepisami , w tym jak nalblizej krawędzi jezdni, oświetleni, kamizelki i trzeźwi. 05:56, 20.01.2020


aa

2 3

nie jak najbliżej krawędzi jezdni tylko możliwie blisko krawędzi, a to dwie różne rzeczy panie madry 10:03, 20.01.2020


ArtArt

7 3

Ludzie te wasze komentarze nikomu nie pomagają. Piszecie także głupoty a rodziny poszkodowanych to czytajo!!! Zachowaicie te swoje komentarze dla siebie... Każdego z was to może czekać i ciekawe jak wy byście się czuli jak by ktoś wam komentował tragedię!!!! 10:12, 19.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamoAdamo

2 0

Rodziny to "czytajom"? Sorry, ale to ostatnie, czym teraz się zajmują... 21:25, 19.01.2020


Znajomy Znajomy

9 5

Trzeba nie wsiadać na rower pod wpływem , a później tak się kończy powrót do domu. 13:00, 19.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SS

2 2

Okazuje sie , ze kierowca seicento byl pijany 01:40, 22.01.2020


Do SDo S

0 0

Co Ty człowieku wypisujesz???? Kierowca był trzeźwy!!! Nawet w jednych z artykułów było podane. Ludzie skąd wy sobie to bierzecie! 08:04, 22.01.2020


Do S!!!Do S!!!

0 0

Wystarczy przeczytać nowszy artykuł na portal Płock odnośnie wypadku gdzie jest napisane, ze kierowca był trzeźwy. Ludzie...... 15:52, 22.01.2020


Paskuda Paskuda

6 4

Kierowcy samochodów najzwyczajniej w świecie na szanują nas rowerzystów 14:35, 19.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ArtArt

2 7

A wy rowerzyści szanujecie kierowców wydaje mi się że nie... bo wstyd jest założyć komzelke odblaskową a puzniej *%#)!& że wina kierowców jak jest teragedja!!!!!!!! 18:39, 19.01.2020


rowerzystarowerzysta

2 3

A kogo ja mam szanować? Analfabetę, który pisze "puźniej" i stawia dużo wykrzykników na końcu wypowiedzi, bo nie potrafi panować nad swoimi emocjami? 10:00, 20.01.2020


Twój nickTwój nick

1 4

Przepisy i tyle w temacie. To do kierowców. Cytuję ' swiete krowy' 17:52, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Twój nickTwój nick

6 5

Przypomniało mi się. To pewnie był antyrafał ten d-eb-il za kierownicą po jego komentarzach o rowerzystach co wypisuje . Nie pozdrawiam ???? 17:55, 19.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ArtArt

7 4

Ty święta krowo... A rowerzysta nie ma zamiaru znać przepisów? 18:09, 19.01.2020


SsSs

1 2

Rowerzysta wszystko wykonał prawidłowo. Kierowca był pijany i uciekł z miejsca wypadku podstawiajac trzezwego małolata 01:42, 22.01.2020


Do SsDo Ss

0 0

Ciekawe kto pisze te komentarze, naprawdę.... :) Wymyślasz sobie jakieś rzeczy. Jaki kierowca? Pijany i podstawił młodego małolata? Boże ręce opadają 08:06, 22.01.2020


REKLAMA

QQ

5 0

Próbując obrzucić kierowcę błotem i wymyślając jakieś teorie sami robicie z siebie pośmiewisko tak Bogiem a prawdą. Bodajże córka potrąconego wypisuje takie komentarze na każdym portalu, na którym został opisany wypadek. Wiadomo, straciła ojca, ale czy tak przeżywa się żal i smutek po straceniu bliskiej osoby? Czy lepiej robić sensacje i wymyślając swoje teorie na temat wypadku i wypisywać na fb? Na zdjęciu widać, ze od zakrętu do miejsca, gdzie został potrącony mężczyzna jest jeszcze kawałek a ona pisze, ze to przez to, ze ściął zakręt? Albo żadnego zwierzęcia nie było? Skąd może to wiedzieć? Świadkowie niby tez byli a rowerzysta był oświetlony, bo miał odblaski w rowerze. Ciekawe kto z nas zauważyłby rowerzystę, który ma odblaski a nie kamizelkę o 5 rano. Komentarza wyssanego z palca o tym, ze ciekawe który kierowca doprowadził do wypadku już nie ma a nagle pojawił się tu, dziwne ;) Przecież to jest nielogiczne żeby ktoś nawet chciał wziąć taka odpowiedzialność na siebie, pomyślcie trochę! Od tego jest sąd i policja żeby się zająć przyczynami ustalenia wypadku i tego jak faktycznie było. 08:27, 22.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RoxiRoxi

2 0

Nie tobie oceniać jak kto przeżywa strate. Każdy w inny sposób. Nie dziwie się córce zmarłego, że próbuje znaleźć dokładne przyczyny śmierci. Ona pisze o wielu niejasnościach , pewnie dopóki nie rozwieje wszystkich wątpliwości nie spocznie. Każdy z nas by zrobił podobnie. 14:58, 22.01.2020


QQ

2 0

Owszem, zgadzam się, ale nie ma co tez publicznie pisać takich rzeczy i pochopnie oskarżać kierowcę o takie rzeczy, ze zmyśla ze zwierzęciem albo, że kierował ktoś inny. Dlatego tak jak wyżej. Policja i sąd od ustalania takich rzeczy i uznanie kto był winny w tym wypadku. 15:35, 22.01.2020


XxXx

1 0

Nie rozumiem dlaczego kierowca Seicento jechał lewą stroną drogi. To jest myślę najważniejsza w tej sprawie zagadka. Oby policja i sąd sprawiedliwej dokonali oceny i wydali sprawiedliwy wyrok. Zmarłemu to niestety nie wskrzesi życia ale prawda i rozwijanie wątpliwości z pewnością będą pokrzepiająca dla bliskich zmarłego . 15:33, 22.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Monia.Monia.

0 1

Cześć panowie, mam na imie Monika 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć na moim profilu : https://wyspakobiet.eu/monia25 17:06, 22.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone