Zamknij
REKLAMA

Marsz Równości po raz pierwszy przejdzie ulicami Płocka

17:13, 12.07.2019 | M.W
REKLAMA
Skomentuj
Zdjęcie poglądowe, fot. Depositphotos

Za niespełna miesiąc ulicami Płocka przejdzie I Marsz Równości. Organizatorzy promują go hasłem "Płock napędza równość". 

O Płocku w kontekście tolerancji zrobiło się głośno przy okazji Wielkanocy, kiedy to w kościele na Górkach proboszcz zaprezentował grób Chrystusa, a tuż obok wypisał listę grzechów. Obok "pychy", "chciwości" i "nienawiści" pojawiły się "gender" czy "LGBT". Monika Niedźwiecka, nauczycielka języka polskiego w "Ekonomiku" i Mateusz Goździkowski, działacz społeczny, zaprotestowali, umieszczając tęczowe flagi między kwiatami złożonymi przed grobem.

[ZT]22162[/ZT]

Później były jeszcze inne incydenty, choćby wizerunki Matki Boskiej z tęczową aureolą, aż w końcu w maju, w czasie matur, przed Zespołem Szkół Ekonomiczno-Kupieckich Kaja Godek i Fundacja "Życie i Rodzina" zorganizowali pikietę pod hasłem "stop dewiacji w Płocku". 

[ZT]22257[/ZT]

Teraz Niedźwiecka i Goździkowski organizują Marsz Równości, który przejdzie ulicami Płocka 10 sierpnia. Do organizatorów dołączył także Arnold Kowalski. 

- Płocki Marsz Równości ma być imprezą pozytywną i radosną, łączącą wszystkich mieszkańców miasta. Ideą marszu jest tolerancja i szacunek dla każdego człowieka - mówi Mateusz Goździkowski.

Jakie są ich postulaty?

  1. Polska równa i sprawiedliwa dla wszystkich - apelujemy do rządzących o dotrzymywanie postanowień art. 18 oraz art. 32 Konstytucji RP, a tym samym przyjęcie rozwiązań regulujących prawny status związków osób tej samej płci, które od dawna tworzą w Polsce rodziny.
  2. Polska bezpieczna dla wszystkich obywateli - apelujemy do Sejmu i Senatu o jak najszybsze przyjęcie przepisów zakazujących posługiwania się mową nienawiści w Polsce, w szczególności ze względu na rasę, pochodzenie, płeć, orientację seksualną, tożsamość płciową, niepełnosprawność, wyznanie lub jego brak.
  3. Tolerancyjny Płock - apelujemy do władz miasta o stworzenie programu edukacyjnego nastawionego na wspieranie postaw tolerancji i wzajemnego szacunku oraz przeciwdziałanie dyskryminacji, w szczególności wśród młodych płocczan.
  4. Zielony i czysty Płock - domagamy się od władz miasta znacznego zwiększenia powierzchni terenów zielonych w Płocku. Apelujemy również do rządu, władz miasta oraz przede wszystkim do władz Polskiego Koncernu Naftowego Orlen o pilne podjęcie działań na rzecz zmniejszenia zanieczyszczeń emitowanych przez rafinerię w Płocku.
  5. Płock bez barier - apelujemy do władz miasta o likwidację barier dla osób niepełnosprawnych, poruszających się z wózkami dziecięcymi oraz dla rowerzystów - stworzenie infrastruktury przyjaznej tym osobom oraz ułatwiającą poruszanie się po mieście i urzędach publicznych.

Marsz odbędzie się dzięki grantowi od firmy Sprite (Coca-Cola Co.)

(M.W)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (209)

NoNo

19 95

to do hejtu czerwone łapki! 18:12, 12.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MGMG

54 21

Spoko pedałku. 19:17, 12.07.2019


Kto Kto

11 15

się przezywa, to tak sam się nazywa. 10:40, 13.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


bbbb

32 13

jak to po co, Andrzej nie może byc gorszy niz jego koledzy z POsranej partii 09:23, 13.07.2019


Dokładnie  po toDokładnie po to

12 8

Zielony i czysty Płock - domagamy się od władz miasta znacznego zwiększenia powierzchni terenów zielonych w Płocku. Apelujemy również do rządu, władz miasta oraz przede wszystkim do władz Polskiego Koncernu Naftowego Orlen o pilne podjęcie działań na rzecz zmniejszenia zanieczyszczeń emitowanych przez rafinerię w Płocku.

Płock bez barier - apelujemy do władz miasta o likwidację barier dla osób niepełnosprawnych, poruszających się z wózkami dziecięcymi oraz dla rowerzystów - stworzenie infrastruktury przyjaznej tym osobom oraz ułatwiającą poruszanie się po mieście i urzędach publicznych. 18:39, 13.07.2019


Phhh Phhh

138 23

"Polska bezpieczna dla wszystkich obywateli - apelujemy do Sejmu i Senatu o jak najszybsze przyjęcie przepisów zakazujących posługiwania się mową nienawiści w Polsce"- to dlaczego sami obrażają katolików, kościół, ludzi wierzących, a także tych którzy głosują na PiS, co z tolerancja z ich strony? Dlaczego nie szanują tych, którzy mają inne podejście do życia? Tolerancja na ich zasadach? Chcecie zmieniać świat to zacznijcie od siebie!!! Życzę więcej miłości do bliźniego!!!! 18:22, 12.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do pphDo pph

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MoiMoi

40 1

sąsiedzi byli homoseksualistami. Czyli spokojnie, nikomu nie przeszkadzali. Nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek w bloku im dokucza. Czyli jak chcieli. Wobec sąsiadów byli grzeczni, kulturalni. Nie odnosili się jednak że swoimi preferencjami seksualnymi. Nie zadali szczególnych praw dla siebie tylko z powodu orientacji seksualnej 05:37, 13.07.2019


PolakPolak

5 5

Czy ktoś organizuje manifestacje która ich powita jeśli tak to gdzie? 😠 15:32, 15.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MGMG

36 14

Haha, bolszewiczka Niedźwiecka to współorganizuje. Powinna siedzieć w mamrze już dawno za profanowanie symboli religijnych. Precz z dewiacją. Zero tolerancji dla dewiantów z lgbt-ss. 19:04, 12.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SuperSuper

47 120

Brawo, świetna inicjatywa. A do wszystkich, którzy twierdzą, że "łolaboga atakujo katolików" - osoby homoseksualne są od początku istnienia kościoła przez niego atakowane oraz jego wiernych, czyli jakieś 2000 lat. Nauczcie się też czym jest tolerancja, oni tolerują katolików, nie nawołują do ich zabijania tak jak katolicy (rzekomo którzy powinni szerzyć idee Jezusa Chrystusa miłości do bliźniego), oni krytykują i wyśmiewają to jaką instytucją jest Kościół, księża rozbijający się nowymi Mercedesami, piorący na kazaniach ludziom mózgi, myślicie że gdzie idą pieniądze z tacy? Prawda, często niektóre jednostki ponosi i są sytuacje jak na Marszu w Gdańsku, ale to że parę osób zrobiło taki wybryk nie znaczy że wszyscy członkowie społeczności LGBT to popierają, zaskoczę was, oni potępiają w dużej mierze takie zachowania, ale wy dajecie sobie prać mózgu pracowicowym mediom i nie usłyszycie tam tego. Kościół to w tych czasach już tylko materializm, no ludzie, chciałam ostatnio wymienić płytę na grobie mojego zmarłego męża, ksiądz zażyczył sobie 100zlotych za to że w ogóle mogę to zrobić bo on musi wiedzieć że będą jakieś prace na cmentarzu wykonanywane. Jak tacy z was wszystkich katolicy to zacznijcie w końcu po katolicku żyć i postępować, szerzcie miłość, szacunek i wybaczajcie tak jak nasz Jezus wybaczył swoim mordercom na Krzyżu, a nie szerzycie wyłącznie nienawiść. Na zachodzie wszystkie państwa dały prawa osobom LGBT, po to oni wychodzą na ulice, pokazują nam, że istnieją bo w Polsce dalej nie maja żadnych praw, czasem nawet podstawowych, nad którymi my się nawet nie zastanawiamy często że je posiadamy. Opamiętajcie się, ludzie, skąd w nas Polakach tyle nienawiści? Nie znam innego takiego narodu... 19:18, 12.07.2019

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

MGMG

26 17

Współczuję ci, że jesteś takim tumanem. Haha. Katolicy nawołują do mordowania. Buaha, większego *%#)!& to nie można wymienić. Poczytaj Pismo Święte i Ewangelię. Szacunek do homo nie ma nic wspólnego z afirmacją dewiacji i zboczeń. 19:46, 12.07.2019


MGMG

35 19

I zapamiętaj jedno. Choćby zboczeńcy maszerowali i 100 lat to w Polsce żadnych przywilejów przynależnych prawdziwym małżeństwom nie otrzymają. Małżeństwo to wg art 18 związek kobiety i mężczyzny i tylko taki. Nie i nie było małżeństw jednopłciowych. Tak jak jest wyłącznie jedna orientacja, czyli hetero. Wszystko co jest odstępstwem to dewiacja, zboczenie, albo choroba. Głosowanie w WHO mogą sobie w nos wsadzić. 19:50, 12.07.2019


SuperSuper

16 19

Po pierwsze to proszę poczytać w Internecie komentarze ludzi, rzekomo katolików, szczególnie na skrajnie prawicowych grupach, np ONR-u, że owszem, nawołują do ich mordowania, uważają to za sposób na "oczyszczenie kraju". Po drugie to prawa należą się każdemu człowiekowi, nie bez przyczyny Polska podpisała chociażby Powszechną Deklarację Praw Człowieka, w imieniu wszystkich obywateli zobligowano się tam szanować prawa wszystkich ich i dawać ludziom równe prawa, więc prawa im się należą, tak jak każdej istocie ludzkiej, co by Pan zrobił gdyby załóżmy był pan białego koloru skóry w kraju rządzonym przez czarnoskórych gdzie z uwagi że nie jest pan taki jak większość społeczeństwa odebrano by panu prawo do np korzystania z opieki zdrowotnej (mówię, to sytuacja hipotetyczna, wiec proszę zaraz się nie oburzać) czy wtedy pan nie domagałby się szanowania jego prawa do życia ? Nie chciałby pan mieć takich samych praw jak inni obywatele tego kraju? A po trzecie i ostatnie to Konstytucja nie stoi tu na przeszkodzie, im wystarczą związki partnerskie, żadne śluby, żadne małżeństwa. Związki partnerskie rozwiązałyby wszelkie problemu, w czym by to panu przeszkadzało? W żaden sposób w to by pana nie godziło i nie odczuwałby pan że takie prawo w ogóle istnieje, a co innego gdyby załóżmy pana córka okazała się homoseksualna, nie zależałoby panu wtedy na tym żeby była szczęśliwa i miała prawa jak inni...? 20:23, 12.07.2019


MGMG

22 16

Nie wycieraj sobie facjaty ONRem. Nikt nie nawołuje do mordowania chyba, że w twojej skrzywionej wyobraźni. Nie masz pojęcia czym jest ONR i kim są polscy narodowcy. To lewactwo, którego tak bardzo bronisz nawołuje do zbrodni i mordowania tych, którzy nie myślą tak jak lewaccy faszyści. Precz z homodeprawacją. Każdy kto propaguje dewiację powinien odpowiadać prawnie i być karany. 22:00, 12.07.2019


MGMG

15 17

Ja się nie pcham tam gdzie mnie nie chcą. Gdyby mnie w kraju czarnoskórych nie chcięli to bym się wyniósł. Jak się osobom homo nie podoba i uważają, że są dyskryminowani to zachód stoi otworem. Nikt takich osób na siłe nie trzyma w Polsce. 22:06, 12.07.2019


MGMG

15 20

Buahaha, wystarczyły związki partnerskie? Od tego się zaczyna. Dasz palec, a potem homo będą chcięli całą rękę i więcej. Zero tolerancji dla lgbt. 22:13, 12.07.2019


LGBT To czysta patolLGBT To czysta patol

13 12

Dla zboczeńców zero praw!!!! Dwa pedały czy dwie lesby To nie jest rodzina !!!! Stop mowie nienawiści szerzonej przez tęczowych zboków i komunistów!!!! Andrzej powinien iść jako pierwszy zboczeniec w Płocku. Wstyd dla tego miasta!!!! 15:18, 13.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

3 8

Ale lewacki bełkot. 14:26, 14.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


REKLAMA

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PlocczaniePlocczanie

45 75

Płock to jednak straszny grajdoł, czytam te komentarze i ręce opadają - ludzie, ile w was jadu i nienawiści. Deklarujecie wiarę i głęboką religijność, a jesteście zaprzeczeniem nauki Chrystusa. 20:10, 12.07.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

MGMG

30 23

Mów za siebie. Jezus Chrystus nie zgadzał by się na zło jakim jest homopropaganda. Na prawdę zwolennicy dewiantów gardłują o nienawiści do osób homo. Jeśli jest jakaś nienawiś to homopropagandy jaką uprawiają, a nie do homoseksualizmu, czy osób homo jako takich. Guzik mnie obchodzi, czy ktoś jest homo dopótu, dopóki nie robi ze swojego homoseksualizmu ideologii jak nienawistnicy i represyjni tolerancjoniści z lgbt-ss. 20:20, 12.07.2019


Do MGDo MG

23 21

Idź dziecko najpierw do szkoły i się po polsku pisać naucz bo na razie tylko stereotyp homofoba deb*la bez szkoły potwierdzasz. Taki patriota a języka własnej ojczyzny dobrze nie znasz? Hmm? 20:25, 12.07.2019


Do gościa niżejDo gościa niżej

25 15

Możesz sobie krzyczeć. Nie ma czegoś takiego jak homofobia tak jak nie ma czegoś takiego jak orientacja. Wszystko co odstępuje od hetero jest zboczeniem albo chorobą. Nauki twoich pseudo profesorków z who możesz między bajki wsadzić. 22:03, 12.07.2019


HahaHaha

5 14

Ciebie koleżko MG zasad interpunkcji poza użyciem kropki też nikt nie nauczył, więc nie wytykaj kilku błędów na tej płaszczyźnie ;) 22:05, 12.07.2019


MGMG

18 9

Mam w nosie wasze przytyki panie mądraliński. Wy sobie gardłujcie o dyskryminacji homo dalej. Tylko to wam zostanie. TK wypowiedział się w sprawie drukarza vs homofaszyści. Teraz mogę was legalnie dyskryminować. Hahaha 22:09, 12.07.2019


TK?TK?

13 20

Trybunał Konstytucyjny powiadasz? Ten kontrolowany przez PiS ? ;) Pani prezes Przyłębska ciągle gdzieś z Kaczyńskim widziana, czy zapisana w konstytucji apolityczność sędziów Pisiorów już nie obowiązuje? Ale taaak, artykuł 18 świętość, a resztę konstytucji podeptajmy. W dodatku udowodniono jej(tej sędzi) że na studiach działała w młodzieżówce komunistycznej. To niezły ten twój trybunał konstytucyjny. I ty się na to g*wno powolujesz? 23:06, 12.07.2019


DixonDixon

22 8

Doczytaj Ewangelię. U Jezusa nie ma żadnego przyzwolenia na grzech. Wzywa do nawrócenia i pokuty. Mówi żebyśmy pracowali nad sobą a nie oszukiwali swojego sumienia. Miłość o której mówił Jezus to Agape a nie to co homoseksualiści nazywają "miłoscią". Normalny człowiek w obliczu takiej chamskiej homopropagandy zaczyna się bronić. 23:44, 12.07.2019


W PlockuW Plocku

47 15

Przyjdzie dużo ludzi bo to miasto komunistyczne odkąd pamiętam tu się nic na lepsze nie Zmieni Płock się wyludnia do porównania miasto Kutno 20:15, 12.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Jakub BaryłaJakub Baryła

0 1

Tak, piszę pod własnym nazwiskiem, bo się nie wstydzę tego, co piszę i jestem dumny ze swojego zdania. Fakt, nie zwróciłem uwagi na to, że pisze się od wielkiej litery, ale ktoś tu widać nie zna zasad bon-tonu, to uświadomię: nie zwraca się w taki sposób uwagi, bo nie dość, że to braku kultury, to jeszcze dowód na brak argumentów: najlepiej wytknąć komuś błąd ortograficzny. A ty też, kolego ortografią nie grzeszysz, bo bie pisze się "z wielkiej", a bądź to "od wielkiej", bądź "wielką", taki mądry jesteś, a nie wiesz? Kolego no. 2: gnojem to możesz sobie nazywać braciszka jak Ci na to pozwoli, a ode mnie wara. Sądy dla nieletnich i reszta to już śmiech na sali, powiem jedno: iks-de. Pozdrowionka 🙂! 17:15, 16.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Masz zielono w głowiMasz zielono w głowi

3 1

Zielonym czyli tak naprę czerwonym pachołkom Putina o to chodzi żeby zniszczyć polski przemysł żeby ich przyjaciołom Moskalom było to na rękę. Puknij się w ten pusty łeb co wypisujesz. Czas budować elektrownie atomowe, czas na przekop Mierzei Wiślanej czas wyciąć wszystkie chore drzewa z Puszczy, czas budować normalne drogi w Płocku często kosztem drzew. Tu nie będzie zielonego ciemnogrodu a drzewa można posadzić. 11:15, 16.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BB

12 11

Lać pedała 21:50, 12.07.2019


Piotrek...Piotrek...

0 1

komentujesz tak już od 9 lat. Dwie kadencje i 3 leci. Moze w końcu warto zastanowić się nad innym głosem :) 00:47, 17.07.2019


REKLAMA

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Zwykły człowiek (latZwykły człowiek (lat

63 9

Myślący ludzie wiedzą czym jest akceptacja (osób innych), a czym innym afirmacja i propagowanie.
Niech się każdy kocha z kim chce we własnych 4 kątach, a nie się propagować (mowa o jakimkolwiek odchyleniu etc)
Na ulicy nie powinno być zboczeń. Masz swój dom i rób z niego swoją twierdzę.
Są pewne kanony, których przekraczać się nie powinno. 22:26, 12.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


czy prezydentczy prezydent

14 4

wyda zgodę na ten marszyk tak jak wydaje zgodę na imprezy nad Wisłą. 00:24, 13.07.2019


CiekaweCiekawe

42 6

Po 1
Dwoje ludzi skutecznie wprowadza w mieście Płock rewolucje kulturową, będą wprowadzać raj na ziemi
Po 2 Firma zaganiczna będzie sponsorowac marsz, ciekawe jaki ma w tym interes
Po 3 czy uczestnikami marszu będą Plocczanie, czy aktywistki z warszawy zjada do miasta z nalepkami
22:50, 12.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PłockPłock

7 7

Z Płocka nikt nie przyjdzie, trzeba udowodnić jaka to wiocha przecież! 23:08, 12.07.2019


DixonDixon

55 3

Czy sposób odbywania stosunku seksualnego jest podstawą do budowania z tego powodu szacunku do drugiej osoby? Wydaje mi się że są inne kryteria budowy takiej reakcji np. uczciwość, dobroć, wierność. Nie zamierzam szanować kogoś ze względu na jego sposób zaspokojenia seksualnego. Nie toleruję także epatowanie i chwalenie się swoimi zachowaniami seksualnymi w przestrzeni publicznej. Uważam że jest to prywatna sprawa każdego człowieka. 23:18, 12.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fakt, ale...fakt, ale...

1 2

...dla nie których stosunek seksualny stanowi 100% sensu życia i w 100% je wypełnia. Podobnie jak u szympansów, królików, szczurów itd. 10:07, 14.07.2019


Polako79Polako79

35 2

Nie idzcie ta droga.
23:18, 12.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ʹʹ

39 6

No to pis wygra jesienne wybory w cuglach i to być może z większością konstytucyjną. Jeszcze parę "pe daliad", do tego Schetyna i będzie z górki. Aktywiści lgbtqabc mają tyle wspólnego z osobami o tendencjach homo ile "ekolodzy" z ochroną przyrody. 23:31, 12.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PopieramPopieram

8 5

Właśnie PiS dostał mój głos. 10:38, 14.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

5 5

Przecież to są komunistyczne świnie. 14:08, 14.07.2019


Płock europejskiPłock europejski

8 48

w koncu i do nas docieraja europejskie standarty, a czy pan prezydent bedzie bral udzial w marszu? milo byloby aby byl z nami, bo my jestesmy przyszloscia tego miasta 23:47, 12.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Precz z LGBTPrecz z LGBT

6 5

Andrzej pójdzie jako pierwszy pedał i zbok w Płocku. Podobno sobie wymaluje łysą glace na tęczowo. Co za wstyd!!!!! 15:52, 13.07.2019


unia pedofilskaunia pedofilska

4 4

No nie do końca. W Europie promuje się już pedofilię i zoofilię. 10:09, 14.07.2019


tzw. LGBT Płocktzw. LGBT Płock

45 1

Jest mnóstwo w Płocku tzw. osób LGBT, które tych marszów nie popierają, mało tego niedobrze im się robi od tego, co wy- aktywiści wyrabiacie. Z prostego powodu. Ludzie chcą żyć normalnie, jak do tej pory- bez epatowania z kim, w jaki sposób i dlaczego- to ich bardzo intymna sprawa. Od kilku lat środowiska LGBT, na ogół stworzone z aktywistów, często ludzi zakompleksionych i niepoukładanych wewnętrznie, a przede wszystkim mocno sfrustrowanych tą swoją dumą z bycia ABCDE... narzucają się innym. To tylko tworzy niepotrzebny klimat nienawiści. Po co dążycie do konfrontacji, dlaczego chcecie, żeby wszystkich LGBT inni ludzie tak negatywnie oceniali? Na rękę wam to, a jeśli tak, to dlaczego? Kto wam za to płaci? Czy czasem nie tzw. środowiska "Gay friendy", które robią na tym kasę i politykę, a stworzone są przeważnie z heteroseksualnych polityków, którzy chętnie przytulają każdy wyborczy target? Chciałbym w swoim imieniu przeprosić wszystkich ludzi urażonych podobnymi inicjatywami, zwłaszcza tymi ostatnio, które uderzały w uczucia religijne katolików (sam nim jestem) czy zwykłą ludzką wrażliwość. Bo ktoś musiał się wylansować, zrobić kolejny happening czy po prostu zredukować napięcie psychiczne wynikające tak naprawdę z braku akceptacji tego kim jest. Przepraszam w imieniu swoim, ale na pewno jest nas więcej. 00:44, 13.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ZnnajomiZnnajomi

12 0

mówią, że jedna z aktywistek abcd wcześniej też się angazowala bardzo silnie ale na rzecz ochrony życia poczętego. I to była piękna inicjatywa i mogło tak pozostać.
Ta nowa ideologia, która się rozprzestrzenia i toczy swoistą wojnę kulturowa czym jest jak nie nowa religią? Jej zasada jest prosta. Zbudujemy raj na ziemi. Wolność niczym nie ograniczona to nasz cel.
Odrzucmy wszelkie zasady. Niech brak zasad będzie nasza zasada. Stany w kontrze do chrześcijańskich zasad opartych na Dekalogu i przekazaniu miłości.
Bądźmy jak taran który idzie do przodu z naszymi haslami. A jak ktos nam się sprzeciwia, to nazwijmy homofobem 05:15, 13.07.2019


READ THE BIBLEREAD THE BIBLE

3 3

Dekalog był dla Żydów. Dla Chrześcijan jest Prawo Chrystusa(oparte na miłości) 08:07, 13.07.2019


..................

4 2

To jakaś nowa teologia? Chrystus powiedział wyraźnie- "nie przyszedłem znieść prawa ani proroków, przyszedłem je wypełnić"... 08:16, 13.07.2019


xxxx

25 9

Wojewoda mazowiecki zgodził się na to poniżanie godności płocczan? Tak czy nie?
Warszawka podpuszcza..........cytat.."Wraca sprawa decentralizacji i rozbicia państwa? Samorządowcy na kongresie PO promują 21 punktów rozbicia państwa...."

Czyli oderwanie Płocka od Polski. 00:56, 13.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rozbicie Rozbicie

11 1

dzielnicowe?
Polska to kraj który położony jest między Rosją a Niemcami może pozwolić sobie na decentralizacje? To za chwilę by tej Polski nie było. Taka wiedzę ma juz małe dziecko. 05:20, 13.07.2019


REKLAMA

uzytkownikuzytkownik

15 38

90 proc piszacych tutaj w niedziele pojdzie do kosciola- a Franciszek mowi o tolerancji-ale no tak to Papiez nie Polak, wiec mozna podwazac jego slowa- jezeli te slowa powiedzialy by JPII wszystko bylo w porzadku. Faszysci na Jasnej Gorze wam nie przeszkadzają? - 06:00, 13.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ty Ty

18 6

Za to pojedziesz do warszawki żeby spotkać się ze swoim GURU z rondlem na glowie i obgadać jaką by tu akcje prowokacje przygotowac w ramach waszej wojny kulturowej. Poszukasz przy okaji kolejnych sponsorow z zachodnich firm na swoja aktywnosc w ramach budowania raju na ziemi. 06:08, 13.07.2019


katolkatol

9 7

Neokomunista chce mnie uczyć mojej wiary. Normalnie ze śmiechu dostałem zajadów. Wam się tam w warsiwce to już w łbach pomieszało z tego szczęścia, ze na tron Świętego Piotra trafił neobolszewik. Przeżyjemy i jego i was. Amen 11:41, 13.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

3 5

Jesteś zwykłą komunistyczną świnią. Tyle w tym temacie 14:09, 14.07.2019


TfuTfu

27 2

zobaczcie zagrywke tego smiesznego lewackiego portalu, dali na sama gore ogloszenie tego czegos i bedzie wisiec caly weekend na szczycie 07:00, 13.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Pedały won!!!Pedały won!!!

9 7

Będą cienko piszczeć hahaha 15:54, 13.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Precz z LGBTPrecz z LGBT

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ciekawyciekawy

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Japierpapier Japierpapier

12 39

Ludzie ile w was jadu, dajcie żyć każdemu po swojemu, ten marsz się odbędzie i wasze psioczenie że po co to komu i tak nic nie da 09:57, 13.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tęczowa szmata spłonTęczowa szmata spłon

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CiekaweCiekawe

3 21

Badanie erekcji u homofobicznych heteroseksualnych mężczyzn pokazało, że kiedy prezentuje się im gejowską pornografię wykazują oni znacznie większy jej stopień niż niehomofobiczni heteroseksualiści, którzy nie wykazują jej prawie w ogóle.omofobia może być wynikiem poczucia zagrożenia spowodowanego przez posiadanie przez taką osobę homoseksualnych impulsów, co powoduje represję, wyparcie lub formację reaktywną. Takie wyjaśnienie pojmuje homofobię jako formę utajonego homoseksualizmu, którego osoba jest albo nieświadoma albo się go wypiera. 10:18, 13.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dixondixon

8 3

aleś poleciał. a mnie się wydaje, że pornografia pederastyczna jest po prostu obrzydliwa. Ciekawe w czym mierzy się impulsy homoseksualne? Może jednostką jest jeden anal? 10:31, 13.07.2019


Do genderaDo gendera

3 0

A ty byłeś tym obiektem pasywnie pedałującym w czasie badania he he he 10:32, 14.07.2019


XnxxXnxx

8 21

Patrząc po komentarzach - pójdzie z 50 zgłoszeń do prokuratury i policji odnośnie mowy nienawiści. PP nie blokuje komentarzy chyba specjalnie -aby sąd ,prokuratura i policja nie nudziły się. Czy aż tak trzeba być tępym aby wypisywać takie bzdury w komentarzach na tym portalu? Pewnie co niektórzy piszący muszą mieć w pracy zaświadczenia o niekaralnośći . To może im się nieco status za jakiś czas zmienić. Powodzenia . 10:37, 13.07.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

hahahahahahahahahaha

13 5

Straszyć to możesz dzieci czerwony warsiawiaczku. 11:08, 13.07.2019


Stop LGBTStop LGBT

7 2

Mowa nienawiści to neo marksistowski twór!!! Nie zamkną normalnym ludziom ust zboczeńcy i komuniści. Precz z LGBT!!!! Wstyd dla Płocka!!!! W tęczową szmatę zbieram gówna po swoim psie. 15:46, 13.07.2019


Krysia PłockKrysia Płock

5 3

Na ciebie pierwszego pójdzie zawiadomienie 15:55, 13.07.2019


już poszłyjuż poszły

3 1

jedna osoba będzie miała zapewne odwieszony wyrok, bo ma warunkowe zwolnienie
druga zidentyfikowana przez nas osoba to alimenciarz, dorabia sobie jako ochroniarz, na razie poinformowaliśmy jego pracodawcę, najpierw straszył teraz przeprasza i prosi i "dogadanie się" 14:31, 14.07.2019


Zacząłem Zacząłem

6 26

od czerwonych łapek i na końcu widzę, jaki jest wniosek: pełne nienawiści, wulgarne i sprzeczne z aktualną wiedzą wpisy. A już MG pokazuje wściekłość i nienawiść do ludzi, którzy mają inne zdanie i zapatrywania na sposób życia. Swojego życia. Pierwsza odpowiedź i od razu bezpodstawne obrażanie od pedałów. Znasz mnie, czy tylko masz taką małą wyobraźnię.? Nie oceniaj książki po okładce, tym bardziej człowieka. Nikt ci nie dał takiego prawa. Wypowiedź większości jest na zasadzie: nie znam się, ale wypowiem, a przy okazji obrzucę miłosiernie bliskiego gatunkowego błotem. Jakie trzeba mieć kompleksy i zaburzenia osobowości? Współczuję. Widać jak większą część komentujących jest jednak przekonana o własnej wyższości hetero i chce zbawić świat, a to tylko zaścianek. Chłop żywemu nie przepuści... 11:03, 13.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

QwerQwer

6 5

Normalny heteroseksualny mężczyzna nie musi tak gardlować bo jest pewny swojej orientacji. Najwięcej wrzasku robią ci którzy zauważyli u siebie homociagotki i się tego przestraszyli. Ten MG to pewnie taki typek bo poco by tyle hałasu robił? 12:45, 13.07.2019


DixonDixon

5 4

Twój wpis jest wzorcowym wpisem bufona uważającego się za lepszego od tego "zaścianka". Sam innych obrzucasz błotem zarzucając kompleksy, zaburzenia osobowości, nienawiść, braki w wiedzy. Takich typów jak ty omijam szerokim łukiem. Myślisz dokładnie tak samo jak ci, którymi gardzisz. Życzę powodzenia. 12:56, 13.07.2019


Won PedaleWon Pedale

2 6

Spieerrddaallajj zboku!!! 15:41, 13.07.2019


CynikCynik

8 23

Ciekawe ilu księży będzie... I nie piszcie, że ich to nie dotyczy. 11:06, 13.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

gość 77gość 77

16 4

Żaden. Homoseksualiści są w każdej profesji i co z tego? Niech sobie są. Natomiast nikt normalny: homo czy hetero nie chce mieść nic wspólnego z tymi dziwadłami z Warszawy POpieranymi przez czerwonych neobolszewików i ich przemarszami. Tak dla tolerancji, nie dla afirmacji. Dotarło to czerwonego, czy napisać wielkimi literami ? 11:35, 13.07.2019


balwierzbalwierz

9 1

to że mam ciągoty do drewnianego pieńka nie powoduje jednocześnie, że będę z nim paradował po Tumskiej. czy to tak trudno zrozumieć? Podobno 10% populacji wyciera tyłek na stojąco, reszta na siedząco. I co ta mniejszość ma paradować z papierem między pośladkami w jakimś marszu? To jest prywatna sprawa każdego. Żal mi tylko tych homoseksualistów, którzy chcą normalnie żyć a ta grupka "aktywistów" chce ich kosztem się wypromować, zabawić lub zarobić. 13:03, 13.07.2019


Do cynikDo cynik

7 3

Same zboczone komuchy będą szli. Andrzej podobno swoją łysą glace na tęczowo wymaluje. Wstydzę się że mam takiego zboczonego prezydenta. 15:37, 13.07.2019


regionalistaregionalista

15 9

PP ma doskonalą Ochronę Organów Państwa. Dorośli PP manipulują naszym płockim społeczeństwem a Witryna oddana młodocianym mniejszości, jako Pole, nauka wprawek, zanim dorosną.
Podstępne wpisy ukazują się bardziej okrutne w momentach NIEPOKOJÓW SPOŁECZNYCH WYMYŚLANYCH
DALEKO STĄD............ a to sprowadzenie Armii USA - samolotów najnowocześniejszej technologii - wyśmiewanie WOJSKA POLSKIEGO - FORMACJI WOT --- GAZU Z USA - ELEKTROWNI ATOMOWYCH - PORÓWNYWANIE ŻOŁNIERZY POLSKICH MISJI ZAGRANICZNYCH - JAKO FORMACJE SS - WERMACHTU...

To wszystko jest natychmiast umarzane w Płocku i likwidowane aby nie było nawet DOCHODZENIA WSTĘPNEGO...

Nieźle to wszystko Daleko Stąd wymyślili.

Są Uderzenia podstawowe w NASZE ISTNIENIE POLSKI I ŚWIADOMOŚCI NATURY POLAKA.

Sprecyzowane ataki na Wiarę Polaków - likwidacja Dziedzictwa Narodu Polskiego niszczenie DOROBKU MATERIALNEGO NASZYCH POLSKICH PRZODKÓW,

NISZCZENIE BUDOWLI - MIEJSC STRACEŃ NARODU POLSKIEGO - GROBÓW POLAKÓW BOHATERÓW POLSKI.

WŁADZE CENTRALNE POLSKI - CZYLI PAŃSTWO POLSKIE - NIE REAGUJĄ I MILCZĄC

POZWALAJĄ. JAKI MAJĄ W TYM INTERES? W CO JEST, W POLSKIE GRANE?
W 447?

„Fachowcy „ piszą dokładnie...........cytat ....." cień .11:52 , 11.07.2019......XXI wiek a w Płocku ŚREDNIOWIECZE i dlaczego?...
Bo za bohaterów uznaje się tych, którzy walczyli z zaborcami:
Niemcami, Rosją, Austriakami - do wiadomości kretynów." koniec cytatów z Portalu Płock.

Jak widzimy KAŻDY, KTO PRZECIWSTAWIA SIĘ Niemcom - ROSJI - jest wrogiem tych państw………
Dziwnym trafem w powyższe „wymagania” wpisuje się „robota „ wojewody mazowieckiego……
Wyrzucił z budynku Delegatury Płockiej Urzędu Woj. Mazowieckiego….
Pamięć Bohatera Polski - gen. Z. Padlewskiego - PŁOCKIEGO WOJEWODY - POWSTANIA STYCZNIOWEGO 1863R.-
Salę 104 Jego Imienia , zlikwidowano, usuwając PORTRET WOJEWODY POWSTAŃCZEGO…….
Jak wiemy, GENERAŁ Z. PADLEWSKI WALCZYŁ
O NIEPODLEGŁOŚĆ POLSKI Z ROSJĄ CARSKA

Został przez Rosjan rozstrzelany w Płock a Jego Ciało i Jego żołnierzy, rozstrzelanych w tym samym Miejscu,

moskiewska Władza Płocka - wyrzuciła z GROBÓW WOJENNYCH A MIEJSCE EGZEKUCJI - SPRZEDANO...........


A WIĘC WG. WYMOGÓW V KOLUMNY PŁOCKIEJ

----- Wojewoda Padlewski był synonimem ŚREDNIOWIECZA , a TERAZ, - jest zbędny , zacofany?
Jednocześnie uczyniono wszystko aby w budynku DELEGATURY URZĘDU WOJ. MAZOWIECKIEGO
NIE ZAŁOŻYĆ TABLICY PAMIĘCI OSTATNIEGO WOJEWODY PŁOCKIEGO ŚP. ANDRZEJA DRĘTKIEWICZA,

pomimo pozytywnej Decyzji poprzedniego wojewody mazowieckiego, Jacka Kozłowskiego i prezydenta M. Płocka, A. Nowakowskiego.

Dlaczego?

OSTATNI WOJEWODA PŁOCKI - BYŁ „ ROBOTNIKIEM PANA BOGA” - GORĄCYM CHRZEŚCIJANINEM - WYBITNYM PATRIOTĄ - POLAKIEM. WYBITNYM GOSPODARZEM WOJEWÓDZTWA PŁOCKIEGO.
PIERWSZYM PREZYDENTEM PŁOCKA po obaleniu komunizmu w Polsce. DOSKONALE RZĄDZĄCYM PŁOCKIEM.

Dbającym o Polską Pamięć Narodową i BUDOWNICZYM SYSTEMU OCHRONY MIEJSC PAMIĘCI NARODU POLSKIEGO.

A więc czynił Odwrotność działań dzisiejszych Władyków na Urzędach
Postać Wojewody Płockiego

Nie spełnia wymogów „fachowców” od niszczenia Polski jako Państwo, zamieniane mocą Dyrektyw Sorosa i jego Sług, jako kraiki landowo - dzielnicowe wg. wymogów Niemiec, Rosji o Izraela.

Zgoda na Marsze pedałów w Płocku i wybryki seksualne z wyśmiewaniem RELIGII KATOLICKIEJ,

jest tylko spełnianiem Dyrektyw ww. NISZCZYCIELI CYWILIZACJI ŁACIŃSKIEJ W POLSCE.

OBLIVIO MEMORIAE LABEM FERT




11:27, 13.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

To racjaTo racja

12 2

Portal plock to propagandowa tuba Urzędu miasta. Nie ma gorszego portalu od tej szmiry 15:39, 13.07.2019


REKLAMA

LGBT w pigułceLGBT w pigułce

23 5

Znalezione w internetach.
"Osoby transseksualne, transpłciowe i inne gendery żądają aby wszyscy na świecie ich akceptowali takimi jakimi są...
W sumie nie za bardzo rozumiem takich oczekiwań od osób które same nie akceptują siebie." 11:59, 13.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

..........

6 7

w inetrnetach można też znaleźć, że Barak Obama jest jaszczurem, świat pływa na prehistorycznym żółwiu a Elvis nadal gra gdzieś w przydrożnym barze w Teksasie... 13:01, 13.07.2019


KrystynaKrystyna

11 3

LGBT To świry i zboki. To najkrótsza definicja 14:08, 13.07.2019


Do KrystynyDo Krystyny

4 11

Jak oni to zboki to ty to idi*tka. Niepozdrawiam bezmózgu. 17:08, 13.07.2019


WaldeckiWaldecki

28 6

Nie mam nic przeciwko żeby brali śluby, dziedziczyli czy się wspólnie rozliczali. Sprawa osobistej wolności każdego człowieka. Ale jeżeli żyją w związku który z zasady w układzie dwóch zdrowych (podobno) osób wyklucza posiadanie potomstwa to adopcja jest absolutnie wykluczona. Tak wybrali i niech tak mają. Dokąd będą swoje łapska wyciągali po cudze dzieci normalni ludzie będą im przeciwni. 12:48, 13.07.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

KrystynaKrystyna

13 4

Nie wolno oddawać dzieci pedałom ,lezbom czyli pedofilom 14:06, 13.07.2019


A nie sądzicieA nie sądzicie

4 10

A nie sądzicie że najlepiej jest zapytać o zdanie samych zainteresowanych czyli porzucone dzieci z domów dziecka? Jak myślicie, będą wolały pozostać w domu dziecka, z kupą innych dzieciaków w pokoju, poczuciem samotności i wrzeszczącymi opiekunkami z domu dziecka? Czy może wolałyby zamieszkać i zostać otoczone opieką przez dwie kochające osoby, które są im w stanie zapewnić dobrą i dostanią przyszłość? I nie piszcie tu i nie powielajcie tych obrzydliwch i zasługujących na potępienie kłamstw że homoseksualiści wykorzystują dzieci lub "zarażają" je homoseksualizmem. Poczytajcie sobie badania, dzieci wychowane w takich domach rozwijają się całkowicie normalnie. Jakby dwie kobiety wychowywały dziecko, to czy to nie jest normalne? A co z rodzinami gdzie samotna matka mieszka ze swoją mamą i wychowują małe dzieci? Takich przypadków są setki tysięcy i jakoś nic się tym dzieciom nie dzieje. Weźcie i się wszyscy puknijcie mocno w głowę a nie typowi Polacy- nie wiem ale się wypowiem, nie byliście w skórze porzuconeco dziecka więc się za nie nie wypowiadajcie. A jak cała ta chołota faszystowska jest taka przeciw to niech sama zacznie te dzieci adoptować skoro tak im na ich dobrze zależy. Hipokryci, ten kraj to jeden wielki cyrk. 17:07, 13.07.2019


ciekawyciekawy

2 2

"A nie sądzicie" możesz dać link do tych badań ? Bo ja też znam badania tylko zrobione przez klinicznych psychiatrów i tam odsetek zaburzeń jest większy jak w normalnych rodzinach. I to sporo większy ale może ja jakieś dziwne badania miałem bo amerykańskie. Ale najwidoczniej masz inne to podaj źródło. Inaczej uznam że zmyślasz. 15:32, 14.07.2019


Odp do "ciekawyOdp do "ciekawy

1 2

https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs13178-015-0185-x
A proszę chociażby tutaj i takich przykładów są dziesiątki. Wystarczy umieć sobie poszukać, choć nie wiem czy ty po angielsku zrozumiesz ;) 18:26, 14.07.2019


ciekawyciekawy

1 2

2 x 40 rodzin włoskich. sorki ale to brzmi jak żart. są jakieś inne konkrety czy może lepiej od razu amerykańskie towarzystwo psychiatryczne i prawdziwe kliniczne badania zaburzeń a nie jakieś artykuliki pod tezę ? na pewno znajomość angielskiego doskonała więc z wyszukaniem problemu nie będzie. 20:45, 14.07.2019


MGMG

1 2

Piszesz, że małżeństwa tak, ale adopcja nie,czyli stajesz w rozkroku. Widać kolego, że nie zdajesz sobue sprawy. O to im właśnie chodzi, o zdobywanie pola małymi krokami. Dzisiaj damy im tylko związki partnerskie. Przecież to nie małżeństwa. Jutro będą chcięli właśnie tego, a po jutrze adopcji. W następnej kolejce są pedofile, którzy już na zachodzie zaczynają się domagać swoich "praw". 23:09, 14.07.2019


heniuheniu

17 8

czekam na marsz tych, którzy regularnie korzystają z domów publicznych. To przecież też forma aktywności seksualnej, relacji międzyludzkiej a nawet uczucia. W kolejce czekają już nałogowi onaniści i kochający się z dmuchanymi lalkami. 13:09, 13.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KrystynaKrystyna

9 4

Wyjdą zboki na ulicę odrazu bilet do psychiatryka dla wszystkich zboczeńców 14:04, 13.07.2019


Do HeniaDo Henia

2 2

Heniu przecież ty jesteś stałym bywalcem burdeli razem z Andrzejem. 15:22, 13.07.2019


abecadłoabecadło

28 4

Marsz równości dla tych co mają nierówno pod sufitem. 13:33, 13.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wstyd!!!!!Wstyd!!!!!

24 8

Nie dość że Płock to miasto komuchów z SLD i złodziejskiej mafii z Platformy Obywatelskiej to teraz Jeszcze miasto zboczonej patologii LGBT z prawie tęczowa szmatą. Wstyd na cały kraj. Niestety jaki Prezydent Płocka i jego mafia takie marsze w mieście. 14:02, 13.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wioletta z PłockaWioletta z Płocka

29 8

Nowakowski powinien iść w marszu jako pierwszy pedał. Skoro zgadza się by ta patologia przeszła przez miasto więc niech poprowadzi tych zboczeńców jako pierwszy dewiant w mieście. 14:10, 13.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrawdaPrawda

2 3

Nowakowski jest pedziem. W dodatku pasywem. 10:23, 14.07.2019


właśnie się dowiedziwłaśnie się dowiedzi

13 9

że pedał będzie szedł z pedałem
więc właśnie się udałem po tuzin jajek i stare przecenione pomidory, oj czekam na tego 10 lipca.
14:58, 13.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Patrioci już się ciePatrioci już się cie

12 7

Kilometra To kolorowe gównoooo nie zdąży przejść ..... 15:19, 13.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kasiakasiakasiakasia

6 9

kibole wyklecili w kibel zakleci... czyli cała prawda o ultrasach z miedzytorza, podoli i innej patoli śmierdzące potem 16:25, 13.07.2019


Do KasiaKasiaDo KasiaKasia

2 4

Podmyj się, to nie boli. 14:05, 14.07.2019


NowakowskiNowakowski

23 4

Nowakowski rozpoczyna walkę z mieszkańcami Płocka.. 16:27, 13.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Renata PłockRenata Płock

19 5

Nowakowski To skompromitowany lewacki mały człowiek 17:13, 13.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

3 5

Nowakowski to niech pilnuje swoich alimentów i niech spłaca kary sądowe z własnej kieszeni a nie z pieniędzy podatników. 14:03, 14.07.2019


....

6 4

Najlepiej zignorować..... 18:30, 13.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Jakub BaryłaJakub Baryła

21 5

Brak słów, moje ukochane miasto...
Tak mówią o konstytucji, a o tym, że zgodnie z nią prawnie w Polsce małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny im nie wiadomo? 18:42, 13.07.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

gimbazogimbazo

3 4

Konstytucja z dużej litery - efekt matury na 30%
najpierw ortografia, a później próba zrozumienia jej treści
wstyd 14:19, 14.07.2019


19751975

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Jakub BaryłaJakub Baryła

1 0

Wyraz "konstytucja" piszemy małą literą, polecam poczytać wpisy p. Jana Grzeni z Uniwersytetu Śląskiego. Najlepiej wytykać błędy ortograficzne, a jeszcze lepiej samemu je wtedy robiąc. I skoro ktoś nie zna zasad bon-tonu, to także pozwolę sobie je złamać: nie piszemy "z wielkiej litery", a "od wielkiej litery" lub "wielką literą". Kolego no. 2: już Ci to napisałem, ale powtórzę: gnojem nazywaj sobie braciszka za jego pozwoleniem, ode mnie wara :-). Pozdrawiam, "naukowcy" ;-) 17:27, 16.07.2019


Jakub Baryła Jakub Baryła

1 0

Jeszcze jedno: podpisuję się i będę się podpisywał moim nazwiskiem, bo się nie wstydzę tego, co piszę i jestem dumny ze swojego zdania. 17:29, 16.07.2019


Podobno Podobno

5 2

Bóg stworzył człowieka na podobieństwo swoje.
19:09, 13.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

To prawdaTo prawda

6 2

Bog z nieskonczonej doskonalosci ofiarowal czlowiekowi : rozum, wolnosc i zdolnosc do milosci. 19:24, 13.07.2019


ZobaczcieZobaczcie

6 7

jakie tematy napędzają tzw. klikalność. Jak nie zadymy w kościele, to przemarsz... Jak artykuł o przedstawieniu w teatrze, to żadnego zainteresowania. A tu zlot "prawdziwych patriotów". Po czerwonych łapkach ich poznacie oraz groźbach pozbawienia życia. 20:48, 13.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pikuśpikuś

2 2

I w czym Tobie to przeszkadza ? gdyby w teatrze potrafili coś zrobić to by i klikalność była ale tak tylko kręcą flaki z olejem i teraz do publiki pretensja że nie chce oglądać ? Można tolerować różne rzeczy ale gdy ktoś swoje bolączki wciska ludziom na siłę to akceptacji może nie dostać. Ludzie którzy mają prawdziwe problemy po prostu proszą o wsparcie a tu żadnej prośby nie ma tylko nachalna zboczona indoktrynacja. 07:24, 14.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

1 3

W teatrze PZPR żyje i ma się się świetnie. Nie chodzimy do teatru bo śmierdzi lewactwem na kilometr. 13:43, 14.07.2019


Może mi ktoś...Może mi ktoś...

16 0

Może mi ktoś wytłumaczyć tę "normalność" anatomicznie? Bo jakoś nie mogę pojąć... 23:06, 13.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciekMaciek

5 2

No pasaran można by rzec hahaha 08:27, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głos z PłockaGłos z Płocka

22 4

Tęczowi już pokazali w Płocku próbkę "tolerancji" wobec innych grup społecznych, bezczeszcząc obraz Matki Bożej. Ta infantylna moda, traktująca osoby homoseksualne jak dziwolągi w średniowiecznym cyrku, zniknie tak jak inne sezonowe idiotyzmy, dodatkowo zabarwione politycznie. 10:02, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cyrkowieccyrkowiec

13 5

Baba z brodą, cielak z dwiema głowami i koń o świńskim ryju też będą?
Jest już rozpiska wszystkich atrakcji? 10:12, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

każdy jestkażdy jest

4 5

mile widziany, zabieraj rodzinę i wpadnijcie
na marszu panuje tolerancja, więc nie macie co się obawiać - nie wasz wygląd jest najważniejszy
nie ma jedynie tolerancji na przemoc i brak tolerancji 14:11, 14.07.2019


PytaPyta

3 0

Jaka tolerancja i demokracja na tych marszach panuje to proponuję obejrzeć pyta.pl ....dla niewygodnych pytań zamykane są usta 16:23, 15.07.2019


pp

14 4

Niestety Prezydent współpracuje z Donaldem Tuskiem i będziemy mieli tego więcej i więcej aż zdobędą władzę. Wzmocni to jego pozycję w skali kraju. 10:14, 14.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

10 5

Goowno nie zdobędą a nie władze. Tusk pójdzie *%#)!& w pasiaki bo to przestępca. 13:40, 14.07.2019


PytaniePytanie

10 4

Czy baba z brodą, cielak z dwiema głowami i koń o świńskim ryju też będą?
Jest już rozpiska wszystkich atrakcji? 10:16, 14.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

10 3

Nowakowski ze swoimi pachołkami zapewnią wszystkie atrakcje. Nawet będą robić za zmarłego 13:38, 14.07.2019


RodzicRodzic

14 5

Za chwilę przyjdą "edukatorzy" seksualni - czyt. pedofile - do płockich szkół i przedszkoli! PO to zakamuflowane lewactwo. A nawet już jawne. Trzeba z nimi zrobić porządek. Okazali się zwykłymi oszustami. 10:20, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MGMG

4 2

Ty głosuj na pis, a ja będę głosował na Konfederację. Pis nie wypowiedział konwencji stambulskiej, która otwiera drogę do wprowadzenia ideologii gender do polskiego systemu prawnego. 23:02, 14.07.2019


REKLAMA

AntymarszAntymarsz

15 6

Trzeba zorganizować ANTYNARSZ przeciw temu szambu!!!
To całe szerzenie seksualizacji nie ma nic wspólnego z tolerancją. 10:27, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla tego czegośNie dla tego czegoś

15 7

Trzeba zorganizować anty kontrmanifę przeciw temu szambu!!!
To całe szerzenie seksualizacji nie ma nic wspólnego z tolerancją. 10:30, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PopieramPopieram

16 8

Właśnie pis dostał mój głos. 10:41, 14.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

inżinż

6 5

mój też 15:24, 14.07.2019


Nowakowski pójdzie uNowakowski pójdzie u

10 5

A za tym pasywem geje co będą to rąbać w kakao. Wstyd!!! 10:44, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nowakowski pójdzie gNowakowski pójdzie g

8 4

A za tym pasywem geje co będą to rąbać w kakę. Wstyd!!! 10:46, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mam nadziejęmam nadzieję

8 4

że będzie sporo zdjęć z tej imprezy w necie co pozwoli na identyfikację . Przyda się w życiu . 13:50, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

to prawdato prawda

7 7

Coraz więcej spraw za postawy homofobiczne znajduje swój finał na wokandzie. W niektórych krajach osoby z Polski, których zdjęcia z faszystowskich wydarzeń przesłano do pracodawcy tracili pracę, a policja obejmowała obserwacją rodzinę. Trzeba będzie robić zdjęcia i filmiki. Każda władza kiedyś się kończy i wiadomo jak kończą jej poplecznicy. 14:02, 14.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

7 6

Będzie dużo zdjęć i to pozwoli pokazać wszystkim dzieciom jak wygląda zboczeniec i że trzeba się od tych chorych ludzi trzymać z daleka bo to zboczone komunistyczne świnie. 14:35, 14.07.2019


Głosujemy na PiSGłosujemy na PiS

12 8

Portal plock to uryna na poziomie NIE Urbana i Gazety wyborczej żyda Michnika. To lewacki ściek. A jak to w ściekach same fekalie pływają czyli ich śmieszne artykuły. 13:57, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzlowiekuCzlowieku

4 9

nienawiść rozum Ci odbiera? Jak można takie rzeczy pisać. Masz ochotę krytykuje, ale nie w taki sposób. 14:29, 14.07.2019


Do człowiekuDo człowieku

11 5

To prawda jeśli chodzi o ten lewacki gniot 14:32, 14.07.2019


SzamboSzambo

19 5

Na ulicę wyleje się szambo. Trzeba uszczelnić kanalizację. 14:13, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzlowiekuCzlowieku

5 7

nienawiść rozum Ci odbiera? Jak można takie rzeczy pisać. Masz ochotę krytykuje, ale nie w taki sposób. Wstyd! 14:30, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Iza z PłockaIza z Płocka

6 6

Lecz się lewacka świnio 14:31, 14.07.2019


Do IzyDo Izy

3 4

Ty się lecz psychiczna kobieto. 18:27, 14.07.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


REKLAMA

alexalex

10 5

komuna dzieliła niedawno ludzi na chłopów i robotników, dzisiaj na milion płci, w tym ludzie-świnie, ludzie-psy, ludzie-bydlęta bez używania rozumu, wiedzione na manowce autodestrukcji 14:47, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


nie zboczeńcomnie zboczeńcom

10 3

Na łeb upadli 19:17, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzyCzy

6 4

mój środkowy palec jest dobrze widoczny? 20:14, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OsaOsa

9 3

Tolerancja pod warunkiem że ktoś nie jest Katolikiem, bo tych przedstawiciele LGBT nie szanują! 20:30, 14.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LGBTLGBT

2 3

ja szanuję, bo sam nim jestem. Nie uogólniaj. 23:11, 14.07.2019


MGMG

1 1

Do lgbt
Jeśli popierasz logbt i tzw. "homomałużeństwa" oraz adopcje przez homo tzn, że żadnym katolikiem nie jesteś. Albo akceptujesz naukę Kościoła i Katechizm KK w całym zakresie, albo nie jesteś żadnym katolikiem. Masz prawo oburzać się jako wierny np na rozpasanie części duchownych, czy przypadki pedofilów w sutannach i tuszowania, ale się odrzucasz jakikolwiek aspekt wielowiekowej nauki KK tzn., że przestajesz być katolikiem. To samo tyczy się aborcji. 13:17, 15.07.2019


Precz z Komuną Precz z Komuną

1 0

zboczone komunistyczne świnie z LGBT nie szanują nikogo oprócz siebie a wymagają tolerancji i zacunku od wszystkich dookoła. Czas wygnać tą zboczoną lewacką hołotę z Płocka. LGBT to nic innego jak napaść na Polską rodzinę ,kościół, wartości i kulturę. To propagowanie ideologi Marksa.
11:22, 16.07.2019


czy wszyscyczy wszyscy

8 1

niepełnosprawni są szczęśliwi że ich problemy łączone są z problemami LGBT ? 20:40, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa z Płocka Ewa z Płocka

6 12

tak sobie czytam te wszystkie komentarze i poszukuje tutaj dawnych nauk kościoła katolickiego w nich - ale nie znajduje:(((
Takie czasy - czy tacy ludzie? 22:48, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MGMG

10 4

A gdzie w naukach KK masz afirmację homoseksualizmu? Nie wycieraj sobie twarzy nauką KK, bo najwyraźniej nic o niej nie wiesz. 22:56, 14.07.2019


katolikkatolik

2 0

Jak chcesz nauk to potępienie homoseksualizmu jest też w nowym testamencie. Zwracam na to uwagę bo wielu fałszerzy prawdy podaje cytaty ze starego testamentu w którym jest i karanie homoseksualistów. W NT homoseksualizm jest wskazany jako obrzydliwy grzech ale nie nakazuje katolikom czynnej walki z homo. Jest jednak sytuacja w której to homo nachalnie atakuje a wtedy obrona jest usprawiedliwiona. Takim bezwstydnym atakiem jest marsz w którym łączy/miesza się problemy osób niepełnosprawnych z odchyłami zboczeńców. To obrzydliwe. 17:19, 16.07.2019


oj głupioj głupi

9 3

Pod płaszczykiem tolerancji rozwodnienie spoiwa naszego narodu. Skorzysta na tym wielki niemiecki i rosyjski sąsiad. Polskich sprzedawczyków nigdy nie brakowało. 22:52, 14.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie rozumiemNie rozumiem

7 8

dlaczego Redakcja Portalu nie usuwa agresywnych, obrażających komentarzy. W naiwności swojej wydawało mi sie, że w obronie wartości które dla mnie są ważne mogę zabrać głos, wyrazić swoją opinię . Tak też się stało. Teraz widzę że to był błąd. Wstyd , że przyszło mi znaleźć się w tym gronie ludzi kipiacych prostym chamstwem i głupota. Można się z czymś nie zgadzać, można bronić swoich poglądów, ale w tak brutalny, obrzydliwy sposób? Raz jeszcze podkreślę, że wstyd mi. Już nie mogę czytać tych komentarzy.
Pytam dlaczego obraźliwe komentarze nie są usuwane?
Jeżeli ma być taki poziom dyskusji czy nie lepiej byłoby wyłączyć komentarze? Jestem człowiekiem starej daty, jak widzę bardzo naiwnym. 23:00, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

++

4 3

Mega brutalny jest pomysł z tym marszem. A reszta to tylko krzyk rozpaczy. 23:22, 14.07.2019


MGMG

2 0

Czego człowieku "starej daty" nie rozumiesz? Zboczenia i dewiacje należy nazywać po imieniu, zło należy nazywać po imieniu. Propaganda homoseksualny tym właśnie jest. Sam homoseksualizm należy traktować w kategoriach aberracji, zaburzenia. Tyle i aż tyle. 09:07, 17.07.2019


sekstanssekstans

3 5

Lepiej być pedałem w spodniach i się zeszmacić w d... partnera za jego zgodą ( co nikomu krzywdy nie czyni ) , niż być celebrytą obcego Państwa w czarnej święconej kiecce, wyniesionej na piedestały i zgwałcić dziecko wbrew obowiązkowi obrony najsłabszych, prawu karnemu i moralności ludzkiej !( co niesie za sobą tragedie ludzkie ) ! 23:50, 14.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MGMG

5 1

A jakim celebrycie z obcego państwa w kiecce gadasz? Mówisz o Polańskim? Z tego co wiem to nie chodzi w kieckach. 13:12, 15.07.2019


PolakPolak

3 1

Masz rację sędziowie mają wiele na sumieniu 15:35, 15.07.2019


REKLAMA

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TylkoTylko

3 8

Mama cię wogole wypuści z domu? Dresik w tym roku już praleś? Czy jak zwykle śmierdzi wyklętym potem, uryną i tanim piwem? 10:57, 15.07.2019


ProsteProste

15 6

Przecież to jest bardzo proste. Jak widać ogromna większość mieszkańców Płocka nie chce tego marszu więc Prezydent Nowakowski powinien uszanować wolę większości obywateli i ten marsz odwołać. 09:54, 15.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ks. Dobrodziej Ks. Dobrodziej

7 10

Oj żebyście w komentarzach tak protestowali i byli przeciwni pedofilii w kościele. 11:46, 15.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MGMG

7 4

Oj żebyś się tak nie udzielał i nie wygadywał głupot, bo się ośmieszasz. Nie wypowiadaj się w tematach, o których nie wiesz. Jeśli twierdzisz, że katolików nie obraża pycha i zboczenie części hierarchów i kleru to znaczy, że nic nie wiesz i nie znasz środowisk katolickich. Zajmij się lepiej sobą i swoim otoczeniem. 13:11, 15.07.2019


Ks. Dobrodziej Ks. Dobrodziej

4 8

MG goń się zakompleksiony człowieczku. 13:29, 15.07.2019


MGMG

4 0

Buahaha, widać kto tu jest zakompleksiony. Wy ateusze najbardziej macie problem i usilnie swoje dewiacje próbujecie szerzyć krzycząc o jakiś mitycznej dyskryminacji. Buahaha 09:03, 17.07.2019


nagramy nagramy

4 0

film i puscimy na caly świat 14:43, 15.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do patolado patola

2 1

ech bidoku, pijany ojciec pomylił cię kiedyś z twoją matką i ci się spodobało 17:11, 16.07.2019


MarketingMarketing

11 4

Sponsoring imprezy przez konkretną firmę wpłynie z pewnością na moje preferencje konsumenckie 16:11, 15.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tylko nie pisTylko nie pis

5 9

Marsz się odbędzie i kij wam do tego. Tak btw polecam przeczytać ze zrozumieniem treść artykułu ;-; a dopiero potem psioczyć 00:39, 16.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

POdnoPOdno

9 3

to teraz cała oPOzycja będzie się tęczowić co wieczór? 01:06, 16.07.2019


LGBT=Patologia LGBT=Patologia

9 1

Zboki zadzierają z normalnymi ludźmi i bardzo się na tym przejadą 11:23, 16.07.2019


/Ad//Ad/

11 4

Teraz widać, że nie o tolerancję wam chodzi, ale o zwykłe wkur... normalnej części społeczeństwa, która z wami nie chce mieć nic wspólnego. 09:23, 16.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jakub Baryła Jakub Baryła

1 3

Proszę także poczytać: wyraz "komstytucja", jako wyraz pospplity piszemy małą literą, to nie jest pełna nazwa ;-). 17:21, 16.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłocczaninPłocczanin

8 5

Świat się stacza. Z tego że jeden facet lubi drugiemu zrobić loda, ssać i połykać czy co tam jeszcze zrobili politykę i podstawę do tego żeby czegoś tam się domagać, jakichś praw. Jeden drugiemu nadstawia swój odbyt żeby tamten włożył swojego penisa i uważają to za coś warte promocji i obnoszenia się tym na ulicach. Przepraszam że pisze tak bezpośrednio i obrazowo ale robię to specjalnie by lepiej uzmysłowić jak bardzo ta sytuacja jest nienormalna. Ludzie normalni pewne tematu uważają za sprawy prywatne i nie ujawniają ich nikomu (no chyba że lekarzowi jeżeli mają jakieś problemy). Ludzie nienormalni z byle czego zrobią aferę i będą krzyczeć na cały świat. A potem mają jakieś dziwne problemy że ktoś to komentuje w sposób jakiego by nie chcieli. Idioci. 17:31, 16.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

inging

3 3

i bardzo fajnie, że Płock dołącza do miast maszerujących :-) jako drugi na Mazowszu :-) 19:19, 17.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

4 1

Gdy jesteś smutnym Sebixem, któremu bardziej niż na zajmowaniu sie sobą, zależy na patrzeniu kto z kim się umawia. Smutni ludzie 22:49, 17.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do KODdo KOD

4 0

starajcie sie bo nasza manifa bedzie duża 17:28, 18.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zapraszamyzapraszamy

1 1

Zapraszamy do modlitwy różańcowej za uczestników płockiego Marszu Równości.
Link do wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/461710217719324/ 01:10, 19.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podpisy zbieranepodpisy zbierane

1 0

czy obudzi sie PiS i Solidarność, czy tylko na narodowców mozna liczyc 19:59, 20.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Serdecznie ZapraszamSerdecznie Zapraszam

0 0

Wszystkich z Państwa zapraszam na pokojową blokadę (nie jestem organizatorem, ale sądzę, że warto):
https://www.facebook.com/events/514449259293205/?ti=cl 09:48, 23.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LechistanLechistan

0 0

Panie Prezydencie ja jako mieszkaniec Płocka wyrażam swój kategoryczny sprzeciw na marsze tego typu większość mężczyzn to Pedofile z Pod tęczowej flagi jeśli wyraża Pan zgodę biorąc udział w tym marszu to ma Pan u mnie czerwony kartonik w następnych wyborach a myślałem ze jest Pan poważnym człowiekiem 22:22, 09.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone