Zamknij
REKLAMA

Popierasz nauczycieli? Możesz wziąć udział w demonstracji na Starym Rynku

16:58, 12.04.2019 | K.B
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Michał Wiśniewski

Światełko z wykrzyknikiem dla nauczycieli - tak nazwano niedzielne wydarzenie na Starym Rynku. - Zapraszamy na demonstrację osoby, którym leży na sercu dobro naszych dzieci i nauczycieli. Nie będzie wolnej Polski bez wolnych niezależnych nauczycieli - napisali organizatorzy na Facebooku.

Niedzielne wydarzenie, które jest pokłosiem trwającym od 8 kwietnia strajkiem środowiska oświatowego, organizuje stowarzyszenie Wolne Miasto Płock. Demonstracja odbędzie się 14 kwietnia w godz. 19.00 - 20.00 na Starym Rynku.

Na Facebooku zamieszczono krótki tekst:

- Jeśli ta władza, władza Kaczyńskiego i PiS, władza oparta na kłamstwie, przekupstwie i pogardzie „spacyfikuje” polskich wolnych nauczycieli, jeśli na to pozwolimy, to jako społeczeństwo cofniemy się w rozwoju, cofniemy się w naszym człowieczeństwie.

Wszyscy jesteśmy nauczycielami. Wszyscy jesteśmy uczniami.
Nauczyciele kochani, to Wy jesteście kowalami naszej przyszłości, to od Was, od Waszej wiedzy, od Waszego zaangażowania zależy rozwój naszej ojczyzny.
Nie byłoby wolnej Polski, gdyby nie było w niej tylu wspaniałych nauczycieli, którzy przez 123 lat zaborów nie pozwolili umrzeć naszej polskości.
Nie byłoby wolnej Polski, gdyby w czasie okupacji nie było tajnego nauczania, gdyby nie było wspaniałych odważnych polskich nauczycieli, którzy pod groźbą śmierci nauczali Polaków. A także w PRL-u, kiedy to uczyli nas oni, wbrew władzy, prawdziwej polskiej historii.
I nie będzie wolnej Polski bez wolnych niezależnych nauczycieli.
Jeśli ta władza, władza oparta na kłamstwie, przekupstwie i pogardzie „spacyfikuje” polskich wolnych nauczycieli, jeśli na to pozwolimy, to jako społeczeństwo, cofniemy się w rozwoju cofniemy się w naszym człowieczeństwie.
Wszyscy jesteśmy nauczycielami. Wszyscy jesteśmy uczniami.

(K.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (103)

czy wolny czy wolny

72 29

jest Płock od lewackiej głupoty?.Zobaczymy w niedzielę. 17:35, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

76 39

przecież w niedzielę jest wolne a nauczyciele w wolne dni zawieszają strajk -to już nie wiem jak to jest z tym strajkiem -najlepsze rozwiązanie to w kamasze ich jak powiedział Dorn. 17:49, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wysokie moralewysokie morale

92 43

Rodzice maturzystów i maturzyści powinni wziąć sprawy w swoje ręce!
I jeszcze jedna myśl - czy nauczyciele mają prawo niszczyć przyszłość młodych Polaków tylko dlatego, że strajkują???? Niestety takie są komunistyczne standardy ZNP 17:57, 12.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rodzicrodzic

10 23

Zrozum człowieku to nie wina ZNP, a strajkują niezrzeszeni nauczyciel tylko miej pretensje do swojego rządu na którego głosowałeś. 12:03, 13.04.2019


Do rodzicDo rodzic

1 1

To chyba bardziej wina poprzedniego rządu niż pbecnego? A teraz POpaprańcy się afiszują, kręcą kołbasę wyborczą, a co roboli przez 8 lat...? A zapomoałem zmieniali m.in. kanony polskiej gastronomii... 23:20, 17.04.2019


były nauczycielbyły nauczyciel

87 38

Szanowni nauczyciele, dopóki nie zaczęliście strajkować podczas egzaminów, dopóki nie nazwaliście tych, którzy za was pomogli uczniom zdawać, dopóki nie zaczęliście dziękować przeszkadzającym w egzaminach waszych uczniów, to miałem jeszcze nadzieję, że tylko część z was nie nadaje się do tego zawodu. Teraz maski spadły. 18:01, 12.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Nie nauczycielNie nauczyciel

21 46

Nie lubię łamistrajków w żadnej postaci. 19:27, 12.04.2019


MGMG

26 6

A ja nie ciepię idiotów, którzy w imięvswoich intetesów robią z dzieciaków zakładników i swoją arogancją utrudniają im podejście do egzaminów. To nie są żadni nauczyciele. Takich należy wylać na zbite pyski, a komuch Broniarz już dawno winien gnić w więzieniy. 15:46, 13.04.2019


odpowiedzodpowiedz

5 7

a kiedy mieli strajkowac? w wakacje? policja protestowala przed 11 listopada i co mogli dac podwyzki- mogli-wiecej napisze- rozsylali instrukcje jak wracac ze zwolnien lekarskich 08:48, 14.04.2019


belblabelbla

77 22

haha to już chyba polityczny marsz 18:02, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nauczyciel PłockNauczyciel Płock

56 16

Czuję się wolny i niezależny. Co to za *%#)!& hasła organizatorów. Trzymajcie się z daleka od nauczycieli. 18:31, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PopieramPopieram

58 8

nauczycieli, ale pod warunkiem, że będą walczyć o szkole z chora reforma, ale nie dadzą się zmanipulować żadnej partii. Żadna partia w czasie swoich rządów nie pochylala się nad szkoła i nauczycielami. Żadna! 18:54, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssss

77 28

A jeżeli nie popieram strajku nauczycieli ? Proszę o sporządzenie listy nauczycieli którzy udzielają korepetycji a nie odprowadzają od tego podatku. Będę zgłaszać :) Zresztą kilku co jestem pewien że udzielają zgłosiłem :) Macie swój strajk wyjdzie wam grubo bokiem ! 18:55, 12.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

........

2 5

Ale do lekarza jak bierze 150 zł za wizytę i nie daje rachunku to już nikt się nie czepia :) 10:59, 14.04.2019


AsaAsa

1 1

Bo mogą ni eodprowadzać. Do 1000 zł nic nikomu nie mówić, skąd te pieniądze. Twój PiSi rząd nawet to wprowadził;) 18:16, 14.04.2019


RafałRafał

75 22

Co za BEZCZELNOŚĆ w tym liście,że powołują się na bohaterskich polskich nauczycieli podziemia!!! W czasie wojny Nauczyciele z narażeniem własnego życia organizowali tajne komplety. A tutaj niewidomym dzieciom uniemożliwiono podejście do egzaminu. Hańba!
Ja jestem za podwyżkami (choć prawie dwa koła z dodatkami od ręki wymagane przez Broniaża to prowokacja). Ale od kilku dni widzę pajaców przebranych za krowy i muczących, bredzących coś o krowach i świniach, śpiewających durne piosenki, grożących, szczujących, prześladujących... i myślę,że duża część nie nadaje się do tego zawodu, *%#)!& ich, a tym sumiennym, szanującym etos dać podwyżkę. Kiedyś dzieci chcieli być jak dorośli,wzorowali się na nich. Teraz dorośli nauczyciele zachowują się gorzej niż dzieci. Chcą szacunku? Jak uczeń ma szanować pajaca przebranego za krowę, chodzącego na czworaka i muczącego (jesli ktoś nie widział,to sytuacja ze strajku, jest filmik). 19:17, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wesolywesoly

9 24

Widzisz jaki jesteś tępy i łykasz co ci podają na łyżce, kto uniemożliwił - strajkujący, czy kuratorium nadzorowane przez urzędnika PiS? A te tajne komplety pewnie Jarek z narażeniem życia organizował? Poproś naczelnego barda, Pietrzaka, co za komuny i za jej przyzwoleniem niezłą kasę trzepał (należał też do pewnej "zacnej" partii), a teraz mu się raptem odmieniło, to ułoży hymn pochwalny na cześć obecnej partii i będziesz maszerował z pochodniami w jej rytm. 22:25, 12.04.2019


wqr_Rodzicwqr_Rodzic

71 23

a gdzie i kiedy będzie akcja gdzie rodzice zademonstrują swoje niezadowolenie z tego, że dzieci zdające w tym roku egzaminy stały się kartą przetargową w rękach nauczycieli ? 19:19, 12.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Zwykły obywatelZwykły obywatel

19 31

Ludzie gdzie wy żyjecie, nie macie pojęcia o pracy nauczyciela 19:44, 12.04.2019


Magda25Magda25

7 2

A proszę zorganizować taki protest, nic nie stoi na przeszkodzie. 10:49, 13.04.2019


REKLAMA

Ktoś Ktoś

64 24

Mapety PO. 19:29, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CynikCynik

20 14

Ile kasy wali partia na akcje internetowe. To się w głowie nie mieści, podobnie jak teksty Krysztofiaka... 19:34, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezrobotnybezrobotny

72 17

STRAJKUJĄCY NAUCZYCIELU ZAPRASZAM NA WOLNY RYNEK PRACY!
Byłem kiedyś nauczycielem. Osiem klas to bardzo dobra podstawa programowa dla młodego człowieka, masowe korepetycje to wynik poprzedniej reformy edukacji, dzieci powinien uczyć przede wszystkim nauczyciel a nie korepetytor, zacznijcie zwalnianie z pracy złych i niedouczonych nauczycieli - to konieczność, podwyżki tylko za jakość i wyniki nauczania dla nauczycieli z misją... 19:35, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wesolywesoly

4 16

Jednak wszędzie się na Tobie i Twojej wiedzy, umiejętnościach poznali i w szkole i w firmach. Miłego odpoczynku na bezrobociu. 23:21, 12.04.2019


EE

32 80

Wszyscy , którzy tu wylewają pomyje na nauczycieli nie mają szacunku nawet do siebie. Żal? 19:35, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JeszczeJeszcze

2 5

może Was po du...ch całować za to że macie chęci uczyć. Nie podoba się wy...leć do Anglii chodniki czyścić. 16:58, 14.04.2019


TadzioTadzio

71 26

Organizatorom tej demonstracji nie chodzi o nauczycieli ani o ich wynagrodzenie. Chodzi o obalenie demokratycznie wybranych władz. O zdeprecjonowanie ich w najbliższych wyborach do Europarlamentu i jesiennych do Sejmu i Senatu. W ten sposób komuniści chcą odzyskać władzę i powrócić do okradania Polaków i sprzedawania naszej Ojczyzny. 19:48, 12.04.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

MMMMMM

14 32

Lecz się człowieku, bo chory jesteś... 21:51, 12.04.2019


kk

25 11

o ty się lecz sprzedawczyku POLSKI-sługusie Niemniec 22:10, 12.04.2019


wesolywesoly

9 23

Pracuj dla idei za miskę ryżu. To Twoja świetlana przyszłość. 22:18, 12.04.2019


przede wszystkim przede wszystkim

5 18

chodzi o godne zarobki nauczycieli a jeżeli przy okazji uda się zmobilizować społeczeństwo żeby skutecznie odsunąc od władzy i pogonić na trawę PIS dzielstwo , to dlaczego nie upiec dwóch pieczeni na jednym ogniu za jednym razem.
"Lanca do boju, szabla w dłoń, bolszewika goń, goń, goń." 11:26, 13.04.2019


demokratyczniedemokratycznie

2 1

wybranych władz obalać nie trzeba,sami się obalą na jesieni.Przyjmujesz zakład? 17:47, 14.04.2019


mieszkaniec tego gromieszkaniec tego gro

62 16

Oto tekst": "...."Ślubuję rzetelnie pełnić mą powinność nauczyciela wychowawcy i opiekuna młodzieży...? Art.15 Karty Nauczyciela. A oto informacja od pracownika US. - "Od 2 dni Policja Skarbowa w Urzędach Skarbowych przyjmuje wnioski o nielegalnych korepetycjach - oj będzie się działo. Urzędy Skarbowe będą sprawdzały u tych osób PIT-y z okresu ostatnich 5 lat i rozliczały po nowemu - nauczyciele, którzy udzielali korepetycji niech szykują kasę na zwroty. Na niedzielne spotkanie przed Ratuszem swoja obecność potwierdziły władze PO z Warszawki, dlatego Nowakowski taki szczęśliwy i wszystkich zaprasza. Jako niedoszły kapłan powinien wiedzieć, że Pan Bóg jak chce pokarać to zabiera rozum, a przysłowie mówi, że kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada......
19:55, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!!!!!!!!!!!

7 32

Ogarnij się czlowieku 21:01, 12.04.2019


NauczycielkaNauczycielka

26 47

Ludzie, co wy tu piszecie!!! Dzieci nie były 2 dni w szkole . Z błahych powodów nie przychodzą , za waszym przyzwoleniem opuszczają lekcje, sprawdziany itd. Egzamin się odbył, następny też będzie . Dzięki nauczycielom, którzy zawiesili strajk na czas egzaminu . Nie stać was na odrobinę przyzwoitości. 20:18, 12.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GBGB

32 7

Jakie 2 dni? Pięć dni siedzę w pustej klasie. 20:27, 12.04.2019


NauczycielNauczyciel

21 7

Dzięki komu???? Uczestniczyłam w egzaminach w g8 w Płocku gdzie był największy problem ze skompletowaniem komisji. W komisjach dopiero w piątek było kilka osób z tej szkoły. W środę i czwartek nie było nikogo. Proszę więc nie robić ze strajkujących bohaterów. Siedzieli przy wejściu komentując nasze przybycie. PS. Nie jestem strażakiem ani księdzem, jestem egzaminatorem maturalnym i nauczycielem z 17 - letnim stażem. 08:19, 13.04.2019


Ten strajkTen strajk

36 20

dla wielu nauczycieli to nie polityka, ale wyraz frustracji.
Od wielu lat nauczyciele są lekceważeni przez kolejne rządy. Nieustanne reformy, które mają się nijak do szkolnej rzeczywistości, które paralizuja szkolne zycie. Te reformy tworzą ludzie, którzy nie mają pojęcia o szkolnej rzeczywistości, teoretycy albo politycy. Niestety, te reformy nauczyciele musza wprowadzać w życie. Szkoły nie mają autonomii, szkola szkole nierówna, są różne środowiska, wymagające różnych stylów pracy. Można by tu dużo mowic. SA różni nauczyciele: pracowici i leniwi, kreatywni i przeciętni, rodzice powinni mieć wiekszy udział w ocenie pracy nauczycieli, w końcu to oni mogą ocenić te pracę przez pryzmat wiedzy i umiejętności swoich dzieci. Ale obrzucac wszystkich nauczycieli blotem jak leci? Głupota. W końcu tym ludziom powierza się dzieci na wiele godzin. Dzieci słuchają jak dorośli traktują ich nauczycieli. Brak szacunku dla nauczycieli może mieć swoje konsekwencje. Rodzice mogą sami strzelić sobie w stopę. Strach bać się dzieci, które nie mają szacunku do nikogo.
Jednego jednak niech nauczyciele nie robia , niech się.nie dadzą zmanipulowac politykom. Politycy ich wykorzystają i zostawia samych sobie 20:22, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnAn

40 11

Czy to fajnie wszystkich wrzucać do jednego kosza? Jestem nauczycielem przedszkola.Czy ja też udzielam korepetycji? Otóż nie-ale za to za własne pieniądze kończę studia podyplomowe,kursy,szkolenia,prowadzę terapię dla Waszych dzieci,stosuję innowacyjne metody uczenia czytania,liczenia,drukuję maaasę kolorowych kartek w drukarni bo nie mam w domu kolorowej drukarki,laminuję je folią kupioną za własne pieniądze itp.A gdy Was rodzice proszę o przyniesienie kubka po jogurcie to słyszę: zapomniałam,nie ma pani jakiegoś na zbyciu?, no ale ja w domu nie mam i będę musiała kupić! Nie chcę zmieniać Waszego spostrzegania nauczycieli,każdy ma prawo do własnych przemyśleń,ale proszę o powściągliwość w swoich ocenach,tak po prostu, po ludzku. 20:33, 12.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kk

20 3

to nie wina rodziców tylko dyrekcji danego przedszkola ,że nie umie rozplanować funduszy ,które otrzymuje z oświaty . 21:57, 12.04.2019


SamaSama

6 3

W każdym przedszkolu tak jest,a więc każdy dyrektor jest taki niegospodarny? Bzdura.Pieniądze idą z samorządów,a samorządom daje rząd.Samorządy dokładają drugie tyle a więc dyrektorzy oszczędzają żeby zmieścić się w budżecie.A nauczyciel płaci sam żeby uatrakcyjnić nauczanie i zachować je na przyzwoitym poziomie. 23:41, 12.04.2019


CccCcc

6 4

Za czyje pieniądze chcesz kończyć studia skoro na rynku na Twoje miejsce czekają dziesiątki chętnych. 06:02, 13.04.2019


AaAa

0 0

Kłania się umiejętność czytania ze zrozumieniem. 15:15, 13.04.2019


RodzicRodzic

58 14

Najgłośniej krzyczą Ci nauczyciele, którym by się szkoła przydała. 21:06, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

11 22

A może rodzice, którzy w ten sposób leczą kompleksy 22:02, 12.04.2019


REKLAMA

NieNie

60 13

Nie popieram - dlatego bo mija 5 dzień strajku a żaden nauczyciel ani ZNP nie wypowiedziało się jak widzi zmiany w szkolnictwie. Powtarza się tylko płaca , pensum .... a nauczanie nikogo nie obchodzi. 21:21, 12.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

No wlasnieNo wlasnie

31 5

i to jest w tym wszystkim najsmutniejsze 21:59, 12.04.2019


NutaNuta

27 5

Zgadzam się. Jeśli to jest strajk tylko za kasę to ja jestem przeciw. Dostaną podwyżki a nic się nie zmieni. Jeśli priorytetem będzie reforma szkolnictwa to jestem po stronie nauczycieli. Tylko mam wątpliwości czy nauczyciele naprawdę chcą rozmawiać o reformie systemu nauczania. 22:50, 12.04.2019


podolepodole

37 14

a w jednej ze szkół na podolu nauczyciele strajkują z głodu nie pomrą bo kuchnia działa ,owoce na deser np.banany i winogrona w skrzynkach tak słyszałam jak na przystanku mówiła 1 Pani do 2 Pani . 22:41, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rodzicrodzic

25 4

w innej szkole nauczyciele mieli wykupiony pobyt w spa to na ten okres strajk zawiesili, przecież nie mogą być stratni. weekendów też sobie nie odmawiają. nie jestem przeciwnikiem ich żądań (sam nie więcej zarabiam i wiem jak to frustruje) ale to co teraz robią sprawia że jestem ICH przeciwnikiem 23:41, 12.04.2019


PoniewazPoniewaz

24 12

POPIERAM NAUCZYCIELI, NA POLITYCZNA MANIFESTACJE SIE NIE WYBIORĘ I NAUCZYCIELOM TEZ RADZE TEGO NIE ROBIC. WALCZCIE O SWOJE TAM GDZIE JEST WASZE MIEJSCE - W SZKOLE.
NA SZKOLE.DO KTOREJ CHODZI MOJE DZIECKO WIDZIALEM JAKIES MALE ZOLTE KARTECZKI Z KTORYCH NIC NIE WYNIKALO. GDZIE SA WASZE POSTULATY NAUCZYCIELE, WASZE A NIE JAKICHS DZIALACZY!
GDZIE W TYCH POSTULATACH UPOMNIELISCIE SIE O SWOICH UCZNIOW. JEDZIECIE NA TYM SAMYM WOZKU. 23:06, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamoAdamo

15 3

Z lenistwa nie przygotowali nawet haseł i postulatów 05:46, 13.04.2019


Nauczyciel historiiNauczyciel historii

5 5

Niedługo będę musiał tego uczyć, ale jak, co jest prawdziwe, czy nie zostanę spalony na stosie przez tych co gadają o żydo-komunie. Pomożecie, czy zrób to sam. Jednak komuchy miały łatwiej, nauczyły się życiorysu Marksa, Engelsa, Lenina, przeczytali jakieś tam ich "dzieła" i było spoko, a teraz. Zresztą sami oceńcie:
http://thefad.pl/aktualnosci/przemyslaw-adamczyk-cudowne-przypadki/

https://www.facebook.com/notes/krystyna-trzcinska-g%C5%82adkowska/kim-s%C4%85-kaczy%C5%84scy-fakty-mity-i-w%C4%85tpliwo%C5%9Bci/511157682355464/

Czy mogę o tym mówić?
https://natemat.pl/217473,afera-z-promocja-jaroslawa-kaczynskiego-do-nastepnej-klasy-to-nie-nowosc-zastanawiajace-jest-zupelnie-cos-innego


23:12, 12.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nauczyciel historiiNauczyciel historii

6 1

Nie mogłem spać w nocy i doszedłem do wniosku, ze nie ma dla mnie ratunku. Jak tylko się dowiedzą, że jeden z moich wujków doradzał Piłsudskiemu, aby zlikwidował ONR, po wojnie postąpił nie po chrześcijańsku i hajtnął się drugi raz i to z żydówką (pierwsza ciotka zginęła podczas wojny w obozie), a w 1968 musiał zwiewać do Izraela. to już grabara. Nie pomoże mi nawet to, że mój 50 letni ojciec był w AK, a potem walczył z parszywą komuną w oddziałach wyklętych. Poza tym, sam w 1980 wstąpiłem do Solidarności kierowanej przez TW Bolek, a teraz mówią, że komunę obalili sławni Bracia. Ale nie, teraz zapaliło się światełko nadziei, wstąpię do PiS i będę pracował dla idei. 08:11, 13.04.2019


Zamiast durnych Zamiast durnych

25 8

SWIATELEK, PIOSENEK
ZAPROSCIE W RAMACH SZKOL W KTORYCH STRAJKUJECIE ZAPROSCIE DO DEBATY RODZICOW, SAMORZADY UCZNIOWSKIE
PODYSKUTUJCIE CO JEST NAJWIEKSZA BOLACZKA SZKOL. CO WIDAC Z PERSPEKTYWY UCZNIA, CO RODZICA, CO NAUCZYCIELA. WYPRACUJCIE JAKIS KONSENSUS, PRZEKAZCIE GO DO SAMORZADOW, MEN. ZMOBILIZUJCIE SPRZYMIERZENCOW W RAMACH WLASNEJ SZKOLY. PRZEKONAJCIE RODZICOW DO SWOICH RACJI. WTEDY ONI POMOGA WAM
MARSZE ZOSTAWIC ZOLNIERZOM 23:14, 12.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarekMarek

2 12

a obecny MEN wyrzuci to do kosza, tak, jak to robił do tej pory. Zapytaj się nauczycieli, czy nie pisali monity, aby przesunąć reformę o rok, wtedy nie byłoby nałożenia się roczników. A co zrobił MEN i pani minister z naczelnikiem z Żoliborza, olali to. 23:29, 12.04.2019


znawcaznawca

4 1

Jeśli nie wiesz co się dzieje w szkole to się nie wypowiadaj, 11:58, 13.04.2019


obserwatorobserwator

19 3

a teraz proste pytanie - ta polityka która chce coś ukombinować na skórach nauczycieli (tak jak nauczyciele na skórach uczniów) na finiszu wszystkiego (czyli po wyborach) per saldo pomoże nauczycielom czy zaszkodzi ? 23:36, 12.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WkurzonaWkurzona

32 11

Najbardziej ucierpią dzieci z różnymi dysfunkcjami. Szkoła 5 dni już zamknięta, teraz egzaminy, potem święta i długi weekend. 3 tygodnie przerwy... poradnie strajkują co za tym idzie, zajęć dla dzieci nie ma... teraz powidz mi nauczycielu jak to biedne dziecko, które każdego dnia ciężko pracuje i w DOMU... i w szkole, żeby dorównać swoim kolegom ma nadrobić ten stracony czas... BRAWO!!! Przebierajcie się dalej za krowy, róbcie z siebie błaznow bo godność i szacunek już i tak straciliście... szkoda tylko tych nielicznych nauczycieli, którzy odważyli się powiedzieć NIE i pracują dalej, bo życia wśród "kolegów " im teraz nie zazdroszczę... no i oczywiście idźcie protestowac na rynek, róbcie sztuczny tłum, zeby można było się później chwalić wsparciem rodziców na proteście... PEDAGODZY!!! 01:41, 13.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jak widacJak widac

7 10

bez nauczyciela nie da się funkcjonować. Dla idei ma pomagać? Też ma rodzinę i swoje zycie 06:09, 13.04.2019


XyzXyz

6 9

Widzisz "Wkurzona" jak ciężko pracować z takimi dziećmi. Nie dajesz rady? Za długo trzeba w domu siedzieć a co innego jak się odda dziecko na 7 godzin niech się nim zajmą ( w końcu odpocznę). Niestety niektórzy rodzice traktują szkołę jak przechowalnię dla swoich dzieci ,pani jest właśnie na to Wkurzona. Szkoła zamknięta a Ty jesteś zmuszona być ze swoim dzieckiem w domu i dodatku się z nim uczyć!! WSTYD wkurzony rodzicu. 09:59, 13.04.2019


Tak sobieTak sobie

35 4

czytam różne komentarze i myślę sobie, że efekt tego strajku bedzie odwrotny do zamierzonego. Zamiast podwyżki dostaną wyższe pensum i utraca kartę nauczyciela, a politycy...cóż, będą to mieli w D...e. Niech ci nauczyciele dobrze przemyśla swoje dzialania 07:05, 13.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarekMarek

11 16

i niech pracują za miskę ryżu, mając w d.. własne dzieci i rodziny, przecież, jak będą się dobrze rozmnażać to dostaną 500+, a po co komu wiedza, nawet te cholerne korki padną i nie trzeba będzie pisać donosów do skarbówki. Wiedzę czerpać będzie się z jedynie słusznych środków masowego przekazu. Zresztą już płynie wspaniała wiedza typu, że mycie części intymnych to grzech. Alleluja i do przodu. Na następnej konwencji PiS ogłosi program Flacha+, Burdel+ i Trumna+ i każdy będzie zadowolony. Tylko powstał już problem, koty, jak dowiedziały się o programie Krowa+ i Świnia+ to założyły partię opozycyjną. 07:31, 13.04.2019


Nauczyciele!!!Nauczyciele!!!

22 33

Trzymajcie się,nie zwracajcie uwagi na obelżywe komentarze. Przecież my pracujemy także z trudnymi uczniami. 08:43, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

problemproblem

23 8

Jasiu nie dostaniesz promocji, aż Grzesiu nie wróci do władzy. 09:00, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Ja PolakJa Polak

29 9

Jakie propozycje programowe zlozył ZNP jakie sugestie płacowe i reforme szkolnictwa?Skoro nic mie zrobiliscie to wasza manifestacja jest tak jak KODoskie przepychanki..
Jedynie polityczna.Chcecie Finlandii ok...tyle ze 50% z was nie nadaje sie wowczas do pracy w szkole....a za kory .....na zbity pysk.Okreslcie sie o co naprawde w tej *%#)!& chodzi....bo jedno jest pewne.NIE O UCZNIOW I NIE O SZOŁĘ 09:09, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wesolywesoly

12 8

Wszystkim tzw. znawcom, w pierwszej kolejności proponuję przeczytać ustawę o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, a potem wypisywać swoje wypociny. 09:18, 13.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do wesołegodo wesołego

19 8

Ty naprawde musisz byc wesołym człowieczkiem-powiem wiecej wioskowym wesołkiem nawet.
Co sie nagle stało-ze państwo nauczycielstwo-które podyplomówkami załapało sie na fuchy Ticherów- ( bo tak sie na f-bookach i twiterach mianują) nagle łebek podnosi i kasać (DZIECI) zaczyna?Dlaczego 3-lata temu trzymało mordę w kuble i nie zipnęło słowem.Gdyby to złodziejskie PO- dbało o nauczycieli-dzis nawet znienawidzony PiS nie byłby opluwany-bo państwo nauczycielstwo żyłoby jak szejkowie w Katarze i nie domagałoby sie szacunku w postaci 3000 podwyzki.
I jakos dziwnie brzmią te nadete hasła..-chodzi nam o dobro szkoły? jakiej szkoły? jakich uczniów-o MAMONE biega i koniec.
Jakos żaden z belfrów -nie oswiadczył-że po zakończeniu strajku w jego szkole bedzie ustawowy zakaz udzielania korów....................bo poziom nauczania tak wzrośnie,że nic juz nie bedzie trzeba poprawiac,douczać -a korki sa dla nauczyciela przecież hańba.
Moze ciszej nad tym bajzlem i nad prawdziwymi pobudkami Broniarza.Bo nie do smiechu juz nikomu...............A moze sie okazac-że te lemingi z wątpliwymi tytułami nauczycieli kontraktowych,mianowanych czy dyplomowanych zostana wydutkani bez mydła. 10:15, 13.04.2019


do do wesolegodo do wesolego

4 9

Łykaj dalej jak pelikan ryby pisowską propagandę, już 3000zł, gdzie tam 10000, e tam krzyczmy 20000zł podwyżki. Faktycznie miarodajne i obiektywne środki przekazu, brakuje jeszcze Trwam i Radia Maryja. A teraz poszukaj sobie podwyżki nauczycieli za PO w latach 2008-2011 i za twojego ukochanego PiS-u. Ciekawe co wyjdzie, a za tych obrzydłych komuchów mieli podwyżkę 30%. Teraz poczytaj sobie, jak jaśnie wielmożny pan marszałek senatu traktuje nie tylko nauczycieli ale zwykła sprzątaczki w Senacie. A w tych super miarodajnych mediach podali, że strajkują również nauczyciele i pracownicy Solidarności i chcą odwołania patriotycznego p. Proksy, ile ludzi z Solidarności rzuca do kosza jej legitymacje, itd, itp. 14:12, 13.04.2019


te samete same

33 12

ryje spod sądu przeniosą się pod ratusz i tyle 10:13, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZybiZybi

25 9

Znacie jakąś dużą firmę która dała 15% podwyżki wszystkim pracownikom? Nawet tym którzy zawalili duży projekt? 10:47, 13.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wesolywesoly

4 3

A znasz szefa firmy obojętnie czy prywatnej czy państwowej, który podpisałby gwarancje dające pracownikom, ze będą w 2023 roku zarabiali tyle, a tyle? Gdyby tacy poszli to z prędkością światła na wysokości lamperii wylecieliby za bramę. 14:17, 13.04.2019


Twój nick(ex.autor)Twój nick(ex.autor)

23 4

Te całe Wolne Miasto Płock to działa za pieniądze Sorosowe czy inne np.: niemieckie? 12:56, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apap13apap13

28 5

Moim zdaniem nauczyciele powinni dostać 100% podwyżki , ale pod jednym warunkiem . Jeżeli okazałoby się , że conajmniej 5% uczniów danego nauczyciela potrzebuje korepetycji , to taki nauczyciel powinien przez kolejne pół roku pracować po 40 godzin tygodniowo za najniższą krajową , bez żadnych dodatków . Zgadzacie się nauczyciele ? 13:34, 13.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

3 1

Bez sensu, ponieważ te 5% nie za każdym razem musi zrozumieć trudny materiał chociażby z matematyki. Nie wszyscy uczniowie są też chętni aby uważać na lekcjach i to przeważnie tacy biorą korki. 11:05, 14.04.2019


xxxx

13 5

T witryna dla dzialaczy Moskwy ma sukces. Ogromne klotnie Polakow.
A to tylko socjotechnika do zmiany ustroju.

Cytat "Motywacje szefa ZNP? Publicyści w "Salonie Dziennikarskim": Jest jak chuligan polityczny. Rozsadza system od wewnątrz................Jest to upartyjnienie i chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, jeśli mamy jeszcze jakąś pamięć, że ZNP było przybudówką SLD - mówił o motywacjach szefa ZNP ks. Henryk Zieliński, uczestnik dyskusji w ?Salonie Dziennikarskim? - wspólnej audycji Radia Warszawa, tygodnika ?Idziemy? i portalu wPolityce.pl, emitowanej również na antenie TVP Info.

Broniarz krytykuje rząd i chce ?mediatora zewnętrznego?. Straszy też uczniów: ?Moim zdaniem matury są zagrożone?

Ważne wystąpienie w Sejmie! Szydło: ?Oferta cały czas jest aktualna. Prezes Broniarz wie, że jest gotowe porozumienie do podpisania?

Skandal! Tak nawołują się do protestów. ?Wiadomości? ujawniają SMS rozsyłany do nauczycieli: ?Trzeba dotrwać do świąt!?

Tkwiliśmy w pewnej iluzji co do tego, jaki mamy etos w zawodzie nauczycieli. Okazuje się, że nie jest wszechobecny. Jeśli mamy nauczycieli, którzy są gotowi poświęcić dobro uczniów, to znaczy, że nie nadają się do tego zawodu

? powiedział Maciej Pawlicki. Porównał to do sytuacji, gdy lekarz obciąłby nogę choremu na grypę, by walczyć o podwyżki.

Ten etos trzeba będzie odbudować

? stwierdził........wpolityce ". Koniec cytatu.

Inaczej . nauczyciele kasta pajdokracji, wrócili do swoich korzeni....słudzy, jak przez ostatnie wieki......

Głowa Narodu Polskiego INTELIGENCJA POLSKA WYWODZĄCA SIĘ Z ZIEMIAN wymordowana przez Moskali , Niemców i Żydów po wojnie.

ps..... soros działa. 13:52, 13.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wesolywesoly

2 9

Przecież ty jako spadkobierca inteligencji polskiej wywodzącej się z ziemianki na Padlewskiego pozostałeś, a uratowałeś się dzięki dobrej Niemce. 14:22, 13.04.2019


to tyto ty

1 0

nawet znasz sie na pedagogice,nosz kuźwa omnibus. 17:59, 14.04.2019


Tak to wszystko Tak to wszystko

23 1

obserwuje i coś mi się widzi , że ten strajk skończy się śmiercią naturalną. Egzaminy odybyly i odbywają się normalnie, no to co to daje? Ten strajk nie ma żadnej wizji. 14:05, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

von77von77

13 26

Popieram nauczycieli , elementarz to była podstawa.Szacunek dla nauczycieli.Trzymajcie się. Skromny emeryt. 14:53, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ad.Ad.

17 5

sTOWRZYSZeniu tak zależy na nauczycielach jak na ubiegłorocznym śniegu ha ha każdy protest dobry a muże łod władzy odsuną pis łoj łoj łoj :))))))))) 16:40, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

obiektywnyobiektywny

18 13

Nauczycielskie zera. Żądam aby każdy nauczyciel dostał w prezencie 40 godzinny tydzień pracy, 26 dni urlopu w roku oraz inne przywileje. Które dostają normalni ludzie pracując normalnie. Liczbę nauczycieli należy zredukować tylko do tych którzy dbają o uczniów. Dbają o ich stan wiedzy. Nauczyciele muszą być weryfikowani za ilość uczniów którzy będąc słabymi zostali nauczeni tak jak to było kiedyś. W tej chwili nauczyciele nie uczą. To coś po prostu jedynie podaje temat. A wiedzę uczeń i tak musi zdobywać na korkach. I dorabiają wszyscy! I nie odprowadzają podatków! Dlaczego Kuratorium toleruje taką Patologię!? Wynika z tego że komuś ogromnie zależy aby w PL społeczeństwo było analfabetami i ludźmi o niskim światopoglądzie. Ciemnymi masami łatwo się manipuluje. A nauczycielstwo strajkując pokazuje po której stronie politycznej. Słabych nauczycieli należy zwolnić na zieloną trawkę. PIS nie może ugiąć się przed nauczycielami z PO-KO. Czas na stanowcze kroki! 20:23, 13.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WstydWstyd

4 7

pisać w taki sposób. Brak szacunku i pogarda wobec nauczycieli . Pytanie dokąd takie postawy doprowadza? Jak można oddawać swoje dzieci w ręce ludzi, wobec których pisze się takie słowa? Może warto się nad tym zastanowić? A co będzie jak nauczyciele rzuca te pracę? Komu powierzycie wtedy swoje dzieci? Łatwo się rzuca ciężkie słowa. Wstyd 22:27, 13.04.2019


nicknick

11 7

Strajk nauczycieli to typowa Mowa Nienawiści. Dlaczego nikt nic nie robi?! 20:26, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wanda R.Wanda R.

4 14

*%#)!& niedouczony zasciankowy Płock, wstydzę się za moje miasto zarażone konusowym syfem 21:41, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AserAser

1 5

W punkt! 22:27, 13.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec RokuMieszkaniec Roku

11 4

Chcą więcej zarabiać, mogli się uczyć! Iść na porządne studia które dadzą i możliwości rozwoju i dobre zarobki, nie było by teraz problemów. Ale od lat pedagogika to najbardziej oblegane kierunki studiów, bo najłatwiej się dostać i skończyć i na końcu ma się papier ukończenia studiów wyższych. A przecież w Polsce liczy się tylko papier, i teraz są tego efekty i teraz mają problem. 00:39, 14.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

....................................

8 0

Moja nauczycielka sprzed lat była matematykiem. Skończyła trudne, porządne studia i mówiła, że mogłaby pracować wszędzie, ale pracuje w szkole, ponieważ bardzo to lubi. I nie kłamała zrobiła ze mnie inżyniera i zaraziła pasją do matematyki. Nie można wszystkich mierzyć jedną miarą! 11:10, 14.04.2019


do wszystkich co jaddo wszystkich co jad

11 3

proponuje wszystkie dodatki procz stazowego wrzucic w pensje-to co w pensji nikt nie zabierze, a przynajmniej bedzie trudno, dodatki powinny byc usrednione-tak jak podaje morawiecki i zalewska pensje nauczycieli w polsce, zmienic karte nauczyciela- dostosowac ja do obecnych standartow, nie bardzo rozumie rozumie co to jest dodatek wiejski-czemu nie ma dodatku miejskiego- ze niby trudnosc zatrudnienia nauczyciela na terenach do 5 tys mieszkancow, troche to dziwne, zreformowac programy-po co mi wiedza o rzekach w usa? czy dzieci w usa ucza o naszej krolowej rzek? raczej nie, gornicy hutnicy i jeszcze grom wie kto ma zuzp-zakladowy uklad zbiorowy pracy- to taka karta nauczyciela mozna by napisac, czemu to nikomu nie przeszkadza, zanaczam nie chodzi mi o prace gornika czy hutnika, tylko o absurdalne zapisy w formie dodatkow i innych wymyslow, dlatego ze przyjada do wawy i beda palic gumy , a wladza bez znaczenia ktora nie chce zadzierac z gornikami- a szkoda bo gornictwo w polsce staje sie bardzo szybko nie rentowne, i na koniec obys cudze dzieci uczył -ja na szczescie nie musze - darz bór























04:54, 14.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do  leniwych mamusiedo leniwych mamusie

9 3

a to ze gnacie dziecko o 6 czy 7 rano do przedszkola zeby miec spokoj a odbieracie je na sam koniec pracy placowki- to normalne czy nie? wg. mnie nie, ale to wam nie przeszkadza- uwazacie ze przedszkola to przechowalnie, a niektore w tym czasie kosmetyczka-3 raz w tygodniu, solarium, galerie, a po dzieciaka nie ma kiedy isc, wstyd, a wiecie kto ma najwiecej pretensji? wlasnie takie mamusie siedzace w domu- powod jest prosty- musi cos zrobic przy dziecku, a sama kiedy ma isc polatac po miescie? druga sprawa jaki problem jest z pozostawieniem 10 czy 12 latka w domu? nie bedzie umial isc do kibla, napic sie-to zrobic mu kanapki i wlac wode do butelki- uczmy dzieci samodzielnosci, bo zycie ich zweryfikuje, NAUCZYCIEL WALCZYC O SWOJE. AMEN 08:19, 14.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czy katecheci strajkczy katecheci strajk

5 9

odpowiedz brzmi NIE a czemu- bo maja 400 pln zapilnowanie na egzaminach,oraz dostali od swoich przlozonych zakaz-biskupow, i to jest chore katecheta=fanatyk, tak tak dokladnie jak napisalem- mam stycznosc z taką jedną nawiedzoną, ludzie tego nie da sie sluchac, nalezy pamietac ze katecheci tez dostana podwyzki-podlegaja pod karte nauczyciela ale pod dyrektora juz nie, nie potrafie tego zrozumiec 08:29, 14.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

do czy katecheci strdo czy katecheci str

2 6

Ani program nauczania religii, ani katecheta/tka nie podlega kontroli władz świeckich. To Komisja Wychowania Katolickiego przy Episkopacie Polski układa program i nadzoruje jego wdrażanie. MEN zostaje o nim tylko poinformowany. Nauczyciel/ka religii jest zatrudniany/a i opłacany/a przez szkołę, ale o zatrudnieniu decyduje biskup, przyznając i odbierając misję kanoniczną. Dyrektor w praktyce nie może nawet zwolnić katechety. Program nauczania, opracowywany przez Episkopat, w wielu miejscach wskazuje na postawy i elementy wiary, a nie wiedzy.

Tylko finansowanie jest całkowiecie świeckie: roczny koszt zatrudnienia katechetów/tek wynosi ok. 1,344 mld zł (ich średnie zarobki brutto przekraczają 4 tys. zł)- niedawno ktos powiedzial-katecha ,ksiadz opowiada bajki i sprzedaje dzialki w niebie, gdzie niby mam isc - zgadzam sie w 100 procentach. 08:33, 14.04.2019


MarekMarek

3 9

część katechetów i księży już się obudziła i przyłączają się do strajku lub go popierają. 08:40, 14.04.2019


Do do czy katecheci Do do czy katecheci

8 1

Masz duza wiedze na temat katechetow i katechezy. Masz racje, latarnicy i edukatorzy LGBT beda zdecydowanie tansi. Mozna dokonac wymiany.
Katecheci gdyby poparli Broniarza, musieliby na głowę upaść. Nie kto inny tylko ZNP otwartym tekstem mówil o wyprowadzeniu katechezy ze szkol.
Katecheci popierają strajkujących w kwestiach zasadniczych: podwyżki płac, naprawy systemu edukacyjnego.
Katecheci za udział w egzaminach nie otrzymuja ani zlotowki pofobnie jak inni czlonkowie komisji. W komisjach siedza nauczyciele roznych specjalnosci. Toczysz wojne ideologiczna. Szczujesz przeciwko katechetom, jaki masz w tym cel? 12:37, 14.04.2019


do do dodo do do

2 5

ja szczuje? posluchaj pawlowicz tarczynskiego czarneckiego, i innych z pisu- bo chca zrobic z polski panstwo wyzaniowe- pomysl wycofania katechezy ze szkol uwazam za dobry, oplacanie katechetow powinno przejsc na kosciol, a nie na panstwo- to sa ogromne kwoty ktore mozna przeznaczyc na co innego,

cytat-Katecheci popierają strajkujących w kwestiach zasadniczych: podwyżki płac, naprawy systemu edukacyjnego- co im nie podoba? maja jak u pana boga za piecem, zero odpowiedzialnosci, program katechez jest przedstawiony jako informacja dla men czy to nie jest dziwne? 14:27, 14.04.2019


nauczycielnauczyciel

13 6

Wstyd mi za koleżanki i kolegów! W tym wszystkim idzie już o pieniądze, a nie o dobro systemu edukacji. 13:22, 14.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do do do doDo do do do

4 3

Nienawiść niszczy człowieka. Wyluzuj trochę. To bo Ty uważasz to Ty uważasz, to są Twoje prywatne opinie. .Widze jednak że zazdroscisz katechetom. Zapraszamy znajdzie się miejsce i dla Ciebie. 15:01, 14.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do dod dodo dod do

1 1

czego mam zazdroscic? 03:28, 15.04.2019


REKLAMA

wesolywesoly

4 4

Pytanie do wszystkich zwolenników PiS i przeciwników nauczycieli, Czy to prawda, że w programie wyborczym PiS, już w roku 2011 (jak byli w opozycji) znalazł się zapis o podwyżce dla nauczycieli np. nauczyciel dyplomowany miał dostać podwyżkę 2500zł brutto.? 15:46, 14.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ale muszemale muszem

3 4

g wno mnie obchodzi PIS, Wielki Autorytet Wałęsa, taką hucpę, jaką jest ten strajk polityczny kazałby pałować. 16:51, 14.04.2019


pies Plutopies Pluto

6 1

Autor tej niby-odezwy czy manifestu pomieszał autentyczne bohaterstwo nauczycieli z czasów okupacji z dzisiejszymi dostawcami usług edukacyjnych. Bohaterstwem dziś jest nie strajkować i być z uczniami w godzinie ich egzaminu, wbrew całej tej znpowskie ferajnie i szczuciu jednych na drugich. 20:22, 14.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawskiciekawski

0 0

no i jak, była ta manifestacja czy nawet nauczyciele nie przyszli ? 23:18, 14.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przenieśli sięprzenieśli się

0 0

ze świeczkami z Placu Narutowicza na Stary Rynek.Jak tak dalej będą się przenosić to niedługo pójdą na rogatki a potem to pozostaje pole z katoflami za rogatkami.A może tak idzcie starajkować na plażę nad Wisłą w czasie festiwalu łomotu. 00:40, 19.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone