Zamknij
REKLAMA

Już nie tylko stadion. Prezydent zapowiada kolejną dużą inwestycję

14:11, 19.09.2018 | K.B
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Zdjęcie z oficjalnego profilu prezydenta Płocka, Andrzeja Nowakowskiego na Facebooku

Jaką kwotę miasto miałoby przeznaczyć na zagospodarowanie Nowego Rynku i salę koncertową? Dotychczas o sali koncertowej raczej się mówiło, co niekoniecznie przekładało się na konkretne zapisy czy zabezpieczone środki.

We wtorek odbyło się spotkanie prezydenta Płocka z mieszkańcami i członkami Rady Osiedla Kolegialna w nowej siedzibie Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki. Prezydenta zapytano wprost, czy nie ignoruje mieszkańców, bo może nie każdemu podoba się wizja sali koncertowej akurat w tej części miasta. Andrzej Nowakowski zaprzeczył, twierdząc, że właśnie ma być to miejsce stworzone z myślą o mieszkańcach, z salą koncertową, podziemnym parkingiem.

- Architekci wskazali nam to miejsce spośród kilku potencjalnych lokalizacji. To ścisłe centrum - przekonywał obecnych. Powołał się nawet na wnioski z warsztatów Charette w 2013 r. Wówczas usłyszał sugestię, aby urządzić szybkie głosowanie. Wówczas będzie miał pojęcie, co faktyczne sądzą o tym pomyśle płocczanie. Prezydent nadal powoływał się na architektów... - W takim razie, co jest ważniejsze, opinia architektów, czy mieszkańców? - dopytywał mężczyzna siedzący na końcu sali. Wtedy prezydent zadał pytania, kto popiera budowę sali koncertowej, a kto jest przeciw (trzy osoby), kto popiera budowę stadionu. Na końcu zapytał, kto optuje za salą koncertową w Nowym Rynku i za podziemnym parkingiem. Trzy osoby były przeciw, jedna wstrzymała się od głosu. - Cala reszta akceptuje. Lepszego wyniku głosowania nie mogłem sobie wymarzyć - skomentował sprawę. 

Przypomnijmy, że zespół architektów proponował kilka różnych miejsc: nabrzeże, okolice Sobótki, al. Kobylińskiego, Nowy Rynek. Wspominano o kosztach na poziomie 40 mln zł.

- Dzieje się! Będziemy budować salę koncertową na Nowym Rynku. Do 2024 roku w Budżecie Miasta przeznaczymy na ten cel 50 mln zł - taką informacją podzielił się w środę prezydent Płocka.

Dwa zadania - budowa sali koncertowej wraz z zagospodarowaniem Nowego Rynku - miałyby  zostać wpisane do Wieloletniej Prognozy Finansowej. Realizacje rozłożono na pięć lat. W przypadku sali koncertowej byłaby potrzebna najpierw koncepcja, następnie projekt, by móc przejść do realizacji. Jednocześnie otwarty jest temat kupna budynku Antypodkowy.

Jeszcze w tym roku chodzi o kwotę ponad 724 tys.zł, natomiast w kolejnych latach miałoby się to przedstawiać w następujący sposób:

2019 - 5 mln zł

2020 - 2 mln zł

2021 - 2 mln zł

2022 - 20 mln zł

2023 - 20 mln zł

Decyzja będzie należyała do radnych na najbliższej sesji Rady Miasta Płocka.

fot. Karolina Burzyńska / Portal Płock

(K.B)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (50)

UWAGAUWAGA

62 25

UWAGA! ŁYSY KŁAMIE! Nic takiego nie zrobi, tak samo jak stadionu! BAJKI OPOWIADA BY NA NIEGO GŁOSOWAĆ! 15:13, 19.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OgarnijOgarnij

9 2

Na najbliższej sesji Rady maiasta na pewno będzie o tym mowa. Każdy może przyjść zobaczyć i sprawdzić osobiście
23:35, 19.09.2018


aaaaaaaa

4 2

Ze stadionem już jest roczne opóźnienie przypadek? nie sądzę 08:05, 20.09.2018


mpmp

4 1

Jak dla mnie niech tego nie robi. Stadion nie wiem czy potrzebny nie widziałem tam tak dużej frekwencji aby trzeba było stadion powiększać. Największa frekwencja była tam chyba tylko na Driftach bo na pewno nie na meczu. Sala koncertowa to mogło by być ale co z miejscami parkingowymi? 13:33, 20.09.2018


MieszkancyMieszkancy

50 23

Śmieszne obiecanki przedwyborcze, miasto sparaliżowane bo wszystko otwiera w roku wyborczym, budżet obywatelski weryfikowany pod potrzeby PO. I PO twierdzi że tak wiele działają... Przemawia buta. 15:27, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dramatdramat

44 20

kukiz15 ma racje, 2 sezony wystarczy, jak dłużej to ludzie odlatują w kosmos 15:33, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

29 17

Straszni sprowadzili strasznego jako niby opinia Polaków z chcą zlikwidować N.Rynek

A PIS MILCZY JAKO KREWNY STRASZNYCH.
TAK POLSKIE MIASTO ZNIKNIE.

Powrót do A. Mickiewicza z nostalgii? nie - to brukowce....kamienne za....budową kwasi miasteczka żydowskiego z nad granicy Niemiec i Rosji....patrz wpis w PP.

A "mieszkańcom" zrobili wodę z mózgu. 15:46, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sz. Piasecki Sz. Piasecki

4 2

Pierwszy raz od 16 lat napisałeś coś z sensem:
1. że "mieszkańcom" zrobili wodę z mózgu. " , chociaż nie rozumiem dlaczego mieszkańcy napisałeś w cudzysłowie
2. "PIS MILCZY JAKO KREWNY STRASZNYCH" - masz rację, tak im nakazuje kierujący nimi zwiazek starszych (Hasbara) i juesjczyków
PS. Mickiewicza i Słowackiego zostaw w spokoju, zresztą innych poetów też . 21:39, 19.09.2018


Jak to jest?Jak to jest?

34 12

Jak to jest gdy kłamca mówi, że mówi prawdę, to mówi prawdę czy kłamie? 15:57, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

proszę nie proszę nie

33 13

mijać się z prawdą szanowny panie prezydencie.Kto panu naopowiadał takie nieprawdziwe rzeczy o wynikach warsztatów Charette.Może należałoby zapytać co było na tych warsztatach uczestników tych warsztatów.To,że pewna licha wizjonerka co nie jest architektem chce zabudować Nowy Rynek to jej sprawa.Niech sobie buduje ten obiekt na swojej działce jak jej pozwoli specjalista od warunków zabudowy i zagospodarowania terenu z płockiego ratusza.Że pozwoli?.Wszystko możliwe.Jak najszybciej trzeba od takich decyzji odsunąć dyletantów.Trzeba to zrobić dla dobra miasta.I na koniec uwaga.Panie prezydencie głosowanie w tak ważnej sprawie to nie jest głosowanie w pana domu czy dziś ma być rosół czy pomidorówka.Więcej powagi szanowni państwo z płockiego ratusza.Głosowanie w tak ważnej sprawie to delikatnie mówiąc głupota.To wręcz tragedia.No cóż ale gdy się ma większość w radzie wszystko jest możliwe.Nawet przegłosowanie,że Płock to miasto bez długów.A czy tak jest?.Widać do jakiego stopnia głupota zawładnęła........Płockiem.Róbcie tak dalej.Liczy pan na głosy zwolenników budowy bo oni będą NA PANA GŁOSOWAĆ.Obyś się acan nie przeliczył. 16:30, 19.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

panu prezydentowipanu prezydentowi

2 0

opowiadają różne rzeczy, a pan bezrefleksyjnie łyka te informacje i je powiela.Panie prezydencie jak to jest z zaniechaniem nadzoru archeologicznego podczas remontu nabrzeża?.Dlaczego pan mówi nieprawdę.Z szacunku powiem,że mam nadzieję że pan nie kłamie kłamie.Szkoda,że pana nie było na konferencji naukowej o kompleksie podominikańskim w TNP.Szkoda,że pana na tym ważnym wydarzeniu nie było.Wtedy dowiedziałby się pan ,że ktoś tu kłamie.Może i tak jest w sprawie wyników warsztatów Charette.Ci co pana informują po prostu kłamią?. 22:51, 19.09.2018


bez manipulacji i obbez manipulacji i ob

2 0

cyt."Na końcu zapytał, kto optuje za salą koncertową w Nowym Rynku i za podziemnym parkingiem. Trzy osoby były przeciw, jedna wstrzymała się od głosu. - Cala reszta akceptuje. Lepszego wyniku głosowania nie mogłem sobie wymarzyć - skomentował sprawę. " ta cała reszta to urzędnicy miejscy których zabrał na te spotkanie aby dodać sobie animuszu a gdyby ich wyłączyć / bo przecież trudno się spodziewać aby głosowali przeciw swojemu szefowi tak? /wynik głosowania był by może inny część osób w ogóle nie posiadała wiedzy na ten temat i też podniosła ręce "za" wynik głosowania był oczywiście przekłamany a ta uciecha prez. N wręcz śmieszna .
puenta? poszukajmy lepszego kandydata na prezydenta bo ten obecny może nas puścić z torbami tym wesołym wydawnictwem publicznych pieniędzy 10:24, 22.09.2018


teddtedd

1 0

na pomysł sala koncertowa na Nowym Rynku zagłosowali właściwie jego podwładni czyli to było pyrrusowe zwycięstwo , bo każdy rozsądny mieszkaniec wie , że to poroniony pomysł tzn lokalizacja , jeszcze inna kwestia to pytanie o pojemność tej nowej sali ta w szkole muzycznej ma 450 miejsc załóżmy że jest tych wielbicieli 500 to czy warto angażować kilkadziesiąt milionów z podatków aby te 500 osób miało dobrze? wątpliwe podobna sytuacja jest ze stadionem czy nowy za kilkadziesiąt milionów ma zostać sfinansowany z podatków mieszkańców i firm? należ zapytać ich o zdanie a nie decydować w wąskim gronie kolesi co jest dla tych mieszkańców dobre. na koniec w UM brak jest architekta z wizją , na mieście widać budowle zakłócające ład przestrzenny , każda nowa budowla powinna być przemyślana w wielu wymiarach architektonicznym urbanistycznym funkcjonalnym itd. 10:43, 22.09.2018


TrzebaTrzeba

18 23

Uporządkować ten śmietnik w centrum miasta i doprowadzić do ładu Nowy Rynek, wreszcie odważna decyzja i tak trzymać. 17:28, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

masz racjęmasz rację

17 5

trzeba uporządkować ten śmietnik architektoniczno urbanistyczny jaki przez swoje decyzje spowodował urząd miasta i kierownictwo tego strategicznego wydziału.Odważna decyzja to będzie gdy wreszcie zostanie w Płocku powołany architekt z odpowiednim doświadczeniem i odpowiednim wykształceniem.Niestety takiego człowieka w ratuszu nie ma.Dramat. 17:35, 19.09.2018


błagambłagam

34 7

na litość Boską niech pan dla dobra miasta przestanie.Niech pan nie słucha tzw doradców.Budowa takiej kubatury to nie budowa szaletu lub garażu przy pańskim domu.Czy pan tego nie rozumie?.Koniec z tymi obiecankami.Łatwo popsuć wygląd miasta.Takie decyzje pozostają na stulecia.Czy to tak trudno zrozumieć?.Litości.Proszę ujawnić na podstawie jakich przesłanek chcecie budować tę salę właśnie w tym miejscu.Czy to prawda,że na posiedzeniu kilku osób trudniących się projektowaniem zastosowano metodę glosowania a nie merytorycznej dyskusji.Czy to prawda,że w tym głosowaniu jednym głosem zwyciężył pomysł wizjonerki by zabudować filharmonią właśnie Nowy rynek?.Czy to prawda,że pomysł by tzw sale a przez niektórych zwaną filharmonią wybudować na placu przy Alejach Kobylińskiego odrzucono bez większej dyskusji choć pomysł był znakomity?.Tak to jest gdy urbanistyką zajmują się specjaliści z innych branż odległych od architektury.Koniec takich działań.Liczę na pańskie otrzeźwienie. 17:29, 19.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

sdvgsdgvsdvgsdgv

1 2

Specjalisto/tko dlaczego w takim wypadku na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej co mozna zobaczyć juz conajmniej dwie prace magisterskie obronione na wysokie stopnie ktorych tematem jest wlasnie filharmonia w tym miejscu? Zabudowa Starego Rynku od strony Jachowicza to nie jest *%#)!& pomysł, trzeba tylko to zrobić z głową uwzględniając zależności urbanistyczne takie jak pasaż Karadzica, ewentualne przedłużenie
Tumskiej i wytworzenie przestrzeni ogolnodostepnej, atrakcyjnej dla mieszkancow. Naprawde zabudowa w rozsadny sposob pólnocnej części placu może być bardzo dobrym buforem pomiedzy miejskim placem a ruchliwą ulicą. Najwazniejsze ze wreszcie zabieraja sie za NR kompleksowo, mam nadzieje ze oglosza konkurs z prawdziwego zdazenia. :) 11:12, 20.09.2018


BlaBla

1 0

Pilnuje swojej obory a nie tu się wypowiadasz co ma być w mieście 21:04, 20.09.2018


xxxx

31 4

Gdyby nie byli tacy pazerni, można by znaleźć miejsce bez niszczenia N.Rynku.

Wystarczy zlikwidować rudery 447 od południowej strony N.Rynku do Mykwy.

Po wyburzeniu ruder , łącznie z kasynem SB, powstałby teren , który pomieści Filharmonie a Sale do grania dla paczki strasznych.

Swoją droga , kiepeła mądra. Kilkunastu ludzi ma zapewnione miejsce pracy PRZEZ KILKADZIESIĄT LAT.
a inne zakłady , firmy.. padły wg zamierzonego planu...... 17:56, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

myslenie bolimyslenie boli

27 7

łysy i mu następni, - jak cos nowego chcecie budować to dajcie sobie spokój z centrum, wyprowadźcie chaos komunikacyjny z miasta na peryferia ->
kupcie działkę w okolicach, gdzieś w polu i tam możecie wybudować "the city restroom" czy jak wolicie "le toilettes de la ville",...za kilka lat miasto przyjdzie w to miejsce, tam będziecie mogli zrobić fajne parkingi..., ludzie pobudują domy lub osiedla...w ten sposób można stymulować rozwój miasta 18:11, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

bez hejtubez hejtu

14 15

Ludzie dajcie spokoj, nie bylo by tej sali koncertowej bylo by zle jest tez wielu nie pasuje bo lysy oszukuje dajcie spokoj. Nie jestem zaangażowany w politykę i jedynie co robię to raz na 4 lata staram się zapoznać z ofertą polityczną by oddać głos. Co by nie bylo nowa siedziba pokisu swietna inicjatywa i wreszcie osrodek kulturalny miasta z prawdziwego zdarzenia a co więcej wykonany w starej szkole co też daje domysly to dobrym gospodarowaniu obiektami w miescie bo wykorzystano miejsce które i tak by się marnowało. Ja jako młody czlowiek ciesze się że jest teraz w normalnych warunkach gdzie iść na koncerty, i inne imprezy kulturalne. Takie działania cieszą i co by nie gadać - dobra robota! 18:28, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

teddtedd

1 2

piszesz kol. że to cyt. "świetna inicjatywa" i " te miejsce by się marnowało " by się marnowało" doprawdy? a oto fakty
inicjatywa może i była ale zapomniano zapytać mieszkańców okolicznych budynków o zdanie czy UM zlecił operat podający złe strony tego projektu a konkretnie jak wpłynie na jakość życia osiedla jego mieszkańców? w tym miejscu była szkoła i taka powinna zostać co teraz mamy ? większy ruch pojazdów przyjezdni zajmujący miejsca parkingowe należące się mieszkańcom , dzikie parkowanie na trawnikach ,, hałas i smród spalin , mówi się o tym że powstanie nowy parking dla odwiedzających na miejscu boisk , na tym samym boisku w tym samym czasie kiedy prezydent ogłaszał kolejne populistyczne projekty / stadion , filharmonia itd/bawiły się dzieci , grały w piłkę , mamy doglądały swoje pociechy w wózkach i co ma być ? totalna rozbiórka czegoś co wybudowano ogromnym kosztem tylko po to żeby oficjele z pokisu mieli gdzie zaparkować swoje wypasione wózki to ma być ta nowa jakość?
jeszcze taki szczegół prezydent jest jak widać wielkim propagatorem zdrowego stylu życia w tym poruszania się rowerem no pięknie a co widać przed wejściem do pokisu? stojak 5 stanowiskowy dla rowerów tylko 5 sztuk a co z resztą domniemywam ,że w razie potrzeby zostaną przypięte do płotu a inwestycja za ponad 3 miliony koszt stojaka 400 zł dużo?
sąsiad zawozi swoje dzieci do szkoły na Cholerkę ponad 2 kilometry ..czy to ma sens?
na koniec obserwacja ze spotkania w sali widowiskowej brak klimatyzacji , duszno bo nikt nie pomyślał aby otworzyć drzwi ewakuacyjne , wielu starszych mieszkańców nawet nie poczęstowano ich napojami , dla części osób zabrakło siedzisk , grupka pracowników pali papierosy tuż przy wejściu / oczywiście nie przewidziano strefy palaczy/ nieważne że przechodzą tam dzieci a co tam , no taki obrazek z Bareji tylko 40 lat po. dramat rodem z PRLu. 22:24, 19.09.2018


nnnn

8 21

ja zaglosuje na niego po wybudowaniu stadionu 18:46, 19.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

teddtedd

11 2

to wpłać już teraz 1 tys. zaliczki na ten stadion mądralo OK? i poproś każdą osobę z twojej rodziny bliższej i dalszej żeby zrobili to samo. i odpisz nam co odpowiedzieli. 21:30, 19.09.2018


Ja nieJa nie

4 0

Ja nie zagłosuję ani przed,... ani po! 08:18, 20.09.2018


FranklinFranklin

12 21

Co Wy się tak bez szacunku odnosicie do Pana prezydenta? Jaki łysy????! Oj nie ładnie. Pan prezydent robi co moze stara sie by Nasze piekne miasto sie rozwijało a Wy tak brzydko. Owszem ma swoje za uszami ale szacunek kazdemu sie nalezy. I nie hejtujcie proszę. Kazdy tu moze wyrazić swoją opinię bez wyzwisk i opluwania siebie i innych nawzajem. 20:08, 19.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

teddtedd

6 4

a 5 tys. bezrobotnych zarejestrowanych w UP , co miasto ma im do zaproponowania? przecież stołki są tylko dla swoich tak? 21:28, 19.09.2018


teddtedd

8 1

a czy pan Franklin słyszał o programie KORYTO+ ? na tym z grubsza polega te "staranie się " obojętnie w której opcji politycznej prawej czy lewej centrowej itd. inaczej mówiąc to idzie tak .. obiecaj a durny lud to kupi...zanim ktokolwiek się zorientuje że nie ma na to kasy upłynie cała kadencja a później.. kto będzie coś z tych obiecanek pamiętał ta? 21:34, 19.09.2018


biały murzynekbiały murzynek

5 6

nie każdy murzyn to Afroamerykanin 20:49, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teddtedd

11 1

a czy pan Franklin słyszał o programie KORYTO+ ? na tym z grubsza polega te "staranie się " obojętnie w której opcji politycznej prawej czy lewej centrowej itd. inaczej mówiąc to idzie tak .. obiecaj a durny lud to kupi...zanim ktokolwiek się zorientuje że nie ma na to kasy upłynie cała kadencja a później.. kto będzie coś z tych obiecanek pamiętał ta? 22:01, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaakaJaaka

0 1

Ale nie trzeba od razu kogos wyzywac a innych hejtowac. A Ty tedd to na co dzień tez jestes taki hojrak czy tylko w necie? Lubisz szmacic innych bo ciebie w realu szmaca?? 13:53, 20.09.2018


teddtedd

13 1

piszesz kol. że to cyt. "świetna inicjatywa" i " te miejsce by się marnowało " by się marnowało" doprawdy? a oto fakty
inicjatywa może i była ale zapomniano zapytać mieszkańców okolicznych budynków o zdanie czy UM zlecił operat podający złe strony tego projektu a konkretnie jak wpłynie na jakość życia osiedla jego mieszkańców? w tym miejscu była szkoła i taka powinna zostać co teraz mamy ? większy ruch pojazdów przyjezdni zajmujący miejsca parkingowe należące się mieszkańcom , dzikie parkowanie na trawnikach ,, hałas i smród spalin , mówi się o tym że powstanie nowy parking dla odwiedzających na miejscu boisk , na tym samym boisku w tym samym czasie kiedy prezydent ogłaszał kolejne populistyczne projekty / stadion , filharmonia itd/bawiły się dzieci , grały w piłkę , mamy doglądały swoje pociechy w wózkach i co ma być ? totalna rozbiórka czegoś co wybudowano ogromnym kosztem tylko po to żeby oficjele z pokisu mieli gdzie zaparkować swoje wypasione wózki to ma być ta nowa jakość?
jeszcze taki szczegół prezydent jest jak widać wielkim propagatorem zdrowego stylu życia w tym poruszania się rowerem no pięknie a co widać przed wejściem do pokisu? stojak 5 stanowiskowy dla rowerów tylko 5 sztuk a co z resztą domniemywam ,że w razie potrzeby zostaną przypięte do płotu a inwestycja za ponad 3 miliony koszt stojaka 400 zł dużo?
sąsiad zawozi swoje dzieci do szkoły na Cholerkę ponad 2 kilometry ..czy to ma sens?
na koniec obserwacja ze spotkania w sali widowiskowej brak klimatyzacji , duszno bo nikt nie pomyślał aby otworzyć drzwi ewakuacyjne , wielu starszych mieszkańców nawet nie poczęstowano ich napojami , dla części osób zabrakło siedzisk , grupka pracowników pali papierosy tuż przy wejściu / oczywiście nie przewidziano strefy palaczy/ nieważne że przechodzą tam dzieci a co tam , no taki obrazek z Bareji tylko 40 lat po. dramat rodem z PRLu. 22:25, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zettzett

2 0

Budynek pokis oddany kilka tygodni temu, więc może nie wszystko musi być od razu. Stojaki rowerowe pewnie się pojawią. Ale z tym paleniem papierosów przy wejściu to faktycznie porażka. 06:09, 20.09.2018


dobrydobry

10 12

pomysł z tą salą koncertową , może wreszcie powstanie coś na miarę XXI w. 22:30, 19.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dobry aledobry ale

1 0

Żeby sala konecertowa powstała w Płocku to pomysł dobry, ale żeby to było w Nowym Rynku jest wyjatkowo zły.
Są w Płocku 2-3 lepsze miejsca na sale koncertową.
20:20, 20.09.2018


politykompolitykom

19 3

w tym i panu Nowakowskiemu przypominam KŁAMSTWO MA KRÓTKIE NÓŻKI. 22:54, 19.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TytusTytus

19 1

Wybudujemy tor wyścigowy - pisze na blogu prezydent. Zaraz jak wybuduje stadion. I co tam Panie w temacie? 01:44, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bez honorubez honoru

19 5

klika dni przed wyborami wszystko ma byc a przez tyle lat miasto rujnowali 05:03, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

xxxx

14 2

tedd22:25, 19.09.2018 na koniec obserwacja ze spotkania w sali widowiskowej brak klimatyzacji , duszno bo nikt nie pomyślał aby otworzyć drzwi ewakuacyjne , wielu starszych mieszkańców ????????????..


Ponoć 800 lat mieszkali , mieszkają u nas ale nie z NAMI ??

Świadomość - jak inni z Bliskiego Wschodu. Zawsze tak samo ??..jak ICH mało , to prawie spokój.. Jak więcej , to wchodzą na głowę Żywiciela i przejmują WSZYSTKO...??..ŁĄCZNIE Z WŁADZĄ.

Jak czynić, sami mówią na nie naszym filmie o Mosze Dajanie...?..dlaczego przejmować na Synaju następne pagórki piasku? NN kobieta...?..jestem ciekawa ,co jest za następnym pagórkiem...?.


Żydzi z wielkimi brodami w nieładzie...??..sztafaż...?..Gospodarze zadrwią ,? może ale PRZETRWA WIARA IZRAELA ,MY...?.

Ten "nieład" , rozbijał emocje niezadowolenia z działalności??.. to wszystko z ww filmu...?..


Obecnie cechy charakterystyczne; ??.masowe ataki w całej Polsce.

Przelewanie pieniędzy i katowanie Polaków?..za pieniądze Polaków....

Masowo wyrażana pogarda dla PAMIĘCI NARODOWEJ POLAKÓW , ZNISZCZENIE PAMIĘCI . MIEJSC STRACEŃ, CO WIDZIMY NA BIEŻĄCO W PŁOCKU...

Nasiadówki pod skrzydłami "zaprzyjaźnionych" SĄDÓW ???..BUCIKI - SZNURÓWKI PRZECIW BISKUPOWI I OGROMNE PRZEŚLADOWANIA KK.....

A SUWEREN - ŻYWICIEL?

Pełna tolerancja , jak zawsze. Zero nasiadówek pod Bożnicą żadnych przeszkód w sprawowaniu ICH WIARY, TRADYCJI...?..zero sznurówek?

Inny przykład .ICH własne wielonakładowe PISMO;

Po umocnieniu wpływów , zlikwidowali charakterystyczne pismo nowo utworzonego Samorządu.

? WIADOMOSCI Z RATUSZA ?

Pojawiło się pismo z dwuznacznym tytułem ? Miasto (żydowskie)
ŻYJE?.
Oczywiście jak w przypadku filmu ?KLER?

Opluwanie KK - Polaków, na koszt Polaków , to już stały System.

Wyjątkowo syjonistyczne , agresywne.

Wystarczy policzyć % objętości przeznaczone dla Żywiciela??

Info o polskich rocznicach , chwalby dla sowietów i władzy stalinowskiej?????

Nielojalność do Polaków, polskiej Władzy i nielojalność dla Pamięci płockich Żydów, którzy zostali zamordowani przez HITLEROWCÓW NIEMIECKICH W HOLOKAUŚCIE..

Rozebranie I Pomnika na Kirkucie, we wczesnych latach stalinowskich, pożydowskich kamienic, skalanych zamieszkiwaniem przez Polaków .

Zabudowanie miejsca istnienia SYNAGOGI, ZAMIAST ODBUDOWY SUBSTANCJI ŻYDOWSKIEJ DLA PAMIĘCI ŻYDOW PŁOCCZAN.

BRAK UPAMIĘTNIENIA ICH POMNIKIEM.

Padlewskiego 19 - Dom rodzin Bzura. Zlikwidowanie fizyczne MYKWY?,skalanej kąpielami Polaków.

Zabudowanie ? plomb ? domami obcymi płockiej architekturze trwa do dzisiaj , zmieniając oblicze np. Starego Rynku na nowości rodem z Tel Awiw.
.
Osobnik pisze; .zostaw niewygodne przypomnienie A.Mickiewicza o żydowskim miasteczku????..

A sami NIE UCIEKLI????.. wydrukowano Wspomnienia , Miłośnika poezji A. Mckiewicza , czytanego w naturze??.i z tej Miłości , odbudowano kamienicę 447?..

Wspominkarz opisuje płockich gojów, nawet w ostatnich dniach przed rozpoczęciem hitlerowskiej wojny??
I ten szalony wyczyn przerabiania Płocka w sztetl.

Nasiadówki pod kościołem na Górkach, na Starym Rynku. Wycia nad Wisłą.

Sikawki chodzącego tyłem , klozety pod pomnikiem Marszałka.
Potrzeba przejęcia schronu wojennego i wypędzenie polskiej szkoły..

Co zamarzą, BIORĄ??.???.

Nie potrafią?

? NIE?..
? Z PEŁNYM ROZMYSŁEM ETNICZNIE . NIE WSPÓŁISTNIEJĄ Z POLAKAMI.

Stąd awantury czynione w UE????.

Kolejna cecha charakterystyczna;
-
CAŁKOWITY BRAK ODPORU WW, PRZEZ PIS.

OBLIVIO MEMORIAE LABEM FERT.
08:32, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Joint Joint

19 1

A mnie ciekawi ile już milionów poszło na te wszelkie opracowania, koncepcje itp.
Zapewne znajomy królika jest zadowolony.
Czemu pod artykułem nie ma info., że to artykuł wyborczy, sponsorowany przez kółko mieszkańca nowych rumunek?
10:55, 20.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

yolloyollo

0 0

Płocczanin z Nowych Rumunek? ciekawa sprawa niech to zbadają antropolodzy;) 11:00, 22.09.2018


poczympoczym

5 0

obudziłem się rano zlany zimnym potem 13:36, 20.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apodkowa..?apodkowa..?

9 1

A KTO POWIEDZIAŁ, ŻE KUPCY Z ANTYPODKOWY SIĘ ZGODZĄ SPRZEDAĆ, LUDZIE TAM MAJĄ INTERESY, WYPOWIEDZI TAKIE PEWNE.... A JA WIEM, ŻE JEST JEDEN BIZNESMEN I ON MOŻE ZMIENIĆ TE PLANY...RATUSZA CO DO ANTYPODKOWY 21:13, 20.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zenzen

1 2

interesy to maja galerie handlowe, biznes w antypodkowie skonczyl sie 10 lat temu, teraz to walka o przetrwanie. jak nie sprzedadzą miastu, to zostaną z ręką w nocniku. miasto sale koncertową postawi gdzie indziej i wtedy nie dostaną nic i za kilka lat będą się wyzbywać za połowe tego co dziś mogliby dostać. 06:21, 21.09.2018


stefostefo

1 0

łapy precz od Antypodkowy Płock to nie tylko PO i PSL!!!! 10:50, 22.09.2018


pomysły siępomysły się

7 0

lęgną w głowie tracącego wadze nałuczyciela jak króliki! mediateka, stadion, filharmonia a na wszystko nie ma kasy ! Obiecaj łysolu jeszcze trzeci most, lotnisko i wielkie inwestycje holenderskich inwestorów! 11:10, 21.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

teddtedd

3 0

masz rację wygląda to na chaotyczną megalomanię przedwyborczą brakuje jeszcze filii agendy ONZ , lądowiska promów kosmicznych i ewentualnie pierwszego Polskiego Disneyland'u wszystko aby wyborcy byli z niego dumni , co za populizm ! mądry lud NIE KUPUJE !!! tych fantazji dyrdymał itp 10:48, 22.09.2018


wolekoszykowkewolekoszykowke

5 1

Czy was porą.bało? Na stronie Portalu Płock w dziale sport jak wół mamy napisane "liczba kibiców: niecałe 3900". Z czego połowa to kibice drużyny przeciwnej. Budowa nowego stadionu jest GŁUPOTĄ!!!!!! 14:20, 21.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czy warto?czy warto?

4 0

to czy dla uciechy tych 4 tys. pozostałe 100 tys. mieszkańców ma sponsorować nowy stadion? dość tych bredni !!! wybierzmy innego mądrego prezydenta 10:26, 22.09.2018


nik nik

0 5

Brawo panie prezydecie duzo robisz dla Płocka bede głosował na ciebie . 09:42, 22.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone