Zamknij
REKLAMA

Śmiertelne potrącenie na przejściu dla pieszych

20:51, 11.06.2018 | J.W
REKLAMA
Skomentuj
Joanna Winiarska/Portal Płock

Do zdarzenia doszło około 20:00 na al. Armii Krajowej. Na miejscu są dwie karetki i policja. 

Jak udało nam się ustalić na miejscu, do potrącenia doszło na pasach. Poszkodowany został mężczyzna. Reanimacja trwa od kilkadziesięciu minut. 

Trwają utrudnienia w ruchu. To już kolejny wypadek w rejonie tego skrzyżowania. 

Aktualizacja godz. 21:10:

Niestety, po długiej reanimacji mężczyzna zmarł. Na miejscu trwają czynności pod nadzorem prokuratora.

W dalszym ciągu trwają utrudnienia w ruchu. Jeden pas al. Armii Krajowej jest zablokowany. 

Aktualizacja 22:15:

Informację potwierdził Krzysztof Piasek, rzecznik prasowy płockiej policji.

- Policjanci na miejscu wstępnie ustalili, że kierująca samochodem opel potrąciła mężczyznę na przejściu dla pieszych. W wyniku obrażeń mężczyzna, mimo prowadzonej akcji reanimacyjnej, zmarł na miejscu zdarzenia. W związku z tym zdarzeniem ruch na ul. Armii Krajowej odbywa się wahadłowo jednym pasem. 

 

(J.W)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (63)

świadek świadek

4 10

Trup na miejscu ;-( 21:08, 11.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JustynaaJustynaa

1 0

Masakra 21:14, 11.06.2018


JustynaaaaaJustynaaaaa

25 4

Te skrzyzownie jest masakryczne , bo kazdy wyjezdzajac z monopoli wpycha sie ,, na chama " do ruchu nie zwracajac na nic uwagi 21:12, 11.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OnaOna

17 0

To nie skrzyżowanie jest masakryczne tylko kierowcy matoły. 04:50, 12.06.2018


DamiannnnnDamiannnnn

23 1

Kolejny raz w tym rejonie doszło to wypadku powinni cos z tym zrobić 21:53, 11.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PodolakPodolak

12 14

Ludzie musza myslec za kierownica jak wsiadaja, ja zawsze mialem powtarzane ZACHOWAJ SZCZEGOLNA OSTROZNOSC trzeba byc za przeproszeniem idiota zeby w kogos samochodem uderzyc i to jeszcze NA PASACH. " Kolejny raz ", przytaczasz w tym momencie wypadek na pasach przy mili kiedy to 80+letni kierowca potracil dzieci ? pasy namalowane jak wol tylko w glowie nie tak 22:16, 11.06.2018


pawelecpawelec

9 1

Fakt, trzeba coś zrobić: zabierać prawo jazdy zanim stanie się nieszczęście 07:45, 12.06.2018


kaszalotkaszalot

28 2

tam i obok dalej pare metrow w strone mili tez jest przejscie, i ciezko tam wejsc na przejscie dla pieszych, jak czekasz zeby przejechali to sie zatrzymaja, a jak widzisz ze auto jest daleko i tez myslisz ze mozesz spokojnie przejsc to nawet sie *%#)!& nie zatrzyma i trzeba skakac jak sarna. 22:21, 11.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IdId

26 13

Nie byłam świadkiem ale jeżdżę tamtą drogą i przechodni nie patrzą nawet na to czy samochody jadą tylko wchodzą na pasy więc tam trzeba automatycznie bardziej uważać choć i kierowcy też się wpychaja na rondo i jak już na nim jestem to dość często muszę hamować 22:30, 11.06.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

hoho

10 18

Widać, że nie mieszkasz na Podolszycach tylko faktycznie przerzedzasz do biedronki lub do Żyznej. Rozumiem, że mieszkając za Płockiem takie coś jak przejście dla pieszych jest nie potrzebne, ale to jest miasto mieszkają ludzie, którzy muszą przejść na drugą stronę ulicy. Ludzie, którzy tam mieszkają wiedzą o tym i się zatrzymują niestety większość przyjezdnych z poza płocka jak i z starego miasta nie rozumieją tego. Może dobrym pomysłem by montaż progów zwalniających. 07:45, 12.06.2018


Do ho Do ho

10 5

Właśnie tak wchodzą to ty tu nie mieszkasz a progi to se załóż w domu a na przejściu uważaj bo zanim wejdziesz to trzeba spojrzeć w prawo i w lewo. 10:40, 12.06.2018


hoho

7 5

I to jest właśnie jest typowe muślinie WPL-a. Jeśli jeździsz z rozsądną prędkością i w miar dobrym samochodem (czytaj nie sprowadzonym wrakiem 10 -15 latkiem) to nie stanowi problemu. Może trzeba poczytać przepisy kto ma pierwszeństwo a nie dawać idiotyczne rady pieszym. To jest droga osiedlowa a nie droga szybkiego ruchu. 14:29, 12.06.2018


ho ho ho ho

2 2

Szanowny ho mieszkam na Batalionu Parasol 17 przyjdź to ci pokaże samochód to może nie będziesz pisał takich głupot że wsiun i samochód 15 lat a puźniej zobaczymy czym ty jeździsz i gdzie mieszkasz więc nie obrażaj. 16:09, 12.06.2018


hoho

2 2

Szanowny adwersarzu w dalszym ciągu nie rozumiesz o co chodzi w bezpieczeństwie dla ludzi mieszkających na tym osiedlu, jeśli mieszkasz w 17 to widzisz przez okno co się dziej na ulicy i jak jeżdżą nie powinno wiem dziwić, że normą jest wyprzedzanie na przejściu dla pieszych (skrzyżowaniu Kutrzeby). Rozumiem, że szlabany pod blokiem też są niepotrzebne a w pana mniemaniu i nie poprawiły bezpieczeństwa pod blokiem. Nie wiem jak długo pan mieszka na Bat. Parasol 17, ale jak patrzę przez to mam zupełnie inne spojrzenie na cało sytuację. A tak pyzatym nie muszę się nigdzie się fatygować wystarczy wyjrzę przez okno i widzę cały parking 10:53, 13.06.2018


ZiomZiom

43 2

A ja się pytam, GDZIE JEST POLICJA???? Za godzinę *%#)!& zaczną swoje nocne rajdy po podolu i wyszogrodzkiej, i tak co noc już od kilku tygodni. 22:38, 11.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jak zwyklejak zwykle

3 0

Policja nieświadoma sytuacją na wyszogrodzkiej, podobnie jest z handlem papierosami, czyli ogólny tumiwisizm!!! 12:13, 13.06.2018


PodolakPodolak

27 1

Policja???? To nie Warszawa tylko Płock i tu mają wywalone........ 22:46, 11.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnaOna

42 1

Policja to stoi w Imielnicy i suszy z górki.Mandacik gwarantowany. 23:39, 11.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DarokDarok

20 1

Masz rację. Grunt to statystyka. Niestety 23:45, 11.06.2018


AaaaAaaa

17 2

Między światłami a rondem to jest odcinek gdzie kierowcy nabierają tempa. Sama czekam dość długo zanim ktoś się zatrzyma. Chyba że wejdę na pasy z impetem. Ale to moje ryzyko, które mogło się skończyć jak tutaj. 04:53, 12.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do kierowcówDo kierowców

39 6

Widzisz przejście dla pieszych ? Zwolnij
Widzisz osoby przy przejściu? Zatrzymaj się! 08:11, 12.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KierKier

7 17

Ciekaw jestem jak ty zwalniasz co przejście 10:34, 12.06.2018


xyzxyz

4 2

Chcesz przejść przez jezdnię upewnij się że samochód ma szanse się zatrzymać, im większy tym więcej m potrzeba do zatrzymania w przeciwnym wypadku napiszą Ci na nagrobku "miał pierwszeństwo na pasach" .
W samochodzie siedzi człowiek, on może zasłabnąć, nie zauważyć, może pieszy schować mu się w słupku, może......... + całe tysiące innych sytuacji, a człowiek w starciu z samochodem nawet jak ma pierwszeństwo nie ma szans, zawsze będzie poszkodowany, więc "włącz myślenie - nie rób się kaleką na własne żądanie".
Piszę jako pieszy nie pchający się po koła pojazdów z którymi nie mam szans wyjść bez szwanku w razie starcia. Nie jesteśmy jak święte krowy w Indiach, mamy mózg więc go używajmy. Mogę poczekać na przejściu, choć czasem mnie to irytuje, ale bardziej cenię swoje zdrowie. A dla kierowców, uważajcie na pieszych, bo oni często bujają w obłokach przechodząc przez pasy.....
12:18, 13.06.2018


REKLAMA

UżytkownikUżytkownik

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ssosssos

24 1

hieno, nie jest ci wstyd!!!!! 09:04, 12.06.2018


MM

10 0

w jaki celu potrzebny Pani kontakt? 10:44, 12.06.2018


asas

3 0

będziesz żerować na nieszczęściu pod pozorem wyłudzenia odszkodowania ?? 21:10, 12.06.2018


 Iiii Iiii

2 22

A dlaczego nikt nie pisze czy samochód był na WP albo WPL. 08:40, 12.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

asdfasdf

10 1

Bo był WSE... 08:49, 12.06.2018


nnnn

3 0

a co za roznica skad bylo auto ty idioto ? 12:08, 13.06.2018


Hiena ubezpieczeniowHiena ubezpieczeniow

42 3

Proszę o usunięcie komentarza Magdalena11. Wyłudzanie odszkodowań na cudzej krzywdzie. 08:57, 12.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZnafcaZnafca

1 3

Chyba pieniądze są dla członków poszkodowanej rodziny, a nie da ubezpieczyciela !!!A na pewno tym ludziom zadośćuczynienie się przyda!! 21:23, 12.06.2018


Hiena ubezpieczeniowHiena ubezpieczeniow

28 2

Proszę o usunięcie komentarza Magdalena. Wyłudzanie odszkodowań na cudzej krzywdzie. 08:59, 12.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZnafcaZnafca

0 0

Cuda krzywda, ale pieniądze to dla poszkodowanej rodziny chyba są!!! 21:15, 12.06.2018


zenekzenek

2 0

Owszem odszkodowanie się należy, ale nie takie że od 20 do 40 procent wypłaconego odszkodowania zabiera firma którą reprezentuje m_kowalczyk80@o2.pl 12:38, 13.06.2018


Plocczanin z Wwa Plocczanin z Wwa

20 1

Mieszkałem na tym osiedlu bardzo długo, w koło same pola, i nigdy nie było tam problemów, mam na myśli fakt że zwyczajnie są proste zasady wyjeżdżasz na osiedle główna droga co 200 m pasy, bo przed rondem jedne za rondem drugie, trzecie przy monopolu, czwarte przy byłym Napoli, piąte z sygnalizacja świetlna i jeszcze kolejne dwa aż do skrętu na Żyzna, zasada jest prosta przy przejściu dla pieszych zachowujemy szczegolna ostrożność, tam biega mnóstwo dzieci, wiec rozpędza ia nie rozumiem 09:13, 12.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Plocczanin z Wwa Plocczanin z Wwa

22 3

Kolejna sprawa, policja działa wszędzie tak samo, nie tylko w Płocku... Jak potrzeba to ich nie ma, a obrażanie się nawzajem od Wpl itp. Nie ma sensu bo nie jeden wp jeździ w Mercedesie za pół mln gorzej.

09:16, 12.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Przestań pie....lićPrzestań pie....lić

2 11

jak jesteś taki mądry i potrafisz przewidzieć gdzie i o której będzie wypadek to zapie...laj na Komendę i pomóż uratować życie ludzkie. A takie pie....lenie na zasadzie "a gdyby tu nagle w przyszłości" to zachowaj dla siebie. 12:35, 12.06.2018


MicMic

28 3

Policja mogłaby niekiedy się bujnąć na Podolszyce i parę patroli odbębnić. To co się dzieje wieczorami na drogach woła o pomstę do nieba. Motory tak *%#)!& że aż się szyby w oknach trzęsą od tego hałasu. 09:43, 12.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do dziełado dzieła

0 0

może nagraj filmik, prześlij do redakcji, a po artykule policja może coś zrobi... 11:50, 12.06.2018


imielnicaimielnica

8 15

Myślą piesi że wygrają z samochodami rzucając się bez zastanowienia pod koła bo jest przejście. Pomyślcie bezmózgowi piesi że z samochodem nie wygrasz człowieczku! Pisze to bo nie jestem wrogiem pieszych ale zastanawiam się kto dał pieszym pierwszeństwo na przejściu?! Przecież po to są "szkoły nauki jazdy" które niestety tek szeroko pojętej "kultury" za kółkiem nie uczyli i nie uczą i tu też jest błąd 13:23, 12.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nono

4 2

ciebie też widać nic nie nauczyli... bo mylisz pierwszeństwo NA przejściu z wtargnięciem pod nadjeżdżający pojazd, dopóki pieszy nie postawi nogi na ulicy nie ma pierwszeństa 16:02, 12.06.2018


WikiWiki

6 3

Kolejny wypadek śmiertelny na pasach... Co to sie dzieje? Duzo jest sytuacji ze kierowcy nie zatrzymują sie przed przejsciem dla pieszyc mimo tego ze z kierunku przeciwnego juz stoi auto.. Masakra.. Ja bylam ostatnio swiadkiem wypadku na radziwiu kiedy bmw potracilo rowerzyste na pasach nie moge tego zapomnieć. A co powiedzieć o sprawcy? Makabra do konca zycia. Kondolencje dla rodziny. 14:52, 12.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytajnikpytajnik

14 0

drodzy dziennikarze z PP, proszę sprawdźcie i napiszcie o:- ile lat miała ofiara? jaki był przebieg zdarzenia? co z kierującą oplem, czy przyznała się do winy, a jeśli tak, to jakie zarzuty usłyszała? czy zastosowano wobec niej np. dozór policyjny albo przynajmniej zatrzymanie prawa jazdy? Ludzie są ciekawi, jak działają służby po takiej tragedii. Dziękuję 15:42, 12.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Kierowca.Kierowca.

7 9

W centrum miasta nie ma tyle przejść dla pieszych co na tym odcinku drogi od ronda do aveny.
Totalna masakra, jak się tam jedzie samochodem to człowiek nie zdąży dwójki wrzucić i już musi hamować. Po co przy tych bocznych uliczkach po 2-3 przejscia dla pieszych są, tragedia. Mi ostatnio tam chłopak wybiegł centralnie pod kola bo biegł do autobusu, o mały włos a bym to strzeliła, no i oczywiście to by była moja wina. 17:48, 12.06.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

niknik

4 2

To jest osiedle. A tak w ogóle to miasta, wsie, itd. są dla ludzi. Jedź sobie na zachód od Odry lub na północ od Bałtyku i zobacz, jak należy jeździć samochodem. 23:41, 12.06.2018


KierowcaKierowca

0 1

Mickiewicza, Chopina, Otolinska to tez osiedla. Przejedz się i zlicz ile jest przejść dla pieszych. Z czego niektóre zostały zlikwidowane e celu poprawienia bezpieczeństwo. Można? Można. 23:33, 13.06.2018


KierowcaKierowca

0 1

Mickiewicza, Chopina, Otolinska to tez osiedla. Przejedz się i zlicz ile jest przejść dla pieszych. Z czego niektóre zostały zlikwidowane w celu poprawienia bezpieczeństwa. Można? Można.
Tam jest po prostu za dużo tego. Na Chopina ludzie tez muszą przejść spory kawałek do przejścia, żeby iść na zakupy. I co by nie mówić zwiększyło to ich bezpieczeństwo. Pomijam przejście koło Jysk bo tam od zawsze były wypadki. 23:39, 13.06.2018


Może czasmi warto Może czasmi warto

9 4

poczekać te 2 minuty i szczęśliwie dojść do domu.... Nie warto wchodzić 10m przed jadącym autem. Może kierować matka która obejrzy się na dziecko, ktoś kichnie i nie zauważy itd itd... A jeśli kierowca dostanie zawału, udaru, skurczu omdleje - kto zatrzyma auto? 19:10, 12.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pioterpioter

2 1

korzenie bym zapuścił 21:13, 12.06.2018


pioterpioter

1 11

dla kierowców ze wsi miasto,pasy przejazdy dla rowerów to tylko niepotrzebne utrudnienia w dotarciu na swoją wichurę. A mieszkańcy niech chodzą po 2km do pasów bo za gęsto umieszczone albo w ogóle po co oni łażą. 21:11, 12.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GosiaGosia

11 0

Czytając komentarze na temat kierowców ze wsi mam wrażenie, że państwo miastowi mają chyba jakieś kompleksy.
Ginie człowiek, a tu gość standardowo uderza w tablicę rejestracyjną.
Więcej niż słabe 21:18, 12.06.2018


KierowcaKierowca

3 0

A no nie ma nic ważniejszego jak miejsce zamieszkania.
A no I zapewne nic mądrego nie wymyśli.

Czy to miasto czy to wieś każdemu się takie coś może przytrafić.

Żaden kierowca tego nie przewidzi 22:04, 12.06.2018


Mikus$VLOGMikus$VLOG

1 1

Masakra 19letnia dziewczyna a już ma traume ale to jest efekt mlodych kierowców że pajacują za kierownicą 22:51, 12.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PodolePodole

9 0

Gdyby zachowała większą ostrożność i skupienie za kierownicą to zarówno pieszy jak i ona dotarliby spokojnie do domu. 19 lat to pełnoletni człowiek i wsiadając za kierownice ma świadomość (jak każdy kierowca) że na drodze może zdarzyć się wszystko a samochód jest potencjalną bronią w starciu z pieszym. Zgadzam się z przedmówcą, że coraz więcej pajacowania, selfie za kierownicą i głupoty! 11:45, 13.06.2018


AMAM

8 1

Często chodzę pieszo, ale tez jestem kierowcą. Nigdy dosłownie nigdy nie wchodzę na pasy, dopóki ktoś mnie nie przepusci. Jako kierowca zawsze zwalniam przed przejściem, zatrzymuje się nawet jak nikt za mną nie jedzie.
Z perspektywy kierowcy mogę stwierdzić, ze dużo osób pieszych nawet się nie rozejrzy czy coś jedzie, tylko idą przez te pasy jakby mieli klapki na oczach.

Od kiedy wszedl przepis odnoszę wrażenie, że coraz więcej ludzi ginie na przejściach dla pieszych.

W rodzinie tez straciłam osobę w wypadku na przejściu dla pieszych. Tylko to była podwójna tragedia bo niosła swojego 6 miesięcznego wnuka na rękach. Oboje zginęli na miejscu.

I nie oceniajcie ludzi po tablicach rejestracyjnych, totalna głupota. 23:54, 12.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

erer

0 2

*%#)!& tą *%#)!& 08:29, 13.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

2 1

Upewnij się czy kierowca nie gapi się w telefon zamiast na drogę.... 17:58, 13.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kierowca.Kierowca.

4 0

To musi iść w dwie strony. Piesz gapiacy się w smartfona są czestszym zjawiskiem na przejściach jak kierowcy. 23:43, 13.06.2018


REKLAMA
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone