Zamknij
REKLAMA

Kolejny plac zostanie wyremontowany. To inwestycja za 12,5 mln zł

06:00, 15.05.2018 | A.B
REKLAMA
Skomentuj
Wizualizacja - UMP

Na inwestycję zarezerwowano w budżecie miasta 3,5 mln zł w tym roku i 9 mln zł w następnym. Kiedy rozpoczną się prace?

W 2017 roku ratusz ogłosił przetarg na „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zagospodarowania południowej części Nowego Rynku w Płocku. Chodzi o plac w sąsiedztwie ul. Królewieckiej.  

- W wyniku przetargu została wyłoniona firma Palmett z Warszawy, która wyceniła swoją pracę na 324 700 zł brutto - poinformowała Alina Boczkowska z zespołu medialnego UMP. 

Prace planowane są w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie Placu Nowy Rynek wraz z uzyskaniem odpowiednich decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej zezwalających na wykonanie robót budowlanych”. 

Plan zakłada m.in. zmiany układu komunikacyjnego poprzez wprowadzenie przestrzeni miejskiej typu woonerf. Nowy Rynek stanie się przedłużeniem ulicy Tumskiej z pierwszeństwem dla pieszych i rowerzystów w ramach tzw. strefy uspokojonego ruchu (strefy woonerf), w której ruch kołowy odbywać się będzie jednokierunkowo. Samochody przejadą przy TSS-ach do dwukierunkowej ulicy Królewieckiej. Nie będzie rozdziału na jezdnię i chodniki.

[ZT]10265[/ZT]

W 2018 roku w budżecie miasta na to przedsięwzięcie zarezerwowano 3,5 mln zł, a w 2019 roku – 9 mln zł.

- Otrzymaliśmy opracowaną dokumentację, obecnie trwa jej sprawdzanie przez inspektorów UMP - wyjaśnia Alina Boczkowska. - W maju planujemy wszczęcie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Po rozstrzygnięciu przetargu zostanie podpisana umowa z wykonawcą i przekazanie placu budowy.

Zadanie będzie realizowane w latach 2018-2019. Prace powinny zakończy się do 31 maja 2019 roku. Plac na Nowym Rynku to też potencjalna lokalizacja płockiej filharmonii, o czym informowaliśmy już na łamach portalu.

[ZT]18455[/ZT]

[ZT]18851[/ZT]

 

(A.B)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (35)

inspektorinspektor

10 2

Wierzę w inspektorów UMP! Tu pokażą co potrafią! 08:17, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znów kaszanaznów kaszana

13 9

Kolejne WYRZUCONE W BLOTO publiczne pieniądze.
1. Nie wykonano RZETELNEJ RPROFESJONALNEJ UBRANISTTYCZNEJ analizy Nowego Rynku jako badzo ważnej MIEJSKIEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ
2. Jacyś dyletanci wymyslili tam "PARK"
3. Jacys ignoranci uparli się przy odgrzewniu DUCHA PODKOWY
4 . Jacyś durnie bredzili o parkingu podziemnym pod południowa częscią placu
5. NIGDY nie rozpisano KONKURSU URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONIVZNEGO na koncepcję uporzadkowania przestrzeni i zagspodarownie placu Nowy Rynek
6. Zlecono z ręki za 17 tys z jakiejś bezrobotnej "architektce" koncepcje zagospodarowania południoowej czesci N.. Rynku wg sztywnych wytcznych upichcoonycj przez niedoouczoonyhc dyetant a ta za te pieniadze wykonała zamóowienie i dostarczyla MAKE -UP albo LIFTING/ODPICOWANIE tego co jest
7. a teraz zlecono za killkaset tysiecy projekt budowlany-wykonawczy, którego realizacja będzie kosztowac kilkanscie milionów.
ALE CO ZA TE PINIĄDZE POWSTANIE?
CO DOSTANA ZA TO MIESZAŃCY?

PODSUMOWANIE:
Takie sa skutki braku w Płocku stanowiska MIEJSKIEGO URBANISTY-ARCHITEKTA z zapleczen w postaci fachowego zespołu odpowiedzialnego za prace koncepcyjne i planistyczne.
Nie może tak być że realizuje się niewydarzone pomysły dyeltantów zglaszne na zasadzie: wlasnie naszedł mnie pomysl, podoba mi się, chce aby tak pieknie było.
CZEKAM NA GŁOS FACHOWCÓW a są tacy w Płocku
08:33, 15.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tymczasowytymczasowy

7 5

Świetne argumenty, ale nie wiem czy dobrze mi się wydaje, że końcówka Twojego komentarza brzmi jakby odrzucili Twoją propozycję na stanowisko MIEJSKIEGO URBANISTY-ARCHITEKTA ;) W sumie coś się dzieje nie tak... Sam projekt za setki tysięcy jakbyśmy mieli budować wielkie miasto a nie placyk... 10:06, 15.05.2018


teddyteddy

2 0

jeżeli to prawda? kim jest ta bezrobotna pani architekt i jakie ma osiągnięcia zawodowe.. np wygrane konkursy wyróżnienia itp czy to nie jest niegospodarność? temat dla prokuratury.
ps: czas oddać władanie miastem samorządnym niezależnym od partii politycznych bo to jest dżuma plus cholera i brakujące miliony setki milionów ile w tym roku wyniesie deficyt budżetowy miasta gminy? podajcie liczby cdn. 08:43, 16.05.2018


do teddydo teddy

2 0

Pani architektka jest z łóżkiej mini firmy bez zleceń i dorobku.
Nazwa firmy była podawana w prasie lokalnej przy okazji prezentacji tego "wiekopomnego dzieła"
Ta pani + pan prezentowali publicznie swoje "dzieło" w ratuszu - kiepsko wypadla ta prezentacja i obrona projektu, według mnie większość jako tako rozgarnietych i zorientowanych ludzi obecnych na tej prezentacji NIE ZOSTAŁA PRZEKONANA do zaproponowanych rozwiązań a przede wszystkim do założeń i wytycznych UMP jakie dostała w zleceniu. Mnie tez nie przekonano, wręcz przeciwnie utwierdzono mnie w przekonaniu że to jedna wielka hucpa w wykonaniu niedouczonych ignorantów.
Sposób podjeścia UMP do Nowego Rynku to jeden wielki skandal - uparło się parę ciemnych ludzi i FORSUJA NA RATY BESENSOWENE, KOSZTOWNEM I NIEODWRACALNE PSUCIE TEJ WAŻNEJ PŁOCKIEJ MIEJSKIEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ.
09:45, 16.05.2018


GabryśGabryś

11 8

Kolejne pieniądze z budżetu miasta tak jak nadbrzeże. Kolejne długi. Dlaczego nie z funduszy UE? 08:42, 15.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Gabrysiado Gabrysia

12 2

Bo UE nie daje na kazdy durny/ ido. tyczny pomysł i NIE POWINNA DAWAĆ.
NB. Nabrzeże juz DAWNO powinno być uporządkowane, ale w sposób sensowny według DOSKONALYCH projketów przygotownych już DAWNO TEMU.
Nie ma w tych projektach idotycznego "skweru biznesu" ani "zacienionego placu do opalania" puktami ladowania smartfonów czy koszar i stajni policji konnej albo budynku admiralicji portu jachtowego. 09:18, 15.05.2018


teddtedd

1 1

dlatego nie z EU bo to jest rok inwestycji wyborczych czyli pod ..wiadomo kogo bo tylko matoł powie " o jakie to piękne" nie zastanawiając się ile będzie to jego kosztowało bo przecież za te dumne fanaberie i megalomanię nie zapłacą marsjanie tylko my mieszkańcy.miłego dnia. 07:34, 16.05.2018


xxxx

16 9

W Polin można czynić wszystko, co się widzi 3 Miastu. Dogadali się tzw PISem i niszczą Płock bez sprzeciwu. Zero głosów już niedługo. Ale zniszczeń nikt nie odwróci. 09:16, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zacytuję klasykazacytuję klasyka

4 10

zamilcz waść,bo słuchać,(tym przypadku czytać)hadko. 12:46, 15.05.2018


HKHK

6 3

Według słownika języka polskiego inwestycja to "przeznaczenie środków finansowych na powiększenie lub odtworzenie zasobów majątkowych". To jest zwykle wydawanie pieniędzy, a nie inwestycja! W jaki sposób park ma przynosić dochód? 10:39, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

idzcieidzcie

13 5

i nie wracajcie.To prośba do pana Nowakowskiego i jego dworu.Nie macie zielonego pojęcia jak się zarządza miastem.Nie macie w urzędzie architekta i urbanisty.Kiedy skończycie psucie miasta.Płock to urbanistyczne badziwie.Wydajecie bezkarnie miliony złotych i robicie z tego wielkie halo.Gdzie ci dzielni radni.Gdzie jesteście.Chyba macie takie samo pojęcie o rządzeniu miastem jak wasz kolega. 11:19, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fufffuff

1 0

odwołajmy ich !!!to nic już nie popsują a Płock to urbanistyczna kompromitacja ,brak ładu przestrzennego, bezkarne swawole deweloperów którzy w ratuszu przyjmowani są z honorami itp bizancjum ps i mądrze dalej wybierajmy ta ferajna z PiS też już sporo popsuła oby nie ich.szukajmy mądrych ludzi. 07:39, 16.05.2018


xxxx

13 8

Powinna być odbudowana Podkowa a piwnicach, magazyny dla wysiedlonych tzw kupców z antypodkowy. Sklepy by mieli z powrotem.

Od Podkowy tj, południowej pierzei Placu do Mykwy zmieściłaby się Filharmonia .Niestety przygotowali wszystko pod 447...

Zamieniają Płock na Kibuc .Koło pomnika Marszałka - wychodek. Basta.

PIS popiera milcząc i przegra Wybory.


12:42, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kolejnykolejny

5 10

Miejski Urbanista-Architekt,nam się wypowiedział. 12:50, 15.05.2018


II

10 2

Ale szpitala to nie można zbudować za takie pieniądze to jest chore. Rodzice na Kościuszki nawet własnej łazienki nie mają żeby się wykąpać a panie pielęgniarki własnej toalety to jest chore ale.kasa na jakiś *%#)!& park to.jest. to.jest właśnie.władza nic nie.potrafią mądrze.zrobić 12:58, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

14 7

kolejny12:50, 15.05.2018 na drzewo 3 świat.

Architekt Miejski musi być Polakiem .Płocczaninem. musi być Jednością z polskim miastem , nie kibucem. 13:27, 15.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

i tyi ty

0 0

spełniasz,jak mniemam,te kryteria.No to do roboty urbanisto-architekcie. 14:52, 15.05.2018


Piasecki SzlomoPiasecki Szlomo

0 0

Wcale nie musi być etnicznym Polakiem, najważniwejsze jednak żeby był dobrze wykształconym i wykwalifikowanym fachowcem - może być dowolnej narodowści nawet z Brooklynu lub z Tel-Avivu, byle nie był niedouczonym idiotą. 16:15, 15.05.2018


xxxx

17 6

Należy rozebrać do fundamentów budynek po Gestapo i NKWD. Za dużo tu tragedii i złych zamiarów wykorzystania w dalszym użytkowaniu.

Precedens w Płocku już był .Do fundamentów rozebrano rytualna Mykwę Żydów , ponieważ po wojnie , została skalana przez gojów. My płocczanie chodziliśmy się kąpać.

To wystarczyło. Dokonano manipulacji; na Problem dla Patryka Jakiego i dokonano dziwnego interesu....PONOSZĄĆ DUŻE STRATY FINANSOWE.

14:30, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CynikCynik

6 5

A katedry nie? Ten budynek stworzył remontujący katedrę i włożył w to serce. Zniszczyć.. Jedź człowieku do Warszawy i pokaż w Śródmieściu miejsce bez tragedii 1939, okupacji, Powstania.. Ale cóż, nie jestem fanem dezerterów, szczególnie niemieckich, po Stalingradzie.. 21:01, 15.05.2018


REKLAMA

przykładprzykład

8 1

fatalnego zarządzania Płockiem.Tylko,że my sobie możemy ponarzekać na tym portalu.Władcy mają nasze głosy w głębokim poważaniu.Władza najukochańsza powie - no i co mi zrobisz koteczku.Możecie sobie gadać do woli.Sami żeście wybrali.Takich nie sieją.Oni się rodzą. 15:48, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PawełPaweł

11 1

Powiedzmy sobie bulwar to dno następne chodniki kręcące się w koło tak zwanego kanałka. Gdzie tam odpoczywać w koło tylko rowery samochody totalny syf!!! Czy nie można było ostawić tego jak było choćby w latach 70 czy na początku 80. Piaszczysta plaża od strony skarpy była trawa ludzie się opalali teraz tam nikt tam się nie opala nie piknikuje wymarło. Komuś się za chciało chodników latarni i drogi. 18:04, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

też Paweł też Paweł

3 4

ale zupełnie inny
Zachciewa się takiemu plaży, piasku, kanałka, opalanki i pikników na Nowym Rynku!!!????
A jesli idzie o "bulwar" (czyzby ten " Zachodzącego Słońca" - ang. "SAN SET BOULEVARD") czyli nabrzeże: przeciez piasku ani trawy nie likwidują, piknikowac i opalac się jest gdzie i nikt nie zabarnia tego - czego sie czepiasz?
Rowery i samochody od dawna tam jeżdżą - tez sie nic nie zmnieni w tym względzie - czego sie czepiasz?
Ogarnij sie czlowieku i nie pisz bredni. 23:02, 15.05.2018


OsaOsa

6 0

na pewno gdzie ustawią jarmarka po tej przebudowie, chyba nie nowo posadzonej roślinności 21:29, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

8 1

Nowi Gospodarze i niewola .Znalazłem wpolityce. Śmieci,elekrośmieci i woda...

cytat......Oto dowod na przejecie wodociagow, potrzeba ustawy 447? Mydlicie nam oczy?http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2017/05/zydowskie-koncerny-przejmuja-polska-wode-pitna/ wszedzie o tym zapadla cisza...............koniec cytatu. 21:53, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomoTomo

5 0

A co z centralnym ogrzewaniem starych kamienic na calym Nowym Rynku 22:34, 15.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rambo8Xrambo8X

4 0

jak to co? cisza bo to się wyborczo nie opłaca i nadal będą tam nas truli w zimę spalinami z pieców na odpady. k..dość!!! 07:40, 16.05.2018


do Tomodo Tomo

5 0

czego oczekujesz? Przecież najpierw remont placu, a zaraz potem jego demolka by pociągnąć centralne ogrzewanie. Toż to Płock 22:53, 15.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

10 4

włożył w to serce.dobry człowieku..........wierzę, ze Żydzi płoccy włożyli całe serce w budowę mykwy. Synagogi. Żyli u nas , nie z nami. ALE TAK CHCIELI. Ale np w Domu Bzura , mieszkały 4 nacje .Problemów nie było .Lokatorami były 3 nacje.

W Rogatce Płońskiej przed wojną, mieszkała moja rodzina... przed Rogatka na warcie stał ŻOŁNIERZ POLSKI, ŻYD PŁOCKI...... wszyscy żyli bez nienawiści. Znali się .To było małe miasteczko. wszyscy byli sobie nawzajem potrzebni. Po wojnie zamiast odbudować np Synagoge, zabudowano teren domami w ciasnej zabudowie. Kiedy rozbierano Dom Bzura , prosiłem o dokumentowanie rozbiórki. Żydzi płoccy 3 miasta , oleli......dokumentacje wykonali Polacy, Lokatorzy.
Ani w głowie było wam ratować tzw substancje żydowską . Dom na Kolegialnej ,rozpadł się .kuczki zniszczały.

Zero współczucia dla własnej nacji. Napisałem opracowanie o tym niezwyczajnym Domu Bzura...........oddałem wojewodzie, Archiwum Państwowemu...... NIE OPISALIŚCIE OFIAR POLAKÓW, ZAMORDOWANYCH PRZEZ HITLEROWCÓW. JAKBY NIGDY NIE ŻYLI. NIEPOTRZEBNI?

Pies z kulawa noga nie zainteresował się. Zdradzacie samych siebie, robiąc cyrki z POKISem
Na co wam schron wojenny? Przewalanki z wyciem nad Wisłą .Przewalanki z projektami do niczego.

I te podłości ze zniszczeniem Nowego Rynku, Placu Narutowicza, Placu Obrońców Warszawy, niszczenie nadbrzeża Wisły.

NIECIEKAWA OPIEKA NA GRUPĄ 8........ PŁOCK W UPADKU .MALOWANE DOMY NA SZMACIE. I BRAK PATRYKA JAKIEGO..





23:50, 15.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

bzdurabzdura

2 5

bo tam mieszkali : jedna hrabinia, utaletowana ludowa atrystka uliczna Wanda świadcząca rownież inne uslugi dla potrzebujacych, tzw dobrzy Niemcy i ludność miejscowa wypasająca kozy na gruntach folwarku Kuntzmana. 09:50, 16.05.2018


Piasecki Szl.Piasecki Szl.

1 3

Goy napisał: >>>Żydzi płoccy włożyli całe serce w budowę mykwy. Synagogi. <<<<

Synagoga to miejsce święte jak światynia chrześcijańska czy muzułmański meczet a Mykwa to tez miejsce rytualne i przeznaczone dla ablucji rytualnych ortodoksyjnych Zydów. Ale zbeszcześcili *%#)!& goye z nieobrzezanymi, niemytymi pod napletkien fiutami .
O Synagodze nawet nie wspomne, bo i tak nie zrozumie swojego świętokradztwa goy jeden z drugim.
A taki ksenofob i antysemita stroi sie w piórka przyajaciela i obronce Zydów - "ubrał sie diabeł w ornat i na msze ogonem dzwoni"
A kysz!!!! ty belzebubie jeden. 14:00, 16.05.2018


xxxx

7 3

Obrzydliwym jest fakt , że Płocka Policja Miejska i Prokuratury obie Płockie , opiekują się zorganizowana GRUPĄ MIEJSCOWYCH ŻYDÓW I MIESZANYCH , kilkanaście lat, umarzając wszelkie próby Dochodzeń w waszej Sprawie.

Niech sobie Organa działające na terenie PŁOCKA I Polski patrzą na skutki swojej PRACY.

WPIS, ZUPEŁNIE standardowo, JEST ODESŁANY DO KG POLICJI I INNYCH, ZARCHIWIZOWANY I ZABEZPIECZONY PRZED PRÓBAMI PODOBNYCH LIKWIDACJI I ZAMIATANIA POD "DYWAN".

Prędzej czy później izraelskie wpływy na Rządy w Polsce , skończą się będą Ujawnione, jako Zorganizowane Prześladowania Ludności Polskiej , po wojnie.





10:31, 16.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamowiczAdamowicz

1 0

Jaki prezydent taki plac 06:26, 17.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jakijaki

1 0

miejski architekt takie pomysły na przestrzeń publiczną.A czy w Płocku mamy miejskiego niezależnego architekta.Oczywiście nie tylko nie mamy architekta a tym bardziej niezależnego i kompetentnego. 21:30, 17.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma Local Media Group, ul. Wojska Polskiego 10a w Kutnie, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez Local Media Group, ul. Wojska Polskiego 10a w Kutnie i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone