Zamknij
REKLAMA

System Clipperon - czym jest i dlaczego warto go stosować?

09:50, 18.03.2020 | materiały partnera

Amazon to 48 razy większy rynek niż cały polski rynek e-commerce. Ta statystyka doskonale obrazuje potęgę światowego giganta. Jakiś czas temu w polskich mediach zawrzało od informacji, że Amazon otworzy dedykowaną polskiemu rynkowi platformę zakupową. Mimo tego, że to jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wiadomości, warto już dziś rozeznać się w możliwościach, jakie oferuje ten gigant.

Jedną z konsekwencji wejścia Amazona na polski rynek jest mobilizacja lokalnych właścicieli e-commerce’ów. Jako przedsiębiorca czy menedżer odpowiedzialny za międzynarodową sprzedaż, musisz dbać o różnorodność swojego asortymentu oraz rozwój kanałów sprzedaży. Aby zacząć sprzedawać na Amazonie, wystarczy założyć konto sprzedażowe. Jednak, aby robić to skutecznie, należy skorzystać z technologii, która zautomatyzuje czasochłonne procesy i zmaksymalizuje nasze zyski.

Czym jest system Clipperon?

Clipperon to autorski system sopockiej firmy Nethansa, który korzysta ze sztucznej inteligencji. Maksymalizuje obroty klientów, dzięki analizie konkurencji. Dostosowuje ceny produktów do otoczenia rynkowego. Dzięki rekomendacjom otrzymywanym w czasie rzeczywistym jest możliwa maksymalizacja zysków z Amazona. Clipperon dotychczas przeanalizował miliony produktów, dzięki temu jego prognozy są tak skuteczne. Kolejną funkcją tego systemu jest automatyzacja procesów logistycznych, zaczynając od generowania etykiety, kończąc na zarządzaniu zamówieniami. Rozwiązanie to daje również możliwość przeanalizowania potencjału produktowego na wszystkich 5 europejskich rynkach, na których działa Amazon.

System Clipperon jest zintegrowany ze wszystkimi znanymi firmami kurierskimi, takimi jak: DHL, UPS, Eurohermes, dzięki czemu przesyłki są wysyłane do większości europejskich krajów. Dostępna jest również integracja z systemem ERP Klientów, co sprawia, że zarządzanie produktami w czasie rzeczywistym staje się możliwe.

Co oprócz analizy rynku platformy Amazon?

Aby prowadzić skuteczną sprzedaż na Amazonie, konieczne jest wnikliwe analizowanie rynku, dużo cierpliwości i determinacji. Firma Nethansa pomaga polskim i międzynarodowym firmom zdobywać międzynarodowe rynki, dzięki obecności na Amazon. Jako jedyne przedsiębiorstwo w Polsce, łączy profesjonalne prowadzenie kont sprzedażowych z systemem Clipperon, który automatyzuje sprzedaż.

Pracownicy mają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kont sprzedażowych swoich partnerów biznesowych na Amazonie. Zajmują się również optymalizacją procesów i marketingiem, odblokowywaniem kont sprzedażowych i obsługą klienta. Oznacza to, że współpraca z firmą Nethansa pozwala nam na wejście na jakikolwiek europejski rynek Amazona. Pracownicy komunikują się z klientami we wszystkich pięciu językach – angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim oraz włoskim. Przy tym oczywiście ze swoimi polskimi partnerami rozmawiają w języku polskim. Obsługa klienta na Amazon to kwestia niezwykle ważna, ponieważ sprzedawca ma jedynie 24 godziny na nawiązanie kontaktu z klientem. Jeśli tego nie dokona, konto może zostać zawieszone.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Po nawiązaniu współpracy z firmą Nethansa nam jako przedsiębiorcom pozostaje jedynie spakowanie paczki do wysyłki. System Clipperon zajmuje się sprzedawaniem i logistyką, a pracownicy Nethansa obsługą klienta.

Więcej informacji znajdziesz na https://www.nethansa.com/pl/

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA