Zamknij
REKLAMA

Bezpośrednio do klienta

08:42, 20.11.2018 | artykuł sponsorowany

Współczesny marketing oferuje wiele narzędzi, którymi można przyciągać uwagę klientów, zachęcać ich do podejmowania określonych działań, utrwalać w ich pamięci obraz marki. Wszystkie te narzędzia są oczywiście bardzo cenne i skuteczne, natomiast czasami bardziej bezpośrednie metody kontaktu z klientem okazują się skuteczniejsze. Dlaczego?

Marketing internetowy to nie wszystko

Coraz więcej w świecie sprzedaży i promocji usług mówi się o konieczności odpowiedniego zaprojektowania landing page, utrzymania aktywnego kontaktu z potencjalnym klientem, automatyzacji marketingu internetowego. Do tego dochodzą oczywiście kanały w social mediach, które w wielu publikacjach z dziedziny marketingu jawią się jako konieczne i niezbędne w procesie reklamowania usług. Pojawia się jednak pytanie, czy te (kosztowne na pewnym etapie) rozwiązania są właściwym punktem wyjścia dla wszystkich. Czy nowo otwarta lodziarnia, osiedlowy fryzjer lub sklep z odzieżą sportową takiej właśnie promocji potrzebują na co dzień. Kluczowe w takich przypadkach jest przecież dotarcie do grupy osób, która mieszka w najbliższej okolicy i rzeczywiście może być zainteresowana najbliższą lodziarnią. Kolportaż ulotek pod tym względem wydaje się najlepszym rozwiązaniem.

Jak efektywnie rozdawać ulotki?

Kolportaż ulotek to forma bezpośredniego dotarcia do klienta, który może być zainteresowany naszymi usługami. Jest to bezpieczniejsze rozwiązanie niż np. reklama na FB, ponieważ ona wykreśla jedynie przybliżony krąg osób zamieszkałych w pobliżu. Dystrybucja ulotek w najbliższym otoczeniu sklepu daje dużo większe szanse na dotarcie do tych osób, na których rzeczywiście nas zależy. Firmy zajmujące się wydawaniem ulotek dysponują obecnie szeroko rozbudowaną formą kontroli wykonania usług, koordynatorzy i superwizorzy dbają o to, aby kolportujący ulotki swoją pracę wykonywali jak najlepiej. Dzięki temu ulotki docierają do tych osób, do których mają dotrzeć. Mogą być one bezpośrednio rozdawane albo kolportowane za szyby samochodów zaparkowanych w wyraźnie wskazanych przez klienta miejscach.

Kolportaż ulotek doskonale sprawdza się w przypadku nowego biznesu, konkretnych promocji. Warto jednak pamietać, że ulotka informująco-przypominająca o oferowanych przez nas produktach i usługach, to również efektywne narzędzie promocyjne, które niejedną osobę może skłonić do skorzystania z oferty. Często ludzie nie pamiętają, gdzie jest dany sklep, miejsce z danymi usługami, nie mają jednak czasu na poszukiwania. Ulotka zwalnia ich z tego obowiązku.

(artykuł sponsorowany)
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone