REKLAMA

Problem z rachunkami za prąd? Piszcie do nas!

13:18, 14.07.2017 | M.W
REKLAMA
Skomentuj

Zbyt wysokie rachunki, brak faktur, przewrócone słupy energetyczne. Na łamach naszego Portalu wielokrotnie opisywaliśmy podobne problemy, z jakimi stykają się nasi czytelnicy. Teraz będziemy mogli pomóc w ich rozwiązaniu.

"Energa" stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i organizuje specjalne dyżury w redakcjach. W Płocku operator zwrócił się właśnie do nas. Na czym będzie polegać akcja? 

Już w najbliższą środę 19 lipca w redakcji Portalu Płock stawi trzech pracowników "Energi", którzy chętnie odpowiedzą na pytania naszych czytelników. Jeśli macie problemy z brakiem faktur czy zbyt wysokim rachunkiem za prąd, przesyłajcie swoje pytania na adres: m.wisniewski@portaplock.pl, w temacie wpisując "ENERGA". Pamiętajcie, że im więcej informacji zamieścicie w mailu, tym większa szansa na rozwiązanie sprawy.

Wszystkie pytania zadamy w środę w siedzibie naszej redakcji. Odpowiedzi szukajcie na naszym Portalu.

(M.W)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (8)

trutututrututu

7 19

Pytanie do prezydenta miasta i innych. Dlaczego w Płocku nie ma sklepu marki "ALDI" a powstaje drugi auchan??? Rozumiem ze żabojady są bardziej opłacalne??? Czy wchodzi tutaj w grę pewien deal. Dbacie o mieszkańców to zaproście ALDI. W Kutnie są dwa w Włocławku są chyba trzy. A w Plocku zero! 13:45, 14.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeHe

24 1

No i macie pierwsze pytanie do zakładu energetycznego od przedmówcy: Dlaczego w Płocku nie ma sklepu marki "ALDI" a powstaje drugi auchan??? :) 14:50, 14.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

co się co się

5 0

dziwisz,czubków nie brakuje. 17:17, 14.07.2017


antyrafałantyrafał

2 6

Co do drugiego Auchan to wystarczyłoby żeby w tym pierwszym więcej kas było otwartych a nie 10 + samoobsługowa z czego jedna zazwyczaj i tak nie działa :) 16:05, 14.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pawelxxlpawelxxl

11 0

Ja bym się spytał tak ogólnie, czemu kłamią ?
1. Czy chodzi o PR ?
2. Czy jedna część firmy nie wie co robi druga ?
3. Czy mają ludzi ... tam gdzie ich mieć nie powinni ?

Wyjaśnienie:
Wkurzyli mnie, bo nie miałem faktury przez 13 m-cy i wszędzie trąbili, że dadzą termin płatności pół roku i jak by mi nie dali to mnie by nie bolało. Mam z czego zapłacić. Ale przysłali mi fakturę gdzie miałem trzy dni na zapłatę i w dodatku od razu z odsetkami za zwłokę. 16:34, 14.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

trututu do He i co strututu do He i co s

1 4

Czytać ze zrozumieniem! Proponuję jakieś kursy czytania ze zrozumieniem. (MW) pisze cytuję: Jeśli macie problemy z brakiem faktur czy zbyt wysokim rachunkiem za prąd, przesyłajcie swoje pytania na adres: m.wisniewski@portaplock.pl, w temacie wpisując "ENERGA".
Zrozumieliście!? Asy z pod Mławy!? I zapewne pracownicy żabojada. 17:53, 14.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DezerterDezerter

7 0

Faktury przychodzą
Z dużym opóźnieniem, a potem naliczają odsetki za nieterminową wpłatę. Chamstwo. 23:13, 14.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlehyAlehy

1 0

Ten adres mail to na pewno @portaplock.pl czy powinno być @portalplock.pl? 18:32, 15.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
© portalplock.pl | Prawa zastrzeżone | 2017